بهترین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان 2020

بهترین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان 2020

5/5 - (7 امتیاز)

معرفی بهترین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان 2020 که از دیدن آنها شگفت زده خواهید شد. راه اندازی فروشگاه بدون طراحی فروشگاه اینترنتی. از طریق قالب های معرفی شده می توانید توسط آموزش ووکامرس فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نماید. قالب های معرفی شده از بهترین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان 2020 بوده و بهترین مجموعه معرفی شده امسال می باشند. قالب های رایگان فروشگاه اینترنتی دارای ظاهر جذاب و قابلیت های فوق العاده می باشدکه با استفاده از آنها نیاز به طراحی سایت نیست.

هر یک از تم های رایگان در این مجموعه به طور خاص برای فروشگاه ها اینترنتی ساخته شده است. همه آنها با جدیدترین نسخه وردپرس و سازنده محبوب فروشگاه ووکامرس کار می کنند. برای معرفی و دانلود بهترین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان 2020 همراه با آژانس دیجیتال ایتروز باشید.

بهترین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان 2020

در ادامه برای شما 6 قالب از بهترین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان 2020 را انتخاب نموده ایم که با آخرین نسخه وردپرس سازگار است و به راحتی می توانید آنها را دانلود و در وردپرس خود مورد استفاده قرار دهید.

اولین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان Modern Store

اولین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان Modern Store

Modern Store اولین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان در مجموعه تم های ایتروز می باشد. فروشگاه مدرن یا Modern Store اولین و تنها قالبی است که به طور خاص برای فروشگاه اینترنتی طراحی شده است. پشتیبانی کامل از ووکامرس، افزونه سازنده صفحه المنتور و ویرایشگر بلوک گوتنبرگ دارد.

مانند همه تم های دیگر ، فروشگاه مدرن دارای طراحی ساده و سبک است که بر محصولات و محتوای شما تأکید دارد. این فروشگاه کاملا رسپانسیو بوده و در تمامی دستگاه ها نمایش استاندارد و زیبایی دارد، بنابراین بازدید کنندگان می توانند بدون توجه به دستگاهی که از آن استفاده می کنند ، کالاهای شما را به راحتی مرور کنند.

فروشگاه مدرن یا Modern Store شامل انواع مختلفی از گزینه های سفارشی سازی است. بنابراین چه شما یک فروشگاه تی شرت راه اندازی کنید و چه یک فروشگاه الکترونیکی با دسته بندی های زیادی ، این موضوع مناسب است. گزینه های ساده اما انعطاف پذیر برای سفارشی کردن صفحه اصلی وجود دارد ، همچنین می توانید رنگ اصلی را در سراسر سایت تغییر دهید تا با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد ، لینک شبکه های اجتماعی مرتبط با آن را به سربرگ اضافه کنید و چند جنبه از طراحی نوار جستجوی محصول را در بالای سایت سفارشی کنید.


دومین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان Online Shop

دومین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان Online Shop

Online Shop یک قالب وردپرس فوق العاده عالی برای فروشگاه اینترنتی است. نکته ای که بلافاصله در این قالب مشخص می شود منو در سمت چپ صفحه اصلی است. این منو مشابه منوی آمازون است که سالهاست از آن استفاده می شود ، بنابراین می توانید اعتماد کنید که بازدید کنندگان شما این ویژگی را تشخیص داده و بلافاصله نحوه استفاده از آن را می دانند. اگر صدها یا هزاران محصول دارید ، خوب است بدانید که قالب فروشگاه اینترنتی رایگان Online Shop از ویژگی های ناوبری کافی برای پشتیبانی از فروشگاه شما برخوردار است.

مطالب دیگر آکادمی :

Online Shop همچنین راه های دیگری برای سفارشی سازی طرح دارد. این تم عمدتاً توسط ابزارک ها تهیه شده است، بنابراین می توانید مناطق مختلف ویجت را در صفحه اصلی و در سراسر سایت پیدا کنید. بین ابزارک های پیش فرض ووکامرس و نه ویدجت های سفارشی موجود در Online Shop، شما کنترل دقیقاً بر روی محصولات مورد نظر برای تبلیغ و به اشتراک گذاری در تمام صفحات سایت خود خواهید داشت.

Online Shop همچنین دارای تنظیمات هدر و پاورقی ، گزینه های چند لایه بندی و موارد دیگر است. اگر می خواهید یک موضوع تجارت الکترونیکی وردپرس بسیار قابل تنظیم و رایگان داشته باشید ، باید Online Shop را بررسی کنید.


سومین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان Multicommerce

سومین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان Multicommerce

می خواهید یک قالب تجارت الکترونیک ساده و راحت برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید؟ موضوع Multicommerce از سبکی تمیز برخوردار است که بازدید کنندگان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

اگر پیش نمایش را مشاهده بفرماید، متوجه خواهید شد که صفحه اصلی دارای طرح مناسب برای تبلیغ محبوب ترین محصولات و دسته بندی موارد شما است. حتی بهتر ، لازم نیست صفحه اصلی را دقیقاً به همان شیوه بازآفرینی کنید. می توانید از ابزارک های سفارشی که همراه با Multicommerce است برای طراحی خود استفاده کنید.

تجارت چند کالا شامل بسیاری از ویژگی ها برای یک موضوع رایگان نیز هست. می توانید گزینه هایی را برای درج کشویی ، چسباندن منوها پیدا کنید و تبلیغات را در هر قالب بگنجانید. به طور کلی ، این یک موضوع وردپرس رایگان تجارت الکترونیکی بسیار قابل تنظیم است.


چهارمین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان eCommerce Lite

چهارمین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان eCommerce Lite

قالب eCommerce Lite مورد استقبال کاربران وردپرس قرار گرفته و یک قالب محبوب است. در بررسی پنج ستاره برای کیفیت طراحی و پشتیبانی مشتری آن جمع آوری شده نیز مشخص است.

یک مورد از ویژگی های این تم که بسیار جالب می باشد منو است که در سمت چپ سایت قرار دارد. با استفاده از این طرح می توانید سایتی مانند آمازون درست کنید. بازدید کنندگان احتمالاً این الگوی طراحی را تشخیص داده و می فهمند که می توانند از این منو برای حرکت به بخشهای شما استفاده کنند.

به دلیل گزینه های بسیار ناوبری موجود در eCommerce Lite ، برای یک فروشگاه با صدها یا حتی هزاران محصول فوق العاده کار خواهد کرد. گزینه های سفارشی سازی زیادی در Customizer وجود دارد که می توانید به روزرسانی های آنها را بصورت زنده مشاهده کنید. برخی از تنظیمات شامل یک آرم سفارشی ، پس زمینه ، نوار جستجو و کنترل های طرح دار چند نوار جانبی است.


پنجمین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان eCommerce Gem

پنجمین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان eCommerce Gem

eCommerce Gem از سبک معاصر بسیار خوبی برخوردار است. اطمینان حاصل کنید که چند عکس عالی در دست دارید و قادر خواهید بود با این قالب فروشگاه اینترنتی رایگان ، یک وب سایت زیبا ایجاد کنید.

اسلایدر در بالای صفحه اصلی برای ارائه بهترین پیشنهادات و تبلیغات شما مناسب است. با استفاده از ابزارک ها دقیقاً آنچه را که در صفحه اصلی ظاهر می شود ، سفارشی کنید. برای ایجاد صفحه اول مناسب می توانید از ابزارک های پیش فرض وردپرس و ابزارک های ویژه موجود در eCommerce Gem استفاده کنید.

مطالب مرتبط دیگر :

همچنین ممکن است گزینه های محتوا موجود در عنوان را دوست داشته باشید. افزودن اطلاعات مخاطب خود ، به ویژه شماره تلفن ، می تواند باعث افزایش میزان بازدید کنندگان به سایت شما شود و منجر به فروش بیشتر شود.


ششمین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان Storefront

ششمین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان Storefront

قالب فروشگاهی Storefront طراحی و پیشتیبانی شده توسط ووکامرس است و کاملا با افزونه آن مطابقت دارد. طراحی ساده و زیبای آن اختیار عمل زیادی به توسعه دهندگان فروشگاه اینترنتی می دهد. Storefront احتمالاً محبوب ترین قالب فروشگاه اینترنتی  نیز است. در حال حاضر در 200،000 سایت وردپرس فعال می باشد.


منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *