سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت

5/5 - (13 امتیاز)

سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت باعث افزایش ترافیک و رتبه ،فروش محصولات و مشاهده خدمات می شود. با سئو سایت و بهینه سازی سایت در جایگاه اول موتورهای جستجو از جمله گوگل باشید. (مطالب این صفحه به روز رسانی می شود)

بهینه سازی سایت یا سئو وب سایت به معنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد. از سال ها پیش کاربران نیازهای خود را در قالب کلمات مختلف مانند “دستبند طلا” ، “خرید موبایل” و موارد دیگر در موتور های جستجو تایپ می کردند و نتیجه نمایش وب سایتهایی با موضوع مرتبط با جستجو بود. در نهایت کاربران اولین وب سایت های نمایش داده شده در موتورهای جستجو را بررسی و وارد آنها می شدند. امروزه بیش از هر زمان فضای اینترنت و جستجو در آن برای کاربران فرصت مناسبی در وقت و صرفه جویی هزینه شده. امروزه کاربران هر موضوعی را به سرعت در موتورهای جستجو مورد بررسی قرار می دهند.

یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در کنار یاهو و ام‌اس‌ان موتور جستجوی گوگل است. تحقیقات نشان می دهد نه تنها موتور جستجو گوگل در دنیا پرطرفدار است بلکه در ایران بزرگترین موتورجستجو و مورد استفاده کاربران ایرانی می باشد.

جالب است بدانید روزانه ۱۰۰ میلیون جستجو در گوگل فقط از طریق کاربران ایرانی انجام می شود و همین موضوع باعث شده این موتور جستجو از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

مدیران وب سایت ها برای دیده شدن در این موتوهای جستجو علاقه زیادی به دیده شدن در نتایج اول گوگل را دارند اما چرا نتایج اول؟ بهتر است بدانید رتبه اول موتور جستجو ۷۰ درصد از رتبه ۲ بیشتر دیده می شود. خیلی جالب است موقعیت بین نتیجه اول و دوم جستجو چند سانتیمتر بیشتر نیست اما تعداد ورودی بین نتیجه اول و دوم باهم قابل مقایسه نیست و همین باعث اهمیت بیشتر برای دیده شدن در نتایج اول گوگل میشود قطعا با این آمار پی به اهمیت سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت خواهید برد که سئو کردن سایت چقدر می تواند حائز اهمیت باشد و در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد..

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت باعث می شود سایت شما طبق استاندادهای موتورهای جستجو و گوگل بهینه شوند. پس از استانداردسازی سایت برای گوگل و یا بهینه سازی سایت باعث شده لینک های سایت رتبه بهتری گرفته و ماندگاری لینک ها افزایش یابد. برای تولید محتوا و فعالیت حرفه ای در زمینه سئو وب سایت می توان گفت اولین قدم در این زمینه بهینه سازی سایت می باشد. پس از بهینه سازی سایت و یا سئو داخلی آماده برای فعالیت سئو می باشد. حتی در صورت ثبت تبلیغ در گوگل هزینه تبلیغات با استفاده از بهینه سازی سایت کاهش می یابد. بهینه سازی سایت برای موتور جستجو گر مانند گوگل، بینگ و یاهو فعالیتی تخصصی می باشد و نیاز به دانش های مختلفی در حوزه طراحی سایت، سئو وب سایت و کدنویسی می باشد به همین جهت کارشناسان ما شما را برای رسیدن به وب سایت پرترافیک و بهینه سازی آن یاری می نمایند.

سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت

به صورت کلی و بهینه سازی سایت یا سئو وب سایت به دو قسمت تقسیم می شود سئو داخلی یا همان سئو سایت و سئو داخلی یا سئو کلمه کلیدی. قبل از توضیحات فرآیند کلی سئو را قصد داریم توضیح دهیم.

فرآیند کلی سئو

همانطور که گفته شد سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. رسیدن به صفحه اول گوگل یا موتورهای دیگر در دنیای امروز فوق العاده حائز اهمیت است پس چه وب سایت هایی می توانند وارد صفحه اول گوگل شوند. در نظر بگیرید در کلمه کلیدی بهینه سازی سایت هزاران شرکت و اشخاص ماهر در زمینه سئو هستند در کشور فعالیت می کنند و می خواهند مورد توجه مخاطبان قرار گیرند اما فقط ده سایت می توانند در صفحه اول باشند.

به معنای دیگر هزاران سایت در حال رقابت برای رسیدن به ده تای اول گوگل هستند، برخی میرسند و برخی دیگر خیر در ادامه بررسی خواهیم کرد چرا برخی از وبسایت ها هرگز به صفحه اول گوگل راه پیدا نمی کنند.

پس تا به اینجا با اهمیت رسیدن به صفحه اول گوگل آشنا شدید پس در نظر داشته باشید جایگاهی با اهمیت بالا بدون حساب و منطق بدست نخواهد آمد. از این رو موتورهای جستجو قوانینی را وضع کردند که با رعایت آن قوانین در کدنویسی و  طراحی وب سایت می توان به صفحه اول گوگل راه یافت اما این کار ساده نیست و فوق العاده پیچیده می باشد. قدم اول بهینه سازی وب سایت می باشد که همان سئو داخلی نام دارد. یعنی وبسایت باید برای گوگل قابل درک باشد تا موتور جستجو از فعالیت، محتوا و موارد دیگر آگاه شود. این بخش مختص به سئو کارها می باشد و آنها از طریق کدنویسی و رعایت استانداردهای گوگل وبسایت شما را بهینه سازی می کنند. برخی از این موارد پیچیده و نیاز به دانش کدنویسی و الگوریتم گوگل دارد و برخی نیاز به دانش زیادی ندارد و به راحتی قابل یادگیری است.

قدم بعدی سئو خارجی و یا سئو کلمه کلیدی می باشد. پس از اینکه وبسایت سئو شد مهمترین کلمات کلیدی در صنعت شما انتخاب و بر روی آنها کار می شود یا به قول سئو کارها وبمستری می شود. توسط فعالیت بر روی کلمات کلیدی به مرور زمان ابتدا در صفحات انتهایی گوگل رتبه خواهید گرفت و به مرور زمان با فعالیت مداوم به صفحه اول راه پیدا خواهید کرد. از آنجا که رقابت در صفحه اول گوگل زیاد است برای کلمات پرترافیک به صورت مداوم باید فعالیت ادامه داشته باشد تا در صفحه اول باقی بماند در غیر این صورت به صفحات بعدی میرود. روش هایی که گفته شد روش های ارگانیک برای رسیدن به صفحه اول بود که در ادامه روش های مختلفی را برای رسیدن به صفحه اول گوگل بررسی خواهیم کرد.

معیار بررسی سئو داخلی چیست؟

سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است چگونه می توان فهمید وبسایت سئو شده است یا خیر یا چگونه می توان متوجه شد سئو سایت در رتبه ای قرار دارد؟

جهان برای پاسخ به این سوالات به نرم افزارهای بررسی سئو سایت به صورت آنلاین استناد می کند و شما می توانید با بررسی سایت خود در این سایت ها متوجه رتبه بهینه بودن سایت خود شوید. یکی از معروف ترین و معتبر ترین وبسایت ها در این زمینه جی تی متریکس است که می توانید وبسایت خود را در این سایت بررسی نماید. هر چقدر سایت شما نزدیک به رتبه صد باشد وب سایت نمره قابل قبولی در بهینه سازی دارد و هر چقدر کمتر از صد باشد نمره قابل قبول برای سئو نیست اما اگر می خواهید بدانید چگونه امتیاز سایت را در جی تی متریکس ۱۰۰ کنیم را مطالعه فرماید.

آژانس دیجیتال ایتروز قبل از بهینه سازی سایت رتبه سایت شما را در جی تی متریکس بررسی و سپس مشکلات آن را رفع می نماید. اما بهینه سازی سایت به خطاهای ارائه شده جی تی متریکس محدود نمی شود اما معیار ما جی تی متریکس است و بررسی تکنیک های دیگر به ترافیک سایت و موارد دیگر مربوط می شود که در صورت لزوم بر روی سایت پیاده سازی می گردد.

اما برای سئو کلمه کلیدی معیار اندازه گیری پیشرفت در صفحات گوگل است که از مدت سه تا شش ماه و در برخی موارد یکسال نیز به طول می انجامد. اما کارشناسان ایتروز با ارائه روش های تخصصی پیشنهاداتی را ارائه می نمایند تا در مدت زمان کمتری بتوانید نتیجه مطلوب داشته باشید بنابراین اگر قصد بهینه سازی وب سایت را دارید این مطلب را تا انتها مطالعه بفرماید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تاثیر بهینه سازی سایت

به صورت کلی بهینه سازی سایت و یا سئو داخلی مقوله ای فنی و تخصصی است شاید در نگاه کاربر تفاوتی در سایت نباشد ولی در نگاه فنی دو سایت با ظاهر کاملا مشابه می توانند دو نتیجه کاملا متفاوت را در موتورهای جستجو ایجاد کنند. دو وب سایت با ظاهر یکسان و هر دو دارای محتوای عالی یکی بدون بهینه سازی و دیگری با بهینه سازی دو عملکرد کاملا متفاوت. بعضی از افراد این خلا استفاده کرده و مطالب سایت هایی که بهینه سازی نشده اند را در سایت خود قرار می دهند.

شاید در تصور برخی این باشد که محتوا وقتی در گوگل ثبت شد اگر سایت دیگری از آن استفاده کند مطالب دست دو به حساب می آید اما در این زمینه صدق نمی کند. بلکه شاید بسیار هم برایتان عجیب باشد اگر بگویم آن مطلب جایگاهی که در سایت بهینه شده دریافت می کند به مراتبط بالاتر از سایت اولی است.
پس تنیجه گرفتیم بهینه سازی سایت یا سئو داخلی اول قدم برای گرفتن نتیجه بهتر در گول است و تولید محتوا، سئو کلمه کلیدی و غیره قدم های بعدی در بهینه سازی سایت می باشند.

روش های بهینه سازی سایت

در تعاریف مختلف بهینه سازی سایت به بخش های مختلف مانند هکر ها تقسیم بندی شده برای مثال می گویند سئو کلاه خاکستری و غیره اما تعریفی که در جهان مرسوم است به دو دسته سئو ارگانیک و سئو غیر ارگانیک تقسیم بندی می شود.
سئو ارگانیک به بهینه سازی اصولی و با رعایت اصول و استانداردهای موتورهای جستجوگر گفته می شود و سئو کار به صورت تخصصی و با آگاهی کامل نسبت به روش ها و تکنیک ها کار سئو را انجام می دهد که کار فوق العاده تخصصی با شناخت کامل موتور جستجو و همچنین آشنایی با مفاهیم کدنویسی و بهینه سازی می باشد. اما در سئو غیر ارگانیک بدون در نظر گرفتن موارد فوق و با استفاده از روش هایی که به اصطلاح دور زدن موتورهای جستجوست انجام می شود. اما قطعا این دو روش تفاوت های زیاد و در برخی موارد جبران ناپذیری دارد که باعث از بین رفتن دامنه و در نهایت زحمات شما می شود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

تفاوت سئو ارگانیک و غیر ارگانیک

تا قبل از این موضوع ما بهینه سازی را به صورت کلی بررسی کردیم اما می خواهیم کمی متمرکز شویم. برای اینکه درک بهتری از موضوع داشته باشید باید اشاره کنیم رسیدن به صفحه اول گوگل حاصل مجموعه فعالیت ها در زمینه سئو داخلی و خارجی می باشد که اگر به صورت اصولی رعایت شود به آن سئو ارگانیک گفته می شود اگر غیر اصولی انجام شود غیر ارگانیک است اما در کلماتی که ترافیک بالایی ندارند دو‌ روش در نهایت به هدف میرسند حتی سئو غیر ارگانیک با سرعت بیشتری به صفحه اول میرسد اما تبعاتی دارد که قابل جبران نیست.

کسی که از روش غیر ارگانیک برای رسیدن به صفحه اول موتور جستجو استفاده می کند درک و علم درستی از موتورهای جستجو ندارد بنابراین با استفاده از نرم افزارها و ربات ها سعی می کند موتورهای جستجو را دور بزند. برای مثال با نرم افزار افزایش رتبه الکسا می توان تزافیک سایت را به صورت جعلی افزایش داد و به صورت واقعی نیز رنک شما در الکسا به سرعت کاهش می یابد اما پس از قطع نرم افزار به سرعت رتبه افزایش پیدا می کند. شاید در ظاهر این نرم افزار رتبه را کاهش دهد اما در عمل لطمه به کیفیت سایت شما می زند به همین دلیل است که روش های جعلی برای کلمات با ترافیک کم مناسب است و به سرعت به نتیجه خواهید رسید اما به دو‌ صورت امکان پذیر است. یک در صورتی که قبلا از این روش ها بر روی دامنه اعمال نشده باشد. دوم در صورتی که ترافیک کلمه کم باشد نتیجه یکسان است و سایت شما به صفحه اول راه می باید اما اگر فعالیت متوقف شود به سرعت رتبه از دست خواهد رفت و اگر فعالیت بلند مدت ادامه پیدا کند دامنه از طریق ربات های هوشمند که از طریق هوش مصنوعی فعالیت سایت ها را بررسی می کنند شناسایی شوند آن دامنه جریمه شده و دیگر در نتایج موتور جستجو مشاهده نمی شود و یا در صفحات انتهایی مشاهده می شود.

تفاوت سئو ارگانیک و غیر ارگانیک

در نهایت استفاده از روش های غیر ارگانیک شما را به سرعت به هدف می رساند در کلمات کلیدی کم ترافیک و به همان سرعت هم از بین می رود و برای سرمایه گذاری بلند مدت و استفاده از پتانسیل های موتورهای جستجو روش خوبی نیست اما چرا؟

قیمت بهینه سازی سایت با روش غیر ارگانیک کمتر از روش ارگانیک است حتی خیلی از کارفرمایان نیز آگاه به پیاده سازی سئو از طریق غیر ارگانیک نیستند و معیار آنها هزینه کمتر است اما این معیار اشتباه باعث می شود همانقدر که سریع به صفحه اول می رسند پس از تحویل پروژه به دلیل قطع فعالیت ها از صفحه اول خارج شده و یا در بلند مدت باعث از دست رفتن دامنه شوند. بنابراین روش مناسبی برای کسب درآمد نیست زیرا شما پس از اینکه به صفحه اول رسیدید و بخواهید از مزیت های صفحه اول بهره مند شوید و دیده شوید پس از اتمام قرارداد و قطع فعالیت ها به سرعت از صفحه اول خارج می شوید و یا در صورت ادامه همکاری پس از مدتی دامنه شناسایی شده و از صفحه اول خارج می شوید بنابراین نه تنها سئو سایت برای این دسته از افراد روش پولسازی نیست بلکه ضرر است.

اما با استفاده از روش های ارگانیک نه تنها به صفحه اول گوگل میرسید بلکه ماندگاری لینک ها بسیار زیاد است زیرا به اصطلاح وبسایت شما محبوب گوگل شده است و با فعالیت بر روی وبسایت می توانید در کلمات بیشتری نیز در صفحه اول باشید. اگر سئو سایت به صورت تخصصی و ارگانیک انجام شود می توانید به مرور زمان در صنعت خود در تمامی کلمات کلیدی آن در گوگل اول باشید.

سئو وب سایت

همانطور که پیش تر گفتیم در مورد سئو وب سایت گفتیم کاربران از طریق جستجو کلمات مختلف به دنبال نیازهای خود می گردند برای مثال “خرید دستبند طلا”، “دوربین مداربسته” و… اینها کلماتی هستند که از طریق کاربر جستجو شده و وب سایت هایی نمایش داده می شوند که تمامی آنها با کلمه جستجو شده مرتبط است. اما چگونه سایت ما در طوفان جستجوی کاربران قرار گیرد؟

یک سایت می تواند از طریق کلمات کلیدی مختلف که به سئو وب سایت مرتبط است در جایگاه اول گوگل قرار گیرد. برای مثال اگر تخصص شما در زمینه فروش است می توانید تمامی محصولات خود را در صفحه اول گوگل مشاهده نماید. برای مثال اگر کاربران کلمه کلیدی رنگ نسوز را در گوگل جستجو کرده‌اند و یا کلمه کلیدی رنگ اپوکسی شما را در جایگاه اول مشاهده نمایند. این دو کلمه کلیدی دو محصول مختلف است اما می توان محصولات و یا خدمات مختلف را با لینک های متفاوت به صفحه اول گوگل هدایت کرد. از طریق سئو کلمه کلیدی می توانید کلمات مهم کسب و کار خود را مشخص و آن را جهت بررسی قیمت در اختیار کارشناسان متخصص ما قرار داده تا پس از بررسی مدت زمان و هزینه آن براورد شود. از طریق سئو کلمه کلیدی در جایگاه اول گوگل از فرصت دیده شدن و جستجوی کاربران بهره‌مند شوید.

سئو و گوگل پنالتی

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد سئو وب سایت یا بهینه سازی وب سایت روشی برای استاندارد سازی سایت برای موتور جستجو می باشد. به همین دلیل با بررسی ربات های گوگل سایت شما به مرور زمان به رتبه اول گوگل هدایت می شود. گوگل و موتورهای جستجو قدرتمند سعی دارند وب سایت ها را مجبور کنند تا اطلاعات طبقه بندی شده و مشخصی را در آنها تولید نمایند به همین دلیل استانداردهایی را برای رسیدن به صفحه اول گوگل قرار دادند تا هر سایت که آن اصول را بهتر و بیشتر رعایت کرد از رتبه بهتری برخوردار شود. این راه اصولی و محبوب گوگل است اما برخی از سئو کاران از روش هایی استفاده می کنند که شاید برای کوتاه مدت تاثیر در رتبه و جایگاه کلمات کلیدی داشته باشد اما هم به سرعت تاثیر خود را از دست داده و لینک به صفحات بعدی هدایت می شود و هم اگر از این روش های غیرمجاز برای موتورهاس جستجو استفاده شود گوگل آن سایت را وارد بلک لیست می کند که باعث می شود تمامی اعتبار سایت، رتبه ها و… حذف شوند. بنابراین دقت نماید استفاده از روش های جعلی نه تنها ماندگاری ندارد بلکه باعث می شود تمام زحمات شما از بین برود.
ایتروز به عنوان متخصص در زمینه سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت روش های اصولی و کاربردی را برای افزایش ترافیک توصیه می کند که از این طریق نه تنها ماندگاری لینک های شما افزایش یافته بلکه امتیازات زیادی از گوگل دریافت می نماید.

سئو و گوگل پنالتی

زمان تاثیر سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت

همانطور که بارها گفته شد سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت فعالیتی تخصصی در مجموع چند بخش مختلف است و یکی از آن بخش ها رعایت استانداردهای گوگل برای بررسی ربات های گوگل است. ربات های گوگل و یا خزنده گوگل بررسی سایت ها را بر عهده دارند و استانداردهای لازم را برای بهبود عملکرد سایت تخمین می زنند. از ابتدای ایجاد یک دامنه تا ۹۰ روز زمان برای بررسی کامل خزنده ها لازم است البته متخصصان ایتروز می توانند تغییرات را پس از چند روز مشاهده و اعمال کنند اما نتیجه نهایی و کامل پس از ۹۰ روز توسط گوگل ارائه می گردد. این یک فرمول کلی برای تمامی سایت ها است اما در برخی از سایت ها زمان رسیدن به هدف کمتر و در برخی بیشتر می باشد و این بررسی زمان باید توسط کارشناس مربوطه انجام شود که در نتیجه می تواند اطلاعات تقریبی در زمینه بهینه سازی سایت در اختیار شما قرار دهند.

چگونه در گوگل اول باشید

استراترژی یکی از مهمترین عوامل برای رسیدن به صفحه اول در گوگل از طریق سئو وب سایت می باشد. کسب و کارها باهم متفاوت و همچنین ترافیک موجود برای هر یک متفاوت است بنابراین برای داشتن سایت معتبر و پرترافیک نیازمند برنامه ای اصولی هستیم تا ماندگاری خود را در صفحه اول گوکل افزایش دهیم. استراتژی های مختلف توسط مطالعه تخصصی، بررسی و تجربه به دست می آید و در نهایت می توان از آن در پروژه های مختلف استفاده نمود و با بهترین راه کارها هم هزینه ها را کاهش داد و هم در کمترین زمان بهترین نتیجه را گرفت. تیم آژانس دیجیتال ایتروز با انجام پروژه های مختلف و پرترافیک بهترین استراتژی و برنامه را برای رسیدن به صفحه اول گوگل تحلیل و پیاده سازی می کنند. تیم ایتروز ایده های مختلفی برای رسیدن به صفحه اول با توجه به بودجه شما به شما ارائه می دهد اما همیشه بهترین روش ها در پیاده سازی سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت لازم به صرف زمان و برنامه ریزی دقیق است تا نتیجه ای ماندگار بدون هیچ گونه مشکلی خلق شود.

وبسایت خود را سئو کنید

همانطور که قبلا گفته شد رسیدن به صفحه اول گوگل حاصل مجموعه های فعالیت های تخصصی است و نیاز به آشنایی با مفاهیم طراحی سایت، کدنویسی، الگوریتم گوگل و شناخت کامل از روش های ارائه شده موتورهای جستجو دارد اما برای علاقه مندانی که می خواهند وبسایت خود را سئو کنند تا حد امکان روش های غیر تخصصی را ارائه می نمایم تا علاقه مندان بتوانند استفاده لازم را ببرند. همچنین در مقالات آینده دسته بندی سئو آکادمی ایتروز مطالب بیشتری در این زمینه ارائه خواهیم کرد.

اولین قدم برای وبسایت معرفی آن به موتور جستجو می باشد زیرا بدون ثبت سایت به موتورهای جستجوگر دامنه دیده نخواهد شد بنابراین باید دامنه به موتورهای جستجو معرفی شود که در این مقاله ما نحوه ثبت سایت در موتورهای جستجوگر را آموزش داده ایم.

بخشی از بهینه سازی مربوط به سئو در html می باشد که بخشی تخصصی است اما می توانید در رابطه با تاثیر متاتگ ها در سئو مطالعه کرده تا بتوانید محتوای تولید شده را بهینه کنید‌.

محتوای قوی مانند سوخت برای موتورهای جستجو می باشد اما بدون استاندارد سازی سایت هر چقدر محتوای شما فوق العاده باشد کاربردی نخواهد داشت زیرا گوگل قادر به تشخیص آن نیست اما می توانید وبسایت خود را از طریق کارشناسان سئو بهینه سازی کرده و سپس محتوای فوق العاده تهیه نماید و همچنین متاتگ های کاربردی از طریق اطلاعات ارائه شده تولید نماید.
اما چگونه تولید محتوا کنیم و همچنین نکات کلیدی تولید محتوای جداب را می توانید در این مقالات بررسی نمایید.
قسمت بعدی که می تواند بسیار مفید باشد بهینه سازی تصاویر سایت است که سرعت سایت را افزایش می دهد و در نهایت استفاده از بک لینک است که تاثیر مثبتی در افزایش کیفیت دامنه دارد. به گفته کاربران آژانس دیجیتال ایتروز‌ یکی از کامل ترین پکیج های بک لینک های با کیفیت رایگان فارسی و خارجی را با بیش از ۱۲۰ بک لینک رایگان فارسی و ۵۰ بک لینک خارجی و با کیفیت دسته بندی کرده که می توانید به صورت رایگان در آنها بک لینک خارجی تولید نماید. در آینده مطالب بیشتری برای بهینه سازی سایت برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و اصول سئو منتشر خواهیم کرد.

قیمت بهینه سازی سایت

تقریبا می توان گفت قیمت بهینه سازی سایت برای روش های غیر ارگانیک که در بالا به صورت کامل توضیح داده شد کمتر از قیمت بهینه سازی سایت به روش ارگانیک است. زیرا در روش ارگانیک تخصص و زمان نیاز است برای رسیدن به صفحه اول گوگل بنابراین قیمت آن هم بیشتر است اما اگر به صورت کلی بخواهیم بررسی نمایم قیمت بهینه سازی سایت معین نیست و بستگی به ترافیک و رقبای آن کلمه دارد. هر چقدر ترافیک کلمه مورد نظر بیشتر باشد قیمت بهینه سازی سایت نیز افزایش می یابد و برعکس.
روش پرداخت به دو صورت پروژه ای و ماهیانه دریافت می گردد و به دلیل صرف زمان روزانه برای بهینه سازی سایت به صورت مداوم تا به نتیجه رسیدن آن می باشد.
نکته مهم برای سفارش سئو به غیر از قیمت نمونه کارهای انجام شده می باشد. سئو سایت عملی فوق العاده تخصصی است بنابراین توجه به پروژه های انجام شده و کیفیت آنها می تواند ضامن موفقیت شما و به نتیجه رسیدن هدفتان باشد اما اگر غیر از این باشد معلوم نیست سایت شما به هدف برسد یا خیر.
بسیار خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت نظرات با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.

اطلاعات تکمیلی سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت

آژانس دیجیتال ایتروز در تلاش است اطلاعات به روز در رابطه با سئو سایت را در اختیار مخاطبان قرار دهد شما می توانید از طریق دسته بندی سئو مطالب جدید منتشر شده در رابطه با بهینه سازی سایت را مشاهده نماید. این اطلاعات به روز شده و پس از ورود به قسمت آکادمی از طریق ستون سمت راست در دسترس شما عزیزان است. مطالب زیادی در رابطه با بک لینک های رایگان که یکی از عوامل موثر در افزایش سایت است نیز منتشر شده و مطالبی در رابطه با نکات کلیدی تولید محتوای جذاب و همچنین برای کسانی که علاقه مند به تولید محتوای با کیفیت هستند مطلب چگونه تولید محتوا کنیم نیز بسیار مفید است. البته این مطالب تمامی مطالب مهم در رابطه با سئو نیست اما با ورود به دسته بندی سئو می توانید تمامی مطالب منتشر شده در این زمینه را مطالعه بفرماید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

2 پاسخ

    1. خوشحالیم مطلب مورد توجه شما قرار گرفته لطفا از بقیه مطالب در دسته بندی سئو بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *