درگاه پرداخت بدون نماد الکترونیکی

درگاه پرداخت بدون نماد الکترونیکی [آپدیت ۹۹]

4.8/5 - (101 امتیاز)

دریافت درگاه پرداخت بدون نماد الکترونیکی, آموزش تمامی روش های دریافت درگاه پرداخت بدون نیاز به نماد الکترونیکی و معرفی آنها در آژانس دیجیتال ایتروز.

دریافت درگاه پرداخت

همانطور که می دانید یکی از لازمه های دریافت درگاه پرداخت از طرف بانک، کسب تائیده از سایت نماد الکترونیکی می باشد. اینماد یا نماد الکترونیکی زیر نظر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می باشد و مسئول احراز هویت وب سایت ها برای اطمینان بیشتر در خرید اینترنتی است.

روش های کلی برای دریافت درگاه پرداخت

روش اول کسب تائیده از نماد الکترونیکی است. اگر می خواهید مبالغ واریزی مستقیم و آنی به حساب خودتان واریز شود نیاز به نماد  است.

روش اول گرفتن نماد الکترونیکی

برای گرفتن نماد الکترونیکی وارد سایت آن شوید. حساب کاربری ایجاد کنید. سپس کسب و کار خود را ایجاد نماید. در نهایت مدارک درخواست شده را بارگذاری نماید. اطلاعات محل کسب را وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات آن را برای بررسی به کارشناس ارسال نماید.

اگر تمامی مراحل را درست رفته باشید سایت تائید می شود. اگر نه از صفحه چک نویس مشکلات سایت را مشاهده و آن را رفع کنید. سپس دوباره درخواست بررسی دهید. درخواست ها به سرعت چک نمی شوند و تقریبا یک هفته زمان می برد بنابراین دقت نماید تا زمانتان تلف نشود.

پس ار دریافت نماد اعتماد الکترونیکی به بانک مورد نظر درخواست دهید. شما می توانید از طریق پرسش های متداول و یا ارتباط با اینماد به شماره ۸۵۱۹۴۷۴۷-۰۲۱ در این رابطه اطلاعات لازم را کسب نماید.

معروف ترین بانک های ارائه دهنده نماد

معروف ترین بانک هایی که درگاه ارائه می دهند. ملت، پارسیان،سامان می باشند اما شرکت های دیگر نیز در این زمینه خدمات ارائه می کنند.

گرفتن درگاه از طریق لینک های زیر همراه با مشاهده شرایط.

بانک ملت :

www.behpardakht.com

بانک پارسیان :

www.pec.ir

بانک سامان

www.sep.ir

مرحله نهایی گرفتن درگاه از بانک

شرایط و ضوابط گرفتن درگاه از بانک متفاوت است. بنابراین به صفحه آن در لینک بالا مراجعه و مطالعه نماید. پس از ارسال مدارک مورد نیاز به سرعت اطلاعات لازم برای اتصال به درگاه برای شما ارسال می شود. آن را بر روی سایت تنظیم نموده، استفاده نماید و تمام.

بررسی مزیت و معایب

یکی از مزیت های گرفتن اینماد و درگاه از بانک این است که مبالغ مستقیم به حساب شما واریز می شود. این واریزی آنی نیست و پس از بیست و چهار ساعت انجام می شود.

مطالب دیگر آکادمی :

از معایب آن می توان به مراحل دریافت اینماد اشاره کرد که بسیار سخت گیرانه است. (یک مقدار بیش از حد) و بر عکس روش دوم.

اطلاعات بیشتر می خواهید ؟

از مزایای اینماد زیر نظر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت می توان به صحت اطلاعات سایت اشاره کرد. این سازمان به دقت مدارک و اطلاعات متقاضیان را بررسی می نماید و وب سایت را از نظر استانداردهای فنی لازم جهت صهولت کاربران برای خرید بررسی و تائید می نماید.

کاربران به راحتی می توانند از طریق کلیک بر روی لوگوی اینماد در سایت مذکور اطلاعات آن را بررسی و یا از سایت شکایت نمایند. همچنین از طریق سایت اینماد می توانند صحت اطلاعات را استعلام نمایند. در کل می توان گفت دریافت اینماد تا حدود زیادی می تواند خرید را برای مشتری امن نماید.

نماد به نفع مشتری

یکی دیگر از مزایای مهم داشتن اینماد که بازهم به نفع مشتری می باشد شکایت مشتریان در صورت صحت و ارائه مدرک های لازم می تواند مجوز را لغو نماید.

در نهایت باید گفت نماد الکترونیکی مسئول احراز هویت کسب و کار و محل فعالیت آن برای خرید مطمئن کاربران می باشد. مشاهده لوگوی اینماد در سایت کاربر را دلگرم می سازد تا به آن کسب و کار بیشتر اعتماد کند و بداند در صورت تخلف سازمانی به آن رسیدگی می کند.

معایب آن بیشتر توجه کسب و کارهایی است که جوازهای لازم برای دریافت اینماد را ندارند.


دریافت درگاه پرداخت بدون نماد الکترونیکی

آیا می شود بدون گرفتن نماد الکترونیکی درگاه پرداخت برای وب سایت دریافت کرد؟ در این بخش می خواهیم اطلاعاتی در این رابطه ارائه دهیم. حال باید بگویم دریافت درگاه پرداخت بدون نماد الکترونیکی ممکن است. هم برای افراد حقیقی و هم حقوقی. اما تفاوت هایی با توضیحات بالا دارد.

گرفتن درگاه بدون نماد اعتماد

برای دریافت درگاه پرداخت بدوم نماد اعتماد به شما دو شرکت مطرح و معتبر در بازار را معرفی می نمایم. منظور از اعتبار علاقه استفاده کاربران به دلیل ارائه خدمات کاربرپسند می باشد که این دو شرکت توانسته اند بیشترین کاربر را سمت خود جلب نمایند.

درگاه زرین پال

شرکت زرین پال ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین بدون نیاز به دریافت نماد الکترونیکی می باشد. شما پس از ثبت نام  در سایت زرین پال می توانید درگاه پرداخت خود را دریافت و بر روی سایت پیاده سازی نماید.

مشاهده روش های محاسبه تعرفه تراکنش ها در زیرین پال:

https://www.zarinpal.com/prices.html

درگاه Pay

شرکت Pay ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین و مثل زرین پال بدون نیاز به دریافت نماد الکترونیکی می باشد. شرکت Pay از درگاه پرداخت بانک سامان استفاده می کند. شما پس از ثبت نام می توانید درگاه خود را دریافت و بر روی سایت پیاده سازی نماید.

مشاهده روش های محاسبه تعرفه تراکنش ها در پی دات آی آر :

https://pay.ir/fees

کدام بهتر است؟

طبق بررسی های آژانس دیجیتال ایتروز زرین پال مزایای بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد برای مثال ماه اول کارمزد دریافت نمی کند اما شرایط پرداخت در آن طولانی تر است و پول دیرتر به حساب شما واریز می شود.

در پی دات آی آر مبالغ سریع تر از زرین پال واریز می شود اما اگر تراکنش های شما کم باشد درگاه از شما گرفته می شود.

معایب و مزایای درگاه پرداخت بدون نماد الکترونیکی

از مزایای درگاه پرداخت بدون نماد الکترونیکی می توان بیشتر به نفع کسب و کارهایی دانست که به هر دلیلی جواز لازم برای فعالیت را ندارند. از این طریق می توانید درگاه پرداخت برای وب سایت خود دریافت نماید و کسب درآمد کنید.

مطالب مرتبط دیگر :

از معایب درگاه پرداخت بدون نماد الکترونیکی می توان به دریافت سود تراکنش ها اشاره نمود . همچنین به دلیل دریافت سود و خصوصی بودن این شرکت ها نمی توان تصویر شفافی از لغو درگاه پرداخت در صورت تخلف اشاره نمود.

لطفا در قسمت نظرات تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *