13 روش برای افزایش CTR سئو در گوگل

13 روش برای افزایش CTR سئو در گوگل

5/5 - (4 امتیاز)

بررسی 13 روش برای افزایش CTR سئو در گوگل که باعث بازدید از طریق موتور جستجوگر گوگل به سایت شما می شود. از طریق بهبود CTR سئو وب سایت و بازدید کنندگان را افزایش دهید همراه با آژانس دیجیتال ایتروز به بررسی موضوع 13 روش برای افزایش CTR سئو در گوگل می پردازیم.

اگر به تازگی طراحی سایت کردید و یا مطالب زیادی در آن قرار دادید اما از وب سایت شما بازدید نمی شود دلیل آن چیست؟ شاید برای سئو اورگانیک وب سایت یا سئو داخلی آن اقدام نکرده اید اگر جواب منفی است می توان لینک سایت شما را در صفحات دیگر گوگل دید اما باعث نمی شود سایت شما بازدید شود زیرا یک مثل قدیمی سئو است که می گوید :

اگر به دنبال مکانی مناسب برای پنهان کردن یک جسد هستید ، صفحه دوم گوگل بهترین مکان است.

این بهترین مثال از اهمیت صفحه اول گوگل است و برای ایجاد ترافیک سایت باید در صفحه اول قرار داشته باشید تا دیده شوید. تحقیقات به طور مداوم نشان می دهد که صفحات دارای رتبه های بالاتر دارای نرخ کلیک بالاتر هستند. برای درک بهتر مطلب CTR در الگوریتم ۲۰۲۰ گوگل را مطالعه بفرماید. البته این موارد تنها روش هایی برای افزایش کلیک نیست و گوگل در سالهای اخیر ویژگیهای مختلفی را به SERP ها اضافه کرده است. بیاید صحبت ها را با یک ابزار بررسی زنده شرح دهیم بنابراین بر روی MozCast Feature Graph کلیک کنید.

با ورود به این صفحه می بینید چیزهایی بیش از آنکه فکر می کنید اتفاق می افتند. همانطور که مشاهده می کنید لینک های سایت فقط 21 درصد از شامل می شود. حتی نتایج جستجوی سایت ، که شامل مواردی مانند لینک های خارجی است ، فقط نیمی از (57.6٪) نمایش داده شده را به خود اختصاص می دهند. این راهنما به شما چگونگی افزایش نرخ کلیک از طریق جستجوی ارگانیک به سایت شما را دنبال می کند. حال به 13 روش برای افزایش CTR سئو در گوگل بپرازیم.

تحقیق در مورد کلید واژه های long-tail

کلمات کلیدی با long-tail یک بخش اساسی در هر استراتژی سئو سایت است. آنها همچنین برای وبلاگها ضروری هستند. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی long-tail و ادغام آنها در وب سایت خود ، حجم سؤالات ارگانیک مرتبط را که برای آنها رتبه بندی کرده اید ، بسیار افزایش می دهید.

تحقیق در مورد کلید واژه های long-tail

این روش مانند قرعه کشی است. هرچه بلیط بیشتری خریداری کنید ، شانس برنده شدن بهتر خواهید بود. ساخت کمات کلیدی long-tail برای ساخت قیف محکم فروش.

قیف فروش

در حالی که کلمات کلیدی واحد می توانند بالای قیف ساخته شوند ، کلمات کلیدی long-tail قیف های میانی و پایین شما را ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، وقتی مشتری “بهترین دوچرخه های زیر 500 دلار” یا “دوچرخه کوهستان مشکی” را جستجو می کند ، خریداران به سایت شما مراجعه می کنند در حالی که در نمایش کلمه کلیدی دوچرخه این چنین نیست. اگر یک خرده فروش یا تولید کننده دوچرخه هستید ، در مورد کلید واژه های long-tail واجد شرایط کلیک بیشتری خواهید بود. در اینجا مثالی از نحوه یافتن آنها گفته شده است:

  • روش اول : وارد وبسایت neilpatel.com شوید و کلمه کلیدی خود را در کادر وارد کنید.
  • روش دوم : کلمه کلیدی خود را در گوگل وارد کرده و از کلمات کلیدی قسمت پیشنهادات استفاده نماید.
  • روش سوم : لیست کلمات کلیدی خود را برای ایجاد کلمات long-tail  مرور کنید.

neilpatel علاوه بر لیستی از کلید واژه های long-tail ، به شما اطلاعات زیر را ارائه می دهد:

  • Volume – میانگین تعداد جستجوهایی که کلمه کلیدی در هر ماه انجام می دهد
  • CPC – اگر می خواهید برای تبلیغات در گوگل هزینه بپردازید ، هزینه متوسط برای هر کلیک است.
  • PD – که تخمین زده می شود رقابت در جستجوی پرداخت شده باشد (هرچه تعداد رقابتی بالاتر باشد)
  • SD – مشکل سئو، که برآورد رقابت در جستجوی ارگانیک است (هرچه تعداد رقابتی بالاتر باشد)

برای کلمات کلیدی حتی بیشتر ، می توانید در کنار “پیشنهادات” روی Related – Questions – Prepositions – Comparisons کلیک کنید. به عنوان مثال ، من دوست دارم از برگه “Questions ” استفاده كنم زیرا این ایده را درمورد آنچه كه مخاطبان من در جستجوی آن هستند ، به من می دهد. در اینجا مثالی وجود دارد: و برای بالاترین حجم کلمات کلیدی ، می خواهید روی “Related” کلیک کنید. من می خواهم شما به جستجوی کلمات کلیدی با حجم بالا با CPC بالاتر بپردازید. حجم بالا باعث می شود ارزش وقت خود را برای بهینه سازی کلمه کلیدی داشته باشید ، در حالی که کلمات کلیدی CPC بالا معمولاً بهتر می شوند.

توضیحات موثر در متا را بنویسید

توضیحات برچسب متا اکثر ورودی های SERP شما را تشکیل می دهند. به آنها که بازدید کنندگان بالقوه می گویند هنگام کلیک روی پیوند چه چیزی را می توان انتظار داشت. این نشان های عنوان و توضیحات برای صفحه LinkedIn من به نظر می رسد.

توضیحات موثر در متا را بنویسید

نوشتن یک برچسب توضیحات کارآمد می تواند نرخ کلیک را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. مردم می گویند شما نمی توانید یک کتاب را با پوشش آن قضاوت کنید ، اما این بند کوتاه آسانسور شما برای مشتریان بالقوه است. اجازه ندهید فرصت از بین برود. شما 160 کاراکتر برای نوشتن توضیحات متا موثر دارید. هنگامی که من به جستجوی کیف پول مردانه با محفظه سکه می پردازم ، آمازون نتیجه دوم است. این علیرغم درخواست دقیق در عنوان یا URL نمایش داده نمی شود. پس از اتمام توضیحات متا ، می توانید به تکنیک های پیشرفته تر click-through بروید.

داده های ساختاری را پیاده سازی کنید

داده های ساخت یافته (علامت گذاری به عنوان طرح کلی) مؤلفه اصلی بسیاری از محتوای غنی و تعاملی است که در SERP های گوگل یافت می شود. به عنوان مثال ، “بهترین فیلم های 2017” را جستجو کنید و به شما یک آرشیو از آنچه گوگل تعیین کرده بهترین فیلم های آن سال است ارائه می شود.

داده های ساختاری را پیاده سازی کنید

یک بررسی را جستجو کنید ، و شما یک لیست خوب و منظم دیگر دریافت می کنید. این infoboxes های تعاملی اغلب بالاتر از همه نتایج جستجو ظاهر می شوند و در صورت داشتن برنامه مناسب الگوریتم های Google به دنبال جستجوگرها هستند. این یک نشانه از چیزهایی است که گوگل به وضوح می بیند جستجو به روشی کاملاً جدید در حال پیشروی است. بیشتر و بیشتر اوقات ، ما می بینیم که infoboxes در صدر نتایج جستجو قرار می گیرند ، و غالباً نتایج ارگانیک را در بر می گیرند. سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و سایت های مرجع مانند ویکی پدیا و IMDB مدتهاست که از نشانگرها استفاده می کنند.

نشانگرها ها در توییتر

داده های ساختاری این فرصت را به شما می دهند در گوگل بیشتر دیده شوید بدون استفاده داز داده های ساختاری شما نامرئی هستید.

ایجاد پست با تصویر

ارزش یک تصویر به اندازه هزار کلمه است, آنها می توانند میزان کلیک را از طریق ایمیل تا 42٪ افزایش دهند. همچنین تصاویر استفاده شده در شبکه های اجتماعی بیشتر توجه شما را جلب می کند. در حقیقت ، بیش از 90٪ محققان به یک نظرسنجی اخیر پاسخ داده اند که بیش از نیمی از کل مقالات منتشر شده در سال 2015 و 2016 از محتوای تصویری استفاده می کنند. حتما محتوای تصویری مرتبط را در حد ممکن در محتویات خود قرار دهید.

از آدرس های توصیفی استفاده کنید

URL صفحه شما فرصتی برای اجرای کلید واژه های long-tail است. این یکی از معدود مواردی است که در پیش نمایش پیوند شما ظاهر می شود برای کلیک کردن. طول ، مسیر و دسته بندی URL شما همچنین می تواند نتایج جستجو را تحت تأثیر قرار دهد. این جنبه دیگری از سئو آمازون است که در آن برتری دارد.

از آدرس های توصیفی استفاده کنید

هنگام انتشار پست های وبلاگ یا صفحات وب ، مهم است که آنها را به درستی طبقه بندی و طبقه بندی کنید. این فرصت های کلیدی بیشتری را اضافه می کند و دیده شدن در موتور جستجو را بالا می برد. همچنین این یک راه عالی برای نشان دادن به مشتریانی است که در انتخاب های گسترده  فقط یک محصول را جستجو نمی کنند.

عنوان را ساده کنید

اولین و بارزترین وجه صفحه شما که در نتایج جستجو مشاهده می شود عنوان است. پس از عنوان نام سایت قرار دارد و اضافه کردن آن برای برندسازی و مشخص نمودن مطالب به اسم شما می باشد. برخی ها در کنار عنوان از اسم خوشان استفاده می کنند و برخی دیگر از اسم شرکت با نام تجاری اما در هر حال این که آیا خودتان برند هستید یا نه ، تصمیم شما در این مورد است. عنوان ساده درک بهتری از مطلب برای مخاطب ایجاد می کند سعی کنید عنوان با توضیحات یکی نباشد و در هر کدام اطلاعات مختص خودش را ارائه دهید.

محتوای خود را بومی سازی کنید

در طی پنج سال گذشته ، گوگل به سمت تلفن همراه تغییر کرده است. دلیل این امر آنست که جستجوهای تلفن همراه از سال 2011 به طور پیوسته افزایش یافته و سبقت گرفتن از دسک تاپ به عنوان روش برتر جستجو است. این باعث تغییر در نحوه ارائه نتایج جستجو شد. طبق مطالعه ای که اخیراً در Moz منتشر شده است ، نزدیکی در رتبه بندی های جستجو از سال 2015 تا 2017 اهمیت بیشتری یافته است.

بنابراین بومی سازی محتوا می تواند بسیار تاثیر گزار باشد برای مثال اگر شما خدمات الکتریکی ارائه می دهید بهتر است محتوای خود را بومی سازی کنید تا نزدیک ترین افراد با شما در ارتباط باشند. وقتی افراد به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با شغل شما می پردازند ، مکان نقشه شما در بالای نتایج جستجو نشان داده می شود و کاربران را به Google Maps هدایت می کنید. وب سایت ، ساعات کار ، مکان ، مسیرها و شماره تلفن شما ظاهر می شود. این یک روش بسیار کارآمد تر برای جلب مشتری نسبت به قرار دادن اسپینرهای علامت در گوشه خیابان است.

آزمایش عناوین برای شبکه های اجتماعی

از آنجا که عناوین قوی اهمیت دارد ، شما باید تحقیق خود را انجام دهید تا این موضوع خوب شود. مکان خوبی برای شروع headline analysis tool است. اینجا گزارشی با عنوان “5 ابزار رایگان برای بررسی عنوان شما” وجود دارد. همانطور که مشاهده می کنید عنوان در شبکه اجتماعی به صورت جذاب نمایش داده شده است.

آزمایش عناوین برای شبکه های اجتماعی

از Google AdWords برای پیش نمایش استفاده کنید

از سپتامبر 2016 ، پیش نمایش مطلب را می توان برای موبایل / دسک تاپ بهینه کرد و عناوین و توضیحات جایگزین ارائه کرد. این یک روش عالی برای دیدن چگونگی عملکرد ایده های مختلف در حالی که احتمالاً ایده های جدیدی را برای محتوا ایجاد می کند ، وجود دارد. به سادگی عنوان مورد نظر خود را در عنوان 1 ، نام سایت خود در عنوان 2 تایپ کنید و یک توضیحات کوتاه تایپ کنید. شما متوجه خواهید شد که توضیحات متا دقیق نیست ، اما یک ایده کلی خواهید گرفت.

Google AdWords

برندگان و بازندگان CTR را شناسایی کنید

قدم مهمی که تاکنون از ذکر آن غافل شدیم بررسی وضعیت فعلی کلیک صفحات شما است. برای این اطلاعات دو مکان برای بررسی در Google Analytics وجود دارد. ابتدا به Acquisition – Console Search – Query بروید تا بدانید که کدام پرس و جو به صفحه شما منتهی می شود.

برندگان و بازندگان CTR را شناسایی کنید

توجه خواهید کرد که این گزارش clicks, impressions, CTR (نرخ کلیک) و میانگین موقعیت SERP را نشان می دهد. این اطلاعات با ارزش برای مشاهده ، بارگیری ، و یا تجزیه و تحلیل اغلب است. بعد ، صفحات فرود را در همان فهرست بررسی کنید.

صفحات فرود

این گزارش اطلاعات دقیق تری در مورد تعداد impressions, clicks, etc. و موارد دیگر از این لینک ارائه می دهد. همچنین نرخ sessions, conversions, و سایر داده های ارزشمند را نشان می دهد. بین این گزارش ها ، می توانید ببینید کدام یک از صفحات شما کلیک های خوبی می کنند و کدام ها انجام نمی شوند. از صدک پایین شروع کنید و عناوین و توضیحات تست A / B را در رسانه های اجتماعی شروع کنید.

سرعت سایت را بهینه کنید

اگر صفحه شما به موقع بارگیری نشود ، یک کلیک حساب نمی شود. سرعت سایت برای بهبود کلیک و تجربه کلی کاربر بسیار مهم است.در اینجا نحوه ارتباط سرعت بار صفحه با موقعیت Google SERP ارائه شده است. اگر صفحه وب شما سنگین است ، سریع بارگیری نمی شود ، و افراد آن را ترک خواهند کرد. در دستگاه های تلفن همراه ، یک جهش از سرعت یک تا سه ثانیه سرعت سایت ، میزان خروج را 32 درصد افزایش می دهد.

سرعت سایت را بهینه کنید

این امر باعث می شود که سرعت سایت برای حفظ نرخ کلیک مناسب از اولویت اصلی خود برخوردار شود. برای سئو نیز مهم است. ما در آکادمی سه مطلب برای بهینه سازی سرعت سایت منتشر کرده ایم زیرا سرعت سایت برای موتورهای جستجو و افزایش نرخ کلیک بسیار حائز اهمیت است که توصیه می کنیم حتما آنها را مطالعه نماید.

سئو ارگانیک و ترافیک حاصله از آن نقطه مثبتی در هر برنامه بازاریابی دیجیتال است. این مشتریان رایگان هستند که می توانند شغل ، برند ، محصولات و خدمات شما را مرور کنند. تنها راه برای بدست آوردن این ترافیک ، کلیک بر روی گوگل و سایر موتورهای جستجو است. با بهبود نرخ کلیک خود ، کلی ترافیک جستجوی ارگانیک و تبدیل را افزایش می دهید. مدتی طول می کشد که به شیوه جدید انجام کارها عادت کنید. اما فوق العاده ارزشمند است.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *