بهترین قالب های شرکتی وردپرس

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

4/5 - (21 امتیاز)

بهترین قالب سایت شرکتی وردپرس کدام است. معرفی و دانلود بهترین قالب های شرکتی وردپرس در سال ۲۰۱۸ همراه با آکادمی ایتروز.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

معرفی بهترین تولید کننده ها و قالب های شرکتی وردپرس در ادامه. همچنین این مطالب در مقاطع مختلف به روز شده و قالب های جدیدی به آن اضافه می شود.

۱ Divi – قالب شرکتی زیبا 

1 Divi - قالب شرکتی زیبا 

قالب شرکتی زیبا و جذاب Divi برای وب سایت های چند منظوره با قابلیت ریسپانسیو ، مدرن و از سرعت خوبی برخوردار است. Divi یک قالب تمام عیار است و می توان آن را به زیبایی طراحی نمود.

۲ Uncode – قالب های شرکتی وردپرس

2 Uncode - قالب های شرکتی وردپرس

اگر هدف شما ایجاد سایت عالی و زیبا است شرکت Uncode را پیشنهاد می کنیم. قالب های شرکتی وردپرس Uncode متنوع است. Visual Composer ابزار طراحی داخلی قالب های Uncode  و ادغام آن با بهترین پلاگین های روز دنیا. تنوع در انتخاب قالب های شرکتی شخصی ، هنری ، فروشگاهی در Uncode  بسیار زیاذ است.

۳ Jevelin – قالب های چند منظوره وردپرس

3 Jevelin - قالب های چند منظوره وردپرس

Jevelin هم مانند Uncode  یک شرکت خلاق در زمینه طراحی سایت است و قالب های چند منظوره زیبایی را تولید نموده است. استفاده از پلاگین های قدرتمند و ادغام قالب سایت با ووکامرس در طرح های مدن و جذاب. از قالب های شرکتی وردپرس Jevelin  می توان به corporate تلفیق معرفی و فروش اشاره نمود. اگر به قالب وبلاگ و نمونه کار نیاز دارید حتما طراحی های این شرکت را مشاهده بفرماید.

۴ TheGem – قالب های شرکتی وردپرس

4 TheGem - قالب های شرکتی وردپرس

به جرات می توان گفت قالب های TheGem فوق العاذس. بهترین قالب های وردپرس را در TheGem مشاهده بفرماید. قالب های شرکتی متنوع ، جذاب و زیبای TheGem شما را نا امید نمی کند. قالب های چند منظوره ، شرکتی ، ورزشی ، رستوران ، معماری ، وکالت و… همراه با طرح های زیبا و متنوع.

TheGem با استفاده از قدرتمندترین پلاگین ها و تکنولوژی های روز دنیا توانسته قالب های زیبا و خلاقانه ای را تولید نماید. تمامی قالب های TheGem بر پایه Bootstrap و همچنین استفاده از premium Visual Composer برای طراحی صفحات داخلی. اگر می خواهید وب سایت چند زبانه طراحی نماید قالب های سایت TheGem  بهینه سازی شده برای پلاگین WPML  می باشند.

۵ Bostan Business – قالب نیمه کلاسیک و مدرس

5 Bostan Business - قالب نیمه کلاسیک و مدرس

طراحی زیرکانه قالب سایت Bostan می تواند افراد بسیاری را به خود جذب نماید. این قالب بگونه ای طراحی شده تا مورد پسند طرفداران قالب های کلاسیک و مدرن قرار گیرد. قالب زیبا و در عین حال سبک Bostan این امکان را به طراحان سایت می دهد تا آن را به صورت حرفه ایSpecular  سئو کنند. استفاده اسلاید شو ، آیکون ها و چیدمان زیبا در Bostan .

۶ Etalon – قالب های چند منظوره وردپرس

6 Etalon - قالب های چند منظوره وردپرس

استفاده از پلاگین های Contact Form 7 ، Google Maps ،  و تکنولوژی های روز دنیا در قالب های شرکتی وردپرس Etalon طراحی شده است. پایه قالب های شرکت Etalon  بر اساس Bootstrap می باشد. از آنجا که قالب های Etalon  بسیار زیبا و جذاب است اما سرعت بارگذاری قالب Etalon  سریع نیست.

۷ Specular – متمرکز بر قالب های شرکتی وردپرس

7 Specular - متمرکز بر قالب های شرکتی وردپرس

شرکت  تولید کننده قالب های سایت با تمرکز بر تولید قالب های شرکتی وردپرس می باشد. قالب های شرکتی جذاب ، تک صفحه ای ، پزشکی ، عکاسی ، فروشگاهی ، رستوارن و…

۸ Massive Dynamic – قالب های شرکتی وردپرس

8 Massive Dynamic - قالب های شرکتی وردپرس

یک تیم حرفه ای از توسعه دهندگان و طراحان سایت قالب های زیبایی را بر پایه تکنولوژی های روز دنیا طراحی می نمایند. از جمله این قالب ها می توان به business-modern و minimal-agency اشاره نمود.

۹ Advice – قالب خلاقانه شرکتی وردپرس

9 Advice - قالب خلاقانه شرکتی وردپرس

طراحی زیبا و جذاب Advice می تواند هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار دهد. ادغام پلاگین ووکامرس امکان فروش محصولات را فراهم می سازد.

۱۰ Kallyas – طرح های خلاقانه قالب سایت 

10 Kallyas - طرح های خلاقانه قالب سایت 

تنوع در طرح های خلاقانه و چند منظوره Kallyas برای استفاده شرکت های کوچک و بزرگ. قالب سایت چند منظوره Kallyas بهینه سازی شده برای پلاگین ووکامرس.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *