طراحی وب سایت با ایتروز پلن های متنوع طراحی سایت

طراحی وب سایت پلن های متنوع طراحی سایت آماده تا حرفه ای

5/5 - (4 امتیاز)

ما در ایتروز پلن های متنوعی برای طراحی وب سایت به شما معرفی می نمایم، از دانلود سایت آماده رایگان تا خرید سایت آماده حرفه ای، طراحی سایت ارزان، طراحی سایت سفارشی یا سفارشی سازی سایت و طراحی سایت اختصاصی تا شما بتوانید با هر قیمت طراحی سایت انجام دهید. در دنیای امروز طراحی سایت بخش مهمی از کسب و کار می باشد. ایتروز معتقد است هر کسب و کاری باید بتواند با هر بودجه ای وبسایت خود را راه اندازی نموده و تجارت خود را آنلاین نماید بنابراین پلن های متنوعی را به شما معرفی خواهیم کرد تا با بودجه مورد نظر بتوانید وب سایت خود را راه اندازی نماید.

چرا طراحی سایت آماده تا حرفه ای

آژانس دیجیتال ایتروز متخصص در پیاده سازی و گسترش کسب و کارها در فضای مجازی توسط طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ، بهینه سازی سایت و طراحی اپلیکیشن می باشد. متخصصان ایتروز بهترین روش ها را برای پیاده سازی کسب و کار در فضای مجازی به شما پیشنهاد می نمایند که با دنبال کردن آکادمی ایتروز می توانید روش ها و اطلاعات فوق العاده عالی را در زمینه بازاریابی اینترنتی، طراحی سایت ‌و سئو به صورت رایگان دریافت نماید اگر علاقه مند به مطالعه دسته بندی های فوق هستید با آکادمی ایتروز همراه باشید.

همچنین با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما می توانید مطالب کوتاه و کاربردی از دنیای فناوری را به صورت روزانه مشاهده نماید و با دنیای دیجیتال همراه ایتروز باشید. اما در این مقاله قصد داریم دست آوردها و خدمات خود را در زمینه طراحی وب سایت به شما معرفی نمایم پس همراه ما باشید.

رسالت ایتروز در طراحی سایت

همانطور که گفته شد رسالت ایتروز آنلاین کردن کسب و کارهای سنتی می باشد و معتقد هستیم هر کسب و کار با هر توان مالی بتواند طراحی وب سایت خود را انجام داده و تجارت خود را آنلاین نماید.

امروزه تجارت آنلاین بسترهای فوق العاده مناسبی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد که در گذشته امکان آن فرآهم نبوده است. در گذشته برای معرفی کسب و کار باید به صورت محلی اقدام می شد و معرفی کسب و کار بسیار دشوار بود. طراحی اوراق اداری و پخش کردن آنها با حضور در اماکن مختلف یکی از روش های مرسوم برای معرفی کسب و کار بوده و هست اما طی سال های اخیر کمرنگ شده.

بررسی روش های قدیمی تبلیغات

برای مثال در سال های گذشته یکی از روش های پرطرفدار برای معرفی تجارت آگهی در مجله های معتبر تخصصی و یا محلی بود که به مرور زمان جای خود را به دایرکتوری های آنلاین و یا آگهی در روزنامه ها که جای خود را به آگهی در سایت های معتبر داد و به مرور کمرنگ شد.

از روش هایی که امروزه هنوز استفاده می شود حضور در نمایشگاه های معتبر هست که با هزینه های زیادی برای شرکت ها به همراه دارد و متاسفانه شرکت های نوپا نمی توانند در آن حضور داشته باشند به دلیل هزینه های زیاد و یا روش های تبلیغات محیطی که تمامی این روش ها محدود به منطقه و بخش خاصی می باشد.

پتانسیل های طراحی وب سایت

اما طراحی سایت و استفاده از پتانسیل های فضای مجازی محدود به منطقه خاصی نیست و در هر کجا که افراد بتوانند از اینترنت استفاده کنند قابل مشاهده است مخصوصا امروزه که در اکثر مناطق اینترنت و گوشی هوشمند موجود است دسترسی افراد را به فضای مجازی بیش از پیش راحت نموده فقط کافیست بخواهید از پتانسیل های فضای مجازی استفاده نماید. آژانس دیجیتال ایتروز پیشرو در پیاده سازی و گسترش کسب و کارها در فضای مجازی راه کارهای زیادی را می تواند برای کسب و کارهای مختلف معرفی نماید اما در این مقاله بصورت تخصصی درباره طراحی وب سایت صحبت کنیم پس با آکادمی ایتروز همراه باشید.

مزیت های طراحی وب سایت

قبل از اینکه وارد مبحث طراحی سایت شویم باهم مزیت های طراحی وب سایت را بررسی می نمایم. با آنلاین شدن کسب و کار می توانید هزینه های اساسی خود را مانند اجاره دفتر کاهش دهید اما چگونه؟

قبلا برای جذب مشتری لازم بود دفاتر در اماکن پرتردد و بخش های خوب شهر گرفته شود در گذشته ای نه چندان دور مکان دفتر نشان دهنده قدمت، قدرت و اعتبار آن کسب و کار بود و مراجعین به تمامی این موارد توجه می کردند زیرا اولین برخورد با آن کسب و کار مشاهده دفتر آنها بود اما با آنلاین شدن کسب و کارها نگاه مشتریان فرق کرد قدرت به دست طراحی وب سایت افتاد.

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار

برای مثال امروزه صاحبان کسب و کار به جای هزینه برای اجاره دفتر در قسمت های خوب شهر سعی می کنند وب سایت خود را عالی نمایند زیرا اولین برخورد مشتری از طریق وبسایت است و ظاهر آن فوق العاده می تواند در ذهنیت مشتری تاثیر گذار باشد. اگر خدمات به شکل کاملا حرفه ای و زیبا در دسترس مشتری قرار گیرد ذهنیت مشتری از آن کسب و کار فوق العاده عالی می شود و به آن اعتماد می کند زیرا وبسایت ویترین کسب و کار شما در دنیای امروز است.

ما در ایتروز مشتریانی داریم که دفاتر خیلی عالی ندارند اما بخشی از هزینه آن را در طراحی سایت خرج کرده اند و فوق العاده مراجعه کنندگانشان نصبت به کسب و کارهایی که در اماکن خوب مستقر هستند بیشتر است.

یک روز با یکی از مشتریان صحبت می کردم که می گفت من در یکی از پاساژهای معروف تهران مغازه اجاره کردم اما به تجارت آنلاین اهمیت ندادم و فروش دوستانم که در خیابان های نه چندان معروف تهران هستند و به تجارت آنلاین اهمیت داده اند بسیار کمتر است و بسیار از کاری که کرده بود پشیمان بود زیرا حقیقت این است.

فرصت ها را از دست ندهید

در دنیای امروز مهم نیست شما در کجا قرار دارید زیرا امروزه مثل قدیم مراجعه حضوری پرنگ نیست و اهمیت کاری است که انجام میدهید یا خدماتی که می دهید و در کل نحوه بازاریابی شما است. همه این موارد با طراحی وب سایت شروع می شود و روز به روز می توان آن را گسترش داد.

طراحی وب سایت با ایتروز پلن های متنوع طراحی سایت

نکته بعدی محدود نبودن در ارائه خدمات و معرفی محصولات است، از طریق وبسایت می توانید خدمات خود را در سراسر کشور معرفی نماید بدون اینکه بخواهید در دفتر خود حضور داشته باشید و یا اوراق اداری خود را مانند کاتالوگ برای مشتری ارسال نماید فقط کافیست اطلاعات کسب و کار شما در سایتتان کامل باشد.

یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت دسترسی بیست و چهار ساعته به آن می باشد، مشتری در هر زمان می تواند وارد وبسایت شما شده و اطلاعات لازم را دریافت نماید بدون محدودیت در زمان و مکان به راحتی می توانید خدمات و محصولات خود را معرفی و به فروش برسانید.

از امکانات دیگر روش های پرداخت آنلاین است که بدون نیاز به نیروی انسانی می توانید بفروشید و فاکتور صادر نماید تمامی این موارد از طریق سیستم انجام پذیر است. موارد گفته شده تنها بخشی از مزیت های طراحی وب سایت است.

پلن های متنوع طراحی سایت آماده تا حرفه ای

طراحی وب سایت در ایتروز از قیمت های اندک شروع می شود زیرا ما بسترهای مختلفی را برای عزیزانی که قصد خرید وبسایت دارند فراهم نموده ایم و همچنین با توجه به زمانی که برای شما صرف کرده دستمزد دریافت می نمایم. پلن های طراحی وب سایت ایتروز بسیار متنوع می باشد و هر شخصی با هر بودجه ای می تواند کسب و کار خود را آنلاین نماید. در ادامه به معرفی پلن های طراحی سایت ایتروز می پردازیم.

سایت آماده رایگان

اولین پلن سایت آماده رایگان می باشد، ما بهترین قالب های سیستم مدیریت محتوا وردپرس که از قدرتمند ترین سی ام اس ها در جهان است را در فروشگاه ایتروز معرفی می نمایم و شما می توانید به راحتی پیش نمایش آنها را مشاهده و آنها را دریافت نماید حتی به صورت گروهی هم می توانید همزمان چندین قالب را به صورت رایگان دانلود نماید. از خدماتی که در سایت آماده رایگان ارائه می شود معرفی بهترین قالب های رایگان توسط دسته بندی های مختلف شرکتی،شخصی،فروشگاهی و غیره همچنین توسط بهترین قالب های سال معرفی می شوند و می توانید در فروشگاه ایتروز به صورت رایگان آنها را دانلود نماید.

از آنجا که تیم طراحی وب سایت ایتروز متخصص در این زمینه است بهترین قالب های آماده رایگان را برای شما انتخاب و پس از بررسی و ارائه اطلاعات در زمینه آن قالب آنهارا برای شما در فروشگاه ایتروز قرار می دهیم تا بتوانید از آنها استفاده نماید. ما به شما بهترین قالب های رایگان را معرفی می نمایم و شما برای استفاده هیچگونه مبلغی پرداخت نمی کنید و می توانید به صورت رایگان آنها را دانلود نماید.

مطالب دیگر آکادمی :

برای استفاده از سایت آماده رایگان نیاز است بر روی اینترنت دامنه و هاست داشته باشید و سیستم مدیریت محتوای وردپرس را نیز نصب کرده باشید در این صورت می توانید قالب مورد نظر را در وردپرس خود بازگذاری نماید. تمامی نسخه های سایت های آماده رایگان بروزمی باشند و شما از آخرین نسخه آنها استفاده می نماید. حتی از طریق کنترل پنل وردپرس نیز می توانید آن را به روز نماید.

اگر سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر روی هاست شما نصب است اما طریقه نصب قالب را نمی دانید می توانید از قسمت انتخاب نحوه دریافت گزینه دریافت قالب همراه با نصب را انتخاب کرده تا پس از تکمیل سفارش کارشناسان ما قالب مورد نظر را بر روی وردپرس شما نصب نمایند. به این ترتیب می توانید به صورت رایگان و یا با هزینه ای اندک سایت خود را راه اندازی نماید.

در این قسمت اگر با پنل مدیریت وردپرس آشنایی داشته باشید می توانید صفحات خود را ایجاد نماید مانند صفحه اصلی،درباره ما،تماس با ما،خدمات و غیره اما اگر با پنل مدیریت وردپرس آشنایی ندارید می توانید آموزش پنل مدیریت وردپرس را تهیه نماید.

آموزش پنل مدیریت وردپرس

در آموزش پنل مدیریت وردپرس تمامی بخش های وردپرس به صورت جامع و کامل توضیح داده شده است. این آموزش به صورت تصویری بوده و کیفیت صدا و تصویر خوب می باشد. برای مشاهده سرفصل های آموزش و اطلاعات بیشتر مطلب آموزش پنل مدیریت وردپرس را مطالعه نماید.

اولین راهکار بصرفه و اقتصادی ایتروز برای طراحی وب سایت استفاده از سایت آماده و آموزش پنل مدیریت وردپرس می باشد اما راهکار بعدی طراحی سایت خرید سایت آماده حرفه ای است که در ادامه به توضیحات آن خواهیم پرداخت.

خرید سایت آماده حرفه ای

در خرید سایت آماده حرفه ای مانند سایت آماده رایگان بهترین قالب های سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای شما در فروشگاه ایتروز توسط دسته بندی های مختلف مانند فروشگاهی، شرکتی، شخصی و غیر دسته بندی شده بنابراین شما به راحتی می توانید قالب مورد نظر خود را انتخاب اطلاعات آن را مطالعه نمایید اطلاعات کاملی در زمینه امکانات قالب ارائه شده است با مطالعه آن می توانید بهترین قالب به سلیقه خود را انتخاب نمایید.

یکی از مزیت‌های خرید سایت آماده حرفه ای پیش نمایش فارسی می باشد در سایت آماده رایگان تنها پیش نمایش انگلیسی موجود است اما در خرید سایت آماده حرفه ای شما می توانید پیش نمایش انگلیسی و فارسی آن را مشاهده نمایید. پیش نمایش فارسی این امکان را به شما می دهد تا ببینید دقیقاً سایت فارسی شما به چه شکل است. سایت آماده حرفه ای از بهترین قالب های روز دنیا انتخاب شده و ما بهترین ها را در آکادمی ایتروز نیز معرفی می نمایم و شما پس پس از بررسی آکادمی می توانید همان قالب را در فروشگاه مشاهده و آن را خریداری کنید.

خرید سایت های آماده حرفه ای از بهترین قالب های جهان انتخاب شده و آن ها را فارسی سازی نموده و با هزینه اندک برای خرید در اختیار شما قرار داده ایم. برای خرید سایت آماده حرفه ای نیاز به داشتن دامنه و هاست است و بر روی هاست باید سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب شده باشد تا شما بتوانید پس از خرید سایت آماده حرفه ای آن را بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب کنید.

مزیت های خزید سایت آماده

قالب های آماده حرفه ای به دلیل امکانات زیادی که در اختیار شما قرار می دهند از افزونه های مختلف استفاده می کنند بنابراین پس از خرید سایت آماده حرفه ای نیاز است پلاگین های آن را نیز نصب نمایید از تمامی امکانات آن بهره‌مند شوید. اگر نمی توانید قالب را نصب نمایید با انتخاب گزینه دریافت قالب همراه با نصب پس از تکمیل سفارش کارشناسان ایتروز با هزینه اضافی قالب مورد نظر شما را بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب می نماید.

مطالب دیگر آکادمی :

هزینه این روش نسبت به روش قبلی بیشتر است اما امکاناتی که شما دریافت می کنید نیز نسبت به پلن قبلی افزایش می یابد. از مزیت خرید سایت آماده و حرفه ای می توان به بارگذاری نسخه دموی فارسی آن اشاره کرد.

در سایت آماده رایگان نسخه پیش نمایش فارسی ایا انگلیسی موجود نمی باشد از ابتدا نیاز از بخشهای مختلف سایت را خودتان طراحی نماید اما در خرید سایت آماده حرفه‌ای نسخه پیش نمایش فارسی و انگلیسی در اختیار شما قرار گرفته و از طریق آن میتوانید اطلاعات خود را با اطلاعات موجود جایگزین کرده و یا آنها را حذف کنید.

در نهایت پیش نمایش فارسی و انگلیسی به شما کمک می کند درک بهتری از ساختار قالب داشته باشید زیرا قالب سایت آماده حرفه ای به نسبت سایت رایگان پیچیده تر است و نسخه پیش نمایش کمک می کند بارگذاری اطلاعات راحت تر انجام شود.

مزیت خرید سایت آماده

از مزیت دیگر خرید سایت آماده حرفه ای می توان به ظاهر آن اشاره کرد. ظاهر قالب های حرفه ای به نسبت قالب های رایگان بسیار زیباتر است و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید وبسایت را با توجه به سلیقه خود طراحی نمایید. در این پلن نیز مثل پلن قبلی اگر آشنایی لازم با کنترل پنل وردپرس را ندارید می توانید از آموزش پنل مدیریت وردپرس تهیه شده توسط آژانس دیجیتالی ایتروز استفاده نمایید اما توجه داشته باشید در این آموزش تنها بخش های کنترل پنل اصلی وردپرس آموزش داده شده است.

و بخش مدیریت قالب در این آموزش موجود نیست زیرا کنترل پنل مدیریت هر قالب متفاوت می باشد و پلاگین های استفاده شده در هر قالب متفاوت است به این دلیل نمی‌توان آموزش مرجعی برای تمامی قالب ها تهیه نمود و پس از خرید سایت آماده حرفه ای و یا تهیه آموزش کنترل پنل وردپرس برای استفاده از تمامی امکانات سایت نیاز است بتوانید با پنل مدیریت قالب نیز آشنایی داشته و از آن استفاده نماید و در صورت عدم آگاهی از پنل مدیریت قالب ایتروز هیچ گونه مسئولیتی ندارد بلکه می توانید با هزینه جداگانه تنظیمات آن را به کارشناسان ما منتقل نماید.

یکی دیگر از مزیت های خرید سایت آماده حرفه ای تهیه وب سایت فوق العاده با کیفیت با هزینه اندک می باشد اما در صورتی این پلن را انتخاب نمایید که اطلاعات کافی در زمینه وردپرس داشته باشید در غیر اینصورت همانطور که گفته شد ایتروز تنها موظف به ارائه قالب فارسی سازی شده همراه با نسخه دمو آن می باشد و مسئولیت دیگری در این زمینه نخواهد داشت.

طراحی سایت ارزان

یکی دیگر از پلن های فوق العاده به صرفه و اقتصادی طراحی سایت ارزان می باشد. تفاوت ای پلن با پلن های قبلی این است که در این پلن شما می توانید در صورت نداشتن دامنه و یا هاست آن را در هنگام سفارش ثبت نمایید این مزیتی فوق العاده برای آن دسته از افراد است که می خواهند با هزینه اندک و بدون دانش ثبت دامنه،هاست و اطلاعاتی در زمینه ی وردپرس وب سایت خود را راه اندازی نمایند. در طراحی سایت ارزان تنها کافیست قالب مورد نظر خود را انتخاب نموده و در قسمت سفارش نام آن را وارد نمایید همچنین در قسمت سفارش می توانید دامنه جدید ثبت نموده ایا در صورت داشتن دامنه از آن دامنه استفاده نمایید.

امکانات طراحی سایت ارزان

در طراحی سایت ارزان تمامی کارها از طریق کارشناسان انجام می شود و تنها کافیست قالب مورد نظر خود را انتخاب نموده و آن را سفارش دهید پس از تکمیل مراحل سفارش اطلاعات وب سایت خود شامل اطلاعات صفحه اصلی، صفحه درباره ما، خدمات یا محصولات و همچنین اطلاعات تماس با ما را برای کارشناسان از طریق تیکت ارسال نمایید.

توجه داشته باشید حجم اطلاعات مورد نظر مطابق با پیش نمایش قالب می باشد و درصورت اینکه اطلاعات شما بیش از آن است برای مثال می خواهید خدمات خود را در چندین صفحه معرفی نمایید و یا اطلاعات دیگری را وب سایت اضافه نمایید آن اطلاعات اضافه از طریق کارشناسان ایتروز برآورد هزینه شده هزینه اطلاعات اضافی به شما اعلام خواهد شد در غیر این صورت تنها با پرداخت هزینه طراحی سایت ارزان می توانید اطلاعات خود را توسط کارشناسان ایتروز در قالب انتخابی پس از بارگذاری مشاهده نمایید.

طراحی سایت ارزان

مدت زمان انجام پروژه پس از سفارش و ارسال اطلاعات کامل به مدت ۷۲ ساعت می باشد. این پلن برای افرادی که می خوانند با هزینه اندک وب سایت راه اندازی نمایند و وب سایت خود را تکمیل بر روی دامنه با اطلاعات کامل تحویل گیرند فوق العاده مناسب می باشد.

امکانات طراحی سایت ارزان

یکی دیگر از امکاناتی که در طراحی سایت ارزان قابل دسترس است آموزش مجازی کنترل پنل وب سایت می باشد همانطور که در خرید سایت حرف های اشاره شد پنل مدیریت این قالب ها با یکدیگر متفاوت است نمی توان از آموزش‌های موجود استفاده کرد بنابراین شما می توانید پس از سفارش طراحی سایت ارزان و انتخاب گزینه آموزش مجازی طی ساعت مشخص پس از تکمیل و تحویل پروژه در هر نقطه ای از دنیا طی مدت زمان مشخص به صورت آنلاین با مدرس آموزش پنل مدیریت ودرپرس در ارتباط بوده و مدرس پس از وصل شدن به سیستم شما و ورود به پنل مدیریت سایت قسمت های مختلف آن را همزمان به شما آموزش دهد.

مکانیزم این آموزش دقیقا مانند آموزش های حضوری پنل مدیریت وردپرس می باشد و تمامی بخش را به صورت آنلاین و زنده توسط سیستم شما به شما آموزش داده می شود و در حین آموزش می توانید سوالات خود را با مدرس مربوطه مطرح در نهایت با فراگیری آموزش در آینده بتوانید محتوا و تصاویر وب سایت را ویرایش،حذف و ایجاد نماید.

بنابراین پس از سفارش طراحی سایت ارزان و انتخاب قالب مورد نظر همراه با سفارش امکانات لازم مانند ثبت دامنه، آموزش مجازی ما وب سایت شما را بر روی هاست های قدرتمند ایتروز بارگزاری کرده و با اطلاعات کامل به شما تحویل می دهیم تا در نهایت بتوانید با هزینه اندک بتوانید وبسایت خود را مدیریت نمایید و از آن استفاده کنید.

طراحی سایت سفارشی

در پلن طراحی سایت سفارشی شما میتوانید قالب مورد نظر را از فروشگاه انتخاب کرده و یا در صورت عدم وب سایت مورد نظر شما لینک آن را برای ما ارسال نمایید توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد. مزیت این پلن به نسبت پلن های قبلی سفارشی سازی قالب می باشد در پلن های قبلی از امکانات قالب استفاده می شد اما در این پلن بخش های مورد نظر را کد نویسی و ظاهر بخش های مختلف وب سایت را از طریق کد نویسی تغییر می دهیم یا بقول معروف وب سایت را مطابق با سلیقه شما کاستومایز میکنیم.

اما کاستومایز کردن وب سایت به چه معنی است؟ کاستومایز کردن وبسایت و یا طراحی سایت سفارشی به معنی تغییرات در قالب وب سایت از طریق کد نویسی می باشد در قسمت هایی که نمی‌توان از طریق کنترل پنل قالب ظاهر وب سایت را تغییر داد متخصصین طراحی سایت ایتروز از طریق کد نویسی بخش های مختلف را مطابق با سلیقه شما طراحی می کند.

بنابراین در طراحی سایت سفارشی شما می توانید قالب موردنظر که کلیات آن مطابق با سلیقه شماست را انتخاب کرده و جزئیات آن توسط تیم طراحی سایت ایتروز تغییر یابد. این تغییرات می‌تواند در ظاهر وب سایت مانند کد نویسی بخش های مختلف و گرافیک آن مانند طراحی بخش های اسلاید و بنر و غیره باشد.

سفارشی سازی سایت

در صورت نیاز تیم برنامه نویسی ایتروز می تواند به صورت اختصاصی برای شما پلاگین بنویسد برای مثال یکی از وب سایت های اجرا شده توسط ایتروز وبسایت فروشگاه مدیاگلد است که در بخش نمونه کارها قابل مشاهده است. فروشگاه مدیا گلد فروش طلا و جواهرات فعالیت می‌کند و به دلیل این‌که نوسان طلا و جواهر زیاد است و محصولات زیادی در وب سایت قرار دارد برای قیمت دهی نمی توان از روش های مرسوم استفاده کرد بلکه تیم دیجیتال مارکتینگ ایتروز باید راهی برای این موضوع پیدا می کرد.

اما در نهایت پلاگین به صورت اختصاصی برای فروشگاه مدیا گلد طراحی کرده ایم تا با وارد کردن قیمت روز طلا تمامی قیمت های محصولات در وب سایت به صورت خودکار به روز شود نیاز به قیمت تک تک محصولات نباشد. یا در پروژه دیگری کارفرما نیاز داشت از طریق یک نمودار کاربران فعال در وب سایت را در صفحه اول نمایش دهد بنابراین توسط ایتروز پلاگینی نوشته شد تا توسط نمودار گرافیکی زیبا تصویر پروفایا کاربران فعال همراه با پرچم کشورشان و درصد آنها در صفحه اصلی نمایش داده شود. بنابراین در صورت نیاز در طراحی سایت سفارشی بنا به درخواست کارفرما میتوان پلاگین سفارشی نیز تهیه نمود.

مطالب دیگر آکادمی :

به دلیل اینکه در طراحی سایت سفارشی نیاز به کدنویسی است و هزینه وب سایت با توجه به کد نویسی برآورد می شود برای اطلاع از تکمیل پروژه قبل از هر بار گذاری بر روی دامنه شما می توانید آن را در لینک خصوصی که تنها در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا تکمیل روند پروژه مشاهده نمود و از طریق آن لینک پیشرفت پروژه خود را هر زمان مشاهده نمایید پس از تکمیل و تایید پروژه وب سایت بر روی دامنه بارگذاری خواهد شد.

این پلن مختص کسب و کارهایی است که وبسایت برای آنها بیش از پلن های قبلی اهمیت دارد و اینگونه افراد سوالات زیادی را در زمینه نحوه طراحی و پیاده سازی وب سایت مطرح نمایید بنابراین می‌توانید سوالات خود را از طریق گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی فارسی وب سایت و همچنین از طریق پیام رسان های واتساپ و تلگرام مطرح نماید. تا پس از بررسی نیازها و خواسته های شما بهترین روش ها و راهکارها توسط کارشناسان ایتروز ارائه گردد.

این پلن برای اشخاص و یا شرکت هایی که وبسایت برای آنها اهمیت دارد بسیار کاربردی است و می توانند وبسایتی مطابق با سلیقه و هویت بصری برند خود سفارش و دریافت نمایند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایتروز در ارتباط باشید.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی مختص افراد و شرکت های است اهمیت بسیار زیادی دارد و می خواهند در کنار ظاهر زیبای وب سایت سایت برایشان درآمدزا و قابل بهینه سازی باشد یا با بیان دیگر بخواهند در کنار زیبایی وب سایت در گوگل رتبه بدست آورد و با رقبای خود در فضای مجازی رقابت کنند. اینگونه وبسایت ها از توجه بیشتری نسبت به پلنهای قبل برخوردارند و در طراحی وب سایت باید اهمیت فوق‌العاده بالایی برای آنها قائل شد بنابر این روش طراحی در پلن طراحی سایت اختصاصی کاملاً متفاوت با پلان های قبلی می باشد. در طراحی سایت اختصاصی نیازها،سلایق و امکانات مورد نیاز به صورت کامل بررسی شده و پس از آن لندینگ پیچ به صورت گرافیکی طراحی میشود.

پس از طراحی صفحه اصلی سایت طرح توسط کارفرما بررسی شده و تغییرات اعمال می شود پس از تایید نهایی، طرح مورد نظر کدنویسی می شود و پس از کدنویسی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس برنامه نویسی می گردد. مدت زمان انجام پروژه نسبت به پلنهای قبلی بیشتر است زیرا در طراحی سایت اختصاصی قالب از ابتدا طراحی می شود اما در پلن های قبلی قالب وجود داشت و تنها سفارشی سازی می شد اما در این پلن قالب به صورت طراحی و کدنویسی می شود‌. حین انجام پروژه شما می توانید از طریق لینک ارائه شده روند تکمیل آن را تا زمان پایان مشاهده نماید و و در نهایت پس از تکمیل و دیباگ کردن قالب و بارگذاری محتوا و تصاویر پروژه بر روی دامنه اصلی بازگذاری خواهد شد.

اگر نیاز به هاست یا سرور برای پروژه بود و یا اطلاعاتی در رابطه با دیجیتال مارکتینگ، برندسازی مورد نیاز بود در زمان جلسات بررسی پروژه به صورت کامل پاسخگوی سوالات شما به صورت جزئی خواهیم بود.

از مزیت های طراحی سایت اختصاصی

از مزیت های طراحی سایت اختصاصی نسبت طراحی وب سایت سفارشی می توان به سرعت آن اشاره کرد. در طراحی سایت اختصاصی تمامی کد ها با توجه به قالب وب سایت نوشته می شود و تا جایی که امکان دارد سعی می‌شود از پلاگین های غیر ضروری اجتناب کرد و امکانات مورد نیاز را در قالب کدنویسی و برنامه نویسی کرد. این کار بسیار در سرعت بارگذاری وبسایت موثر است و یکی از فاکتورهای مهم در طراحی وب سایت سرعت آن می باشد.

که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی کاربرد داشته باشد هرچقدر سرعت سایت بالاتر باشد کاربر علاقه بیشتری به بازدید از قسمتهای مختلف آن پیدا می کند و هر چقدر سرعت سایت پایین تر باشد کاربر علاقه کمتری به بازدید از قسمت های مختلف آن پیدا کرده و تنها در برخی موارد به سرعت از وبسایت خارج می شود. بنابراین سرعت وب سایت بسیار اهمیت دارد و شما بیشترین سرعت را در صورت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس از طریق طراحی سایت اختصاصی خواهید داشت.

در سایت دیزاین سفارشی به دلیل قالب های آماده حرفه ای سفارشی سازی شدند و قالب های آماده حرفه ای برای سلیقه های مختلف طراحی شده است برای مثال هدر وب سایت به چندین طرح تغییر می کند همچنین فوتر وب سایت نیز به همین شکل و این امر باعث شده کد نویسی و برنامه نویسی بیشتری در قالب اعمال شود همین امر باعث کاهش سرعت وب سایت میشود.

که تنها روش افزایش وب سایت های سفارشی استفاده از افزونه های بهینه سازی وب سایت و تغییراتی در کدنویسی آن است و نمی توان سرعت آنها را به اندازه طراحی وب سایت اختصاصی افزایش داد. برای رقابت در فضای مجازی طراحی سایت اختصاصی بسیار گزینه مناسبی می باشد و حرفه ای ترین پلن در طراحی وب سایت از طریق سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.

آموزش پنل مدیریت سایت

آموزش پنل مدیریت محتوای وب سایت به دو صورت حضوری در تهران و مجازی در تمامی جهان ارائه می گردد. شما پس از آموزش پنل مدیریت سایت به راحتی می توانید آن را مدیریت نمایید بخش های جدیدی ایجاد کرده و بخش های قبلی را ویرایش یا حذف کنید. طراحی وب سایت اختصاصی از طریق تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود و کدنویسی آن مطابق با کد های روز و استاندارد می باشد.

نمونه کارهای طراحی سایت اختصاصی را می توانید از بخش نمونه کارها مشاهده نمایید و برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما به صورت آنلاین و یا از طریق واتساپ و تلگرام کارشناسان ایتروز در ارتباط باشید.

برنامه نویسی وب سایت

برنامه نویسی وب سایت برای آن دسته از کسانی موثر است که می خواهند ایده خود را مجازی کنند و یا می‌خواهند وبسایتی با امکانات خاص طراحی کنند که مشابه آن وجود ندارد بنابراین می‌توانم آن را برنامه نویسی کنیم.

در برخی از پروژه های برنامه نویسی نمی توان از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کرد و باید از فریم ورک های موجود بهره برد زیرا هسته اصلی وردپرس همانطور که از اسمش هم پیداست برای سیستم مدیریت محتوا طراحی شده است با اینکه که می‌توان از طریق پلاگین ها امکانات متعددی را اضافه نمود اما در برخی موارد برای طراحی وب سایت های خاص لازم است از فرم ورک استفاده شود. آژانس دیجیتال ایتروز ازطریق قدرتمندترین فریم ورک پی اچ پی که لاراول نام دارد برنامه نویسی سایت را انجام می دهد که این فریم ورک یکی از امن ترین و در ساختار فوق العاده می باشد.

لاراول فریم ورکی است که در چند سال اخیر معرفی شده و پیشرفت فوق العاده و امکانات عالی را در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد آن ها بتوانند نرم افزار های تحت وب یا وبسایت‌هایی با امکانات خاص طراحی نماید.

طراحی سایت اختصاصی با برنامه نویسی

ما می‌توانیم در برنامه نویسی وب سایت در صورت داشتن پنل کاربری آن را به صورت تک صفحه طراحی نمایم به این معنی که کاربر در پنل کاربری وقتی به قسمت های مختلف پنل مراجعه می کند صفحه بدون رفرش اطلاعات مورد نظر کاربر را نمایش میدهد این کار سرعت کاربر را در استفاده از سایت فوق العاده افزایش میدهد. اگر برنامه نویسی وب سایت به صورت اصولی انجام پذیرد و طراحی رابط کاربری با استانداردهای روز دنیا انجام شود می توان بهترین سرعت وب سایت را مشاهده نمود با سایت دیزاین اختصاصی و سفارشی و پلن های قبلی قابل مقایسه نمی باشد.

در برنامه نویسی وب سایت پرپوزال به صورت کامل بررسی شده و توسط آن راهکارهای لازم ارائه می گردد. پس از تایید ساختار وب سایت و تهیه نقشه راه ظاهر گرافیکی وب سایت با توجه به سلایق و هویت بصری برند طراحی میشود و پس از تایید رابط کاربری کد نویسی می گردد پس از کد نویسی رابط کاربری همزمان برنامه نویسی وب سایت نیز انجام شده و در نهایت برنامه نویسی با رابط کاربری تلفیق می گردد. پس از بررسی نهایی نسخه آزمایشی آن بارگذاری و پس از بررسی مجدد و دیباگ کردن بر روی دامنه اصلی بارگذاری می گردد.

آموزش پنل مدیریت وب سایت

آموزش پنل مدیریت وب سایت مانند روش های قبلی به دو صورت مجازی و حضوری در تهران انجام می‌گردد و مدت زمان آموزش بستگی به امکانات پنل مدیریت وب سایت دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه برنامه نویسی نرم افزار های تحت وب همچنین وب سایت می توانید از طریق صفحه تماس با ما کارشناسان ایتروز از طریق گفتگوی آنلاین،واتساپ و تلگرام در ارتباط باشیم.

تا به اینجا تمامی خدمات آژانس دیجیتال ایتروز در زمینه طراحی وب سایت به غیر از طراحی فروشگاه اینترنتی که در قسمت تجارت الکترونیک توضیح داده شده است خدمت شما ارائه گردید. شما می توانید نظرات خود را در قسمت نظرات با ما و کاربران ایتروز به اشتراک بگذارید خیلی خوشحال می شویم نظرات شما را بشنویم.

جمع بندی پلن های طراحی سایت

اما در جمع بندی مطالب گفته شده هر کدام از این پلن ها مزیت و معایت خود را دارد اما تعداد پلان های ایتروز به دلیل ارائه خدمات با توجه به نیاز مشتری میباشد برخی از مشتریان نیازی به طراحی وب سایت سفارشی ندارد و یا کسب و کار آنها نیاز به طراحی سایت اختصاصی ندارد بنابراین آنها باید بتوانند وب سایت مورد نیاز خود را انتخاب و آن را سفارش دهند و در نهایت هزینه وب سایت مورد نیاز خود را پرداخت کنند.

در پلن های گفته شده همان طور که متوجه شده اید قیمت ها از ارزان شروع می شود بنابراین برای ما مهم است که شما با توجه به نیاز خود هزینه پرداخت کنید و ما نیز با توجه به زمان صرف شده هزینه دریافت این روش هم برای مشتری به صرفه بوده برای مجری.

بنابراین ما این تضمین را به شما میدهیم آژانس دیجیتال ایتروز با توجه به نیاز خود هزینه پرداخت می‌کنیم و همچنین می توانید سوالات خود را با کارشناسان مامطرح نمایید تا بهترین راهکارها برای شما ارائه گردد.

قیمت طراحی وب سایت

بسیاری از کاربران در رابطه با قیمت طراحی سایت از ما سوال می کند به همین دلیل می خواهیم در این مقاله به موضوع قیمت طراحی وب سایت بپردازیم.

قیمت طراحی وب سایت به بخش های مختلفی تقسیم می شود که ما در ابتدا آن را به دو بخش خدمات وب و طراحی وب سایت تقسیم بندی می نماییم. خدمات وب شامل ثبت دامنه که از جمله آنها می توان به دامنه های آی آر که در ثبت دامنه ارزانترین هستند اشاره کرد، دامنه های بین المللی مانند .com و غیره که هر کدام معنا و قیمت خود را دارند و امروزه با نوسان دلار قیمت آنها کاهش یا افزایش پیدا میکند. برای مثال دامنه ir مشخص کننده سایت کشوری است.

یعنی دامنه برای کشور ایران می‌باشد و شما با نام دامنه متوجه می شوید که سرویس های ارائه شده از کشور ایران است. مثلا پسوند ca برای کشور کانادا می باشد. de برای کشور آلمان می باشد و کشوری پسوند منحصر به فرد خود را دارد اگر شما در کشور کانادا زندگی می کنید می توانید دامنه با پسوند کانادا تهیه نمایید ایا در کشورهای دیگر نیز به همین شکل. مادر مطلب دامنه چیست کاملاً به مفاهیم پسوندها اشاره کرده و در صورت علاقه مندی میتوانید آن را مطالعه نمایید.

دامنه چیست

اما دامنه چیست؟ دامنه نام وب سایت شما می باشد هر وب سایت دارای یک نام است اصولاً با نام آن برند یا شخص ثبت می شود و پس از ثبت دامنه شخص دیگری قادر به ثبت آن دامنه نیست یعنی وقتی شما به نام برند خود دامنه ای با پسوندهای آی آر یا بین المللی ثبت می نمایید شخص دیگری نمی تواند آن را ثبت کند و تا وقتی شما آن را تمدید می نماید مالک آن دامنه هستید.

حتی اگر بخواهید دامنه جدید ثبت نمایید باید بررسی کنید آن دامنه قابل ثبت باشد و شخص دیگری آن را ثبت نکرده باشد در این صورت می توانید دامنه خود را ثبت نمایید وگرنه باید نام دیگری انتخاب نمایید اشخاص دیگر آن را ثبت نکرده باشند تا شما بتوانید آن را ثبت کنید. از خدمات وب می توان به هاست اشاره کرد هاست میزبان اطلاعات شما در فضای مجازی است و برای دسترسی همیشگی کاربران به اطلاعات فایل ها و به اصطلاح سورس سایت بر روی هاست قرار میگیرد.

هاست چیست

هاست ها از نظر کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری متفاوت می باشند که ما در ایتروز بهترین آنها را ارائه می دهیم.
فضای هاست متفاوت است و شما می توانید بنا به نیاز خود فضای آن را تعیین کنیم در قیمت آن تاثیر گذار است. برای میزبانی اطلاعات می تواند روش های دیگر به غیر از خرید هاست نیز استفاده کرد مانند سرور های مجازی و سیستم های کلود که بنا به نیاز شما انتخاب می شود.

مطالب دیگر آکادمی :

کارشناسان ایتروز در مرحله طراحی سایت شما را در زمینه میزبانی راهنمایی می نمایند پس اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید نگران نباشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هاست می توانید مقاله هاست چیست را مطالعه نمایید.

حال می خواهیم در رابطه با قیمت طراحی وب سایت صحبت کنیم‌. قیمت طراحی سایت قیمت واحدی نیست و در برخی موارد مانند خرید سایت آماده حرفه ای می توان برای آن قیمت مشخص تعیین نمود در غیر این صورت برای قیمت طراحی وب سایت نیاز است پس از بررسی امکانات مورد نظر و نیازهای شما برای پیاده سازی وب سایت و درک درست از خواسته شما در نهایت قیمت سایت دیزاین مشخص می شود.

اگر قیمت طراحی وب سایت بدون کارشناسی اعلام شود قیمتی غیر واقعی است. تنها مواقعی می توان بدون بررسی قیمت وب سایت را اعلام نمود که قالب آماده باشد در غیر این صورت برای کد نویسی و برنامه نویسی با توجه به نیاز شما برآورد قیمت انجام می پذیرد.

برآورد هزینه

آژانس دیجیتال ایتروز با توجه به زمانی که برای پروژه شما صرف می نماید و با توجه به خواسته ها و نیاز های شما پس از درک درست پروژه و تمامی اطلاعات لازم قیمت کارشناسی خود را اعلام می نماید شما برای بررسی قیمت طراحی سایت می توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان از طریق تلگرام و واتس آپ در ارتباط باشید تا پس از بررسی به سرعت پاسخگوی شما باشند و یا سوالات خود را می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین مطرح نمود. ما در تلاش هستیم با ارایه امکانات مختلف دسترسی سریع را برای سوالات شما و استعلام قیمت در اختیار شما قرار دهیم که مجموعه این امکانات در قسمت تماس با ما موجود است.

سایت دیزاین در کشورهای مختلف

آژانس دیجیتال ایتروز ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی، اپلیکیشن که در بالا به تمامی سرویس های طراحی وب سایت اشاره شد مفتخر است خدمات خود را در کشور های مختلف ارائه نماید. سایت دیزاین در کشورهای زیر تیم طراحی سایت ایتروز بهترین راهکارها را ارائه می نماید.

  • سایت دیزاین در کانادا
  • سایت دیزاین در آمریکا
  • سایت دیزاین در آلمان
  • سایت دیزاین در انگلیس
  • سایت دیزاین در ترکیه

آژانس دیجیتال ایتروز ارائه دهنده کامل ترین پلن های طراحی وب سایت در ایران آماده همکاری با عزیزان خارج کشور می باشد. شما می توانید درخواست خود را با کارشناسان ما مطرح نماید تا بهترین راه کارها به شما اعلام شود. تیم فروش بین الملل ایتروز با آگاهی کامل نسبت به قوانین و مقرارت موجود در خارج از ایران درخواست های شما را بررسی و پیاده سازی می نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان از طریق قسمت تماس با ما اقدام فرماید.

طراحی سایت در شهرهای مختلف ایران

شما در هر کجای کشور عزیزمان ایران که باشید می توانید در خواست خود را مطرح نماید. پلن های طراحی وب سایت ایتروز به شکلی طراحی شده است که شما هر کجای ایران و یا جهان باشید بتوانید از آنها استفاده و یا درخواست خود را مطرح نمایید.

برخی از پلن های طراحی سایت بسیار مشخص است که نیاز به توضیحات خاصی ندارد و به راحتی می توانید به صورت رایگان و پولی از آن استفاده کنیم منظور ما استفاده از پلن سایت های آماده رایگان و حرفه ای می باشد.

به شما به راحتی می توانید وب سایت مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید اگر تنها بخواهید قالب را تهیه نمایید پس از ثبت سفارش به صورت آنلاین و آنی می توانید قالب سفارش داده شده را دریافت نمایید. خدمات طراحی وب سایت ایتروز برای شهرهای زیر و نقاط مختلف ایران می باشد.

  • طراحی سایت در تهران
  • طراحی وب سایت در کرج
  • طراحی سایت در اصفهان
  • طراحی وب سایت در شیراز
  • طراحی سایت در بوشهر
  • طراحی وب سایت در اهواز

خدمات طراحی سایت ارزان، طراحی سایت سفارشی و همچنین اختصاصی برای شهر های مختلف ایران قابل انجام است. شما می توانید درخواست خود را از طریق تماس با ما با کارشناسان ایتروز مطرح نمایید.

طراحی سایت برای اصناف مختلف

پوشش گسترده طراحی وب سایت برای اصناف مختلف از صفر تا صد و پروژه داخل ایران و خارج کشور با بیش از صد قالب آماده حرفه ای در دسته بندی های مختلف مانند، شرکتی، فروشگاهی،آژانس مسکن، پزشکی، ورزشی، رستوران و کافه، خبری، شخصی و… قابل سفارش می باشد. این قالب ها از بهترین قالب های جهان انتخاب شده و به سرعت قابل بارگذاری و تحویل می باشد.

شما می توانید با توجه به صنف خود از دسته بندی مورد نظر بازدید و وب سایت های مختص آن صنف را مشاهده نمایید پس از انتخاب قالب می توانید آن را سفارش دهید در هنگام سفارش نام قالب مورد نظر را وارد کرده و سفارش را تکمیل نمایید و پس از آن اطلاعات مورد نظر مانند صفحه اصلی،درباره ما،تماس با ما،خدمات و محصولات اطلاعات شما مانند دموی مشاهده شده جایگزین می گردد.

در صورت ارائه اطلاعات بیشتر با هزینه جداگانه اطلاعات بر روی وب سایت بارگذاری می شود.

بیشتر بدانید

اگر علاقه مند به طراحی وب سایت هستید ادامه همراه آکادمی ایتروز باشد

تاریخچه طراحی سایت

اولین مقاله ای که در آکادمی ایسوس منتشر شد وب سایت چیست نام دارد، در این مقاله به صورت کامل در رابطه با وب سایت و بنیانگذار آن توضیحات لازم ارائه شده است که در این مطلب می خواهیم برای علاقه مندان بخشی از آن را توضیح دهیم.

تیم برنرزلی اولین کسی بود که در سال ۱۹۹۱ نخستین وبسایت خود را بر روی اینترنت قرار داد، وب سایت او متشکل از صفحات اچ تی ام ال که به هم لینک شده بودند. وبسایت تیم برنرزلی را می توان اولین وب سایت استاتیک جهان نام برد و یا ساده ترین وب سایت استاتیک در جهان. در آن زمان تمامی کدها و خصوصیات صفحه از طریق کد نویسی html ایجاد می‌شد پس از گذشت زمان خصوصیات صفحه از کدهای html جدا و به نام css با الگوهای مدرن استاندارد سازی شد.

مطالب مرتبط دیگر:

پس از آن با پیشرفت اینترنت وب سایت های داینامیک پا به عرصه گذاشتن و این امکان را فراهم نمودند تا مدیران وب سایت بدون دانش طراحی وب سایت بتوانند آن را مدیریت نمایند و تا به امروز ساختار کلیه وب سایت ها به دوقسمت سایت های استاتیک و داینامیک تقسیم شده است اما هر کدام از آنها پیشرفت‌های فوق العاده زیادی داشتند در مقاله ای جدا کاملاً در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد.

تکنولوژی های مورد استفاده در آژانس دیجیتال ایتروز

طراحی وب سایت آژانس دیجیتال ایتروز به دو شکل طراحی سایت استاتیک و طراحی وب سایت داینامیک انجام می‌شود. برای آگاهی از تفاوت طراحی سایت استاتیک و داینامیک می توانید مقاله آن را مطالعه نمایید. در طراحی سایت استاتیک ما از تکنولوژی های به روز در قسمت افرانت استفاده می نماییم که برخی از آنها شامل کد نویسی اچ تی ام ال، کد نویسی سی اس اس، برنامه نویسی جاوا اسکریپت، کتابخانه جی کوئری، فریم ورک بوت استرپ،فریم ورک ویو جی اس استفاده می شود.

طراحی بک اند

در طراحی وب سایت در قسمت بک اند از برنامه نویسی پی اچ پی، فریم ورک لاراول استفاده می شود و در نهایت برای پیاده سازی وب سایت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس که یکی از قوی ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است آژانس دیجیتال با ارائه پلاگین های قوی به صورت رایگان و تجاری در این سیستم مدیریت محتوای معروف توانسته جزو توسعه دهندگان این سیستم نیز باشد و نام ایتروز در سایت وردپرس نیز قرار دارد.

ما خدماتی کامل از صفر تا صد سیستم مدیریت محتوای وردپرس را ارائه می نماید از طراحی وب سایت تا پلاگین نویسی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس. خدمات آژانس دیجیتال ایتروز محدود به طراحی وبسایت نبوده و در زمینه های دیگری مانند تجارت الکترونیک، دیجیتال مارکتینگ و طراحی اپلیکیشن نیز فعالیت می نماید هر کدام از این خدمات دارای زیر مجموعه مانند طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو می باشد. برای اطلاعات بیشتر از خدمات ما میتوانید از طریق منو قسمت خدمات را مشاهده نمایید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *