بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020

بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020

5/5 - (4 امتیاز)

بهترین قالب های وردپرس فروشگاهی و شرکتی بررسی شده اند. معرفی 5 تا از بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020 همراه با پیش نمایش، توضیحات کامل در رابطه با امکانات و امکان دانلود برای استفاده در آژانس دیجیتال ایتروز همراه ما باشید.

بهترین قالب های سبک وردپرس

یکی از عوامل مهم در سایت سرعت بارگذاری آن می باشد. در این مقاله می خواهیم بهترین قالب های سبک وردپرس در سال 2020 را بررسی و به شما معرفی نمایم. تمامی قالب های معرفی شده رایگان می باشد و شما می توانید آنها را به راحتی دانلود نماید.

اگر قالب سایت وردپرسی را بررسی کرده باشید متوجه خواهید شد طراحی قالب ها بسیار در افزایش سرعت سایت موثر است. بنابراین می خواهیم 5 قالب سبک وردپرس را به شما معرفی کنیم. اما قبل از معرفی بهترین قالب های سبک وردپرس باید بدانید قالب سبک به چه قالبی گفته می شود؟

ما در زیر چهار سایت را باهم بررسی خواهیم کرد :

Newsmag – 848.3 KB با 37 درخواست
Hueman – 582.9 KB با 21 درخواست
Ashe – 1.6 MB با 24 درخواست
Activello – 612.4 KB با 22 درخواست

در مقایسه بالا می توانید یک الگو را مشاهده کنید میانگین وزن قالب ها 600 کیلوبایت است و درخواست ها حدود 20. تقریبا از طریق مقایسه بالا متوجه خواهید شد قالب های سبک وردپرس چه خصوصیاتی دارند.

نکته اول حجم فایل قالب است و دیگری تعداد درخواست های آن. امکانات قالب ها نیز با هم متفاوت است که شما با توجه به نیاز خود قالب مورد نظر را دانلود می نماید.  ما ضمن معرفی بهترین قالب های سبک وردپرس قصد داریم تک تک آنها را نیز نصب کرده و حجم فایل و همچنین تعداد درخواست ها را در زیر برای شما منتشر نمایم.

ما همچنین از محتوا و پلاگین استفاده نخواهیم کرد و حجم فایل و تعداد درخواست ها بدون در نظر گرفتن آنها است بنابراین می تواند با اطلاعات ارائه شده شرکت های تولید کننده این قالب ها متفاوت باشد. با مطلب بهترین قالب های سبک وردپرس همراه آژانس دیجیتال ایتروز باشید.

قالب وردپرس GeneratePress

بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020

اندازه فایل 108KB
تعداد درخواست 11

همانطور که در اندازه فایل مشخص است قالب وردپرس GeneratePress بسیار سبک است. شما می توانید یک سایت چند منظوره عالی از طریق قالب وردپرس GeneratePress داشته باشید که در عین حال سبک است و قطعا افزایش سرعت سایت به خوبی در این تم انجام می شود.

از طریق این قالب به راحتی می توانید هدر – فوتر و بخش های مختلف را سفارشی سازی نماید. قالب وردپرس GeneratePress با صفحه سازها نیز سازگار است. اگر علاقه منو به سفارشی سازی بیشتر هستید و یا می خواهید این قالب را توسعه دهید می توانید نسخه تجاری آن را تهیه نماید.

قالب وردپرس Zakra

بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020

اندازه فایل 96KB
تعداد درخواست 10

در ادامه بهترین قالب های سبک وردپرس و یک قالب سبک فوق العاده با تعداد درخواست کم که به صورت رایگان می توانید آن را بر روی وردپرس نصب نماید. به راحتی می توانید قالب وردپرس Zakra را سفارشی سازی نماید. بخش های سفارشی مانند هدر – فونت – رنگ ها و غیره می باشد.

مطالب دیگر آکادمی :

شما با نصب قالب وردپرس Zakra می توانید بیش از ده قالب دیگر را به صورت رایگان به این قالب اضافه نماید. این قالب با صفحه سازها بهینه است. بر خلاف قالب وردپرس GeneratePress این قالب نسخه تجاری ندارد و نسخه zakra صد در صد رایگان است و کاملا بهینه سازی سایت خوبی دارد.

قالب وردپرس astra

بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020

اندازه فایل 147KB
تعداد درخواست 9

قالب وردپرس astra گزینه های سفارشی سازی متعددی دارد مانند هدر – فوتر – فونت – رنگ ها و غیره..

بر روی قالب وردپرس astra می توانید پلاگین معروف ووکامرس را نیز نصب نماید. نسخه تجاری این قالب به قیمت 59 دلار ارائه می شود که شما می توانید نسخه ریگان آن را دانلود نماید. همراه ما با بهترین قالب های سبک وردپرس باشید.

قالب وردپرس Airi

بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020

اندازه فایل 543KB
تعداد درخواست 19

همانطور که مشاهده می فرماید قالب وردپرس Airi از سایر قالب ها حجیم تر است اما بی دلیل نیست. این قالب به نسبت تم های بالا زیباتر و امکانات بیشتری دارد.

اگر قالب وردپرس Airi را نصب کنید می توانید تم های مختلف را که با المنتور ساخته شده را انتخاب و استفاده نماید که برای شرکت ها , آژانس ها بسیار مناسب است.

با خرید نسخه حرفه ای قالب وردپرس Airi می توانید ووکامرس را نیز به آن اضافه نماید.

قالب وردپرس oceanWP

بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020

اندازه فایل 625KB
تعداد درخواست 18

در بین تم های بالا یکی از محبوبترین قالب ها و همچنین کاملترین است. همانطور که مشاهده می کنید قالب وردپرس oceanWP سنگین ترین قالب در لیست ما است اما در مقایسه با وبسایت های کامل و برتر یکی از سبکترین است. ما در این لیست بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020 را به شما معرفی کرده ایم و تقریبا امکانات اکثر آنها یکی است.

مطالب مرتبط دیگر :

تفاوت آنها در ظاهر آنهاست که حجم هر کدام را مشخص می کند. بنابراین می توانید قالب ها را بررسی و به انتخاب خود از یکی استفاده نماید. ممنون که با مطلب بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020 همراه ما بودید. نظرات خود را با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *