سئو غیر ارگانیک چیست

سئو غیر ارگانیک چیست

5/5 - (1 امتیاز)

برای بهینه سازی سایت حتما بدانید سئو غیر ارگانیک چیست تا پول خود را به بهانه سئو سایت دور نریزید. سئو غیر ارگانیک روش متداولی است که توسط افراد غیر متخصص انجام‌ می شود و ضررات جبران ناپذیری را برای سایت به همراه دارد. قبل از بهینه سازی سایت حتما تا انتهای این مطلب همراه آمادمی ایتروز باشید.

اگر مطلب سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت را مطالعه کرده باشید به صورت کامل ما در آن مطلب در رابطه با بهینه سازی سایت مطالب جامع و کاملی به صورت کلی ارائه داده ایم. در مطلب دیگری به صورت تخصصی در رابطه با سئو ارگانیک مطلب منتشر نموده ایم بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر اطلاعاتی در زمینه بهینه سازی سایت ندارید حتما دو مطلب فوق را پیش از مطالعه این مطلب بررسی بفرماید تا درک کاملی از فرآیند سئو داشته باشید.

در صورت علاقه مندی بیشتر نیز می توانید از دسته بندی سئو مطالب تخصصی بهینه سازی سایت‌ را دنبال نماید. اما چرا می گویم دو مطلب فوق بسیار حائز اهمیت است زیرا سئو فعالیتی بلند مدت است و شخصی که سئو سایت را برای شما انجام می دهد می تواند سایت شما را به جایگاه اول گوگل برساند و یا آن را نه تنها به جایگاه اول نرساند بلکه نابود کند و یا رسیدن به صفحه اول فقط برای مدت محدودی باشد همه این موارد بستگی‌ دارد شما چه شخصی یا شرکتی را برای بهینه سازی سایت خود انتخاب کرده اید به همین دلیل مطالعه موارد فوق بسیار برای درک بهتر مطلب مفید است.

سئو غیر ارگانیک

سئو غیر ارگانیک که به شدت دیده می شود توسط افراد غیر حرفه ای و متخصص انجام شده و تبعات جبران ناپذیری را بر کسب و کار شما دارد. اما چرا سئو غیر ارگانیک زیاد است؟
چندین دلیل باعث شده سئو غیر ارگانیک بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گیرد و دلیل اول عدم آگاهی مشتریان از آن است. مشتری وقتی سفارش سئو می دهد نمی داند وبسایتش ارگانیک سئو می شود یا غیر ارگانیک، هیچ انسان مختلفی نمی گوید من متخلف هستم و هیچ سئو کار غیر ارگانیکی نمی گوید من غیرارگانیک هستم بلکه همه در زیر چتر سئوکار ارگانیک فعالیت می کنند و حتی کسانی که نیستند هم به شکلی نشان می دهند که انگار سئوکار ارگانیک هستند.

از این رو تشخیص برای افراد غیر متخصص بسیار سخت است و بدون بررسی نمی توان با ادعا فهمید که طرف سئوکار ارگانیک است یا غیر اوزگانیک البته در ادامه روش های تشخیص را برای شما توضیح خواهیم داد. اما یکی از عواملی که مشتریان به هدف خود نمی رسند و سایت آنها پس از مدت کمی از صفحه گوگل خارج می شود استفاده از سئوکار غیرارگانیک است. یکی دیگر از دلایلی که سئو غیر ارگانیک توجه مشتریان را جلب می کند قیمت آن است.

مطالب دیگر آکادمی :

هزینه سئو ارگانیک کمتر از سئو غیر ارگانیک است اما در برخی موارد هم دیده شده که سئوکاران غیر ارگانیک هزینه های بیشتری نیز از مشتریان دریافت می کنند اما به طور کل هزینه سئو غیرارگانیک از سئو ارگانیک کمتر است به همین دلیل توجه مشتریان به آن جلب می شود. دلیل بعدی علاقه کارفرمایان مدت زمان رسیدن به صفحه اول گوگل است. در سئو غیر ارگانیک در کلماتی که ترافیک کمتری دارند رسیدن به صفحه اول سرعت بیشتری نصبت به سئو ارگانیک دارد و اما به همان سرعت نیز از صفحه اول خارج می شود اما برای بازاریابی و کلاه گذاشتن سر مشتری سئو غیر ارگانیک فوق العاده جذاب است زیرا به سرعت سایت سئو می شود و هزینه آن کمتر است اما در ادامه به عمق موضوع اشاره خواهیم کرد و تبعاتی که استفاده از سئو غیر ارگانیک دارد.

سئو غیرارگانیک چگونه انجام می شود

همانطور که گفته شد سئو غیر ارگانیک توسط افراد غیر متخصص انجام می شود بنابراین فعالیت ها از طریق نرم افزار انجام می شود کاملا برعکس‌ سئو ارگانیک. در این روش سئوکار بدون بررسی علمی و تخصصی و تنها با استفاده از نرم افزارها سعی می کند سایت را به صفحه اول هدایت کند.

مکانیزم رسیدن به صفحه اول گوگل و موقعیت جایگاه ها توسط ربات های خزنده کاملا هوشمند گوگل که توسط هوش مصنوعی کار می کنند انجام می شود. فعالیت های سایت ها از چشم ربات ها پوشیده نیست و آنها کاملا فعالیت های سایت را به دقت بررسی می کنند. متاسفانه یا خوشبختانه استفاده از روش های جعلی از چشم ربات ها دور نمی ماند و به مرور زمان آنها متوجه این امر می شوند اما زودتر از آنچه ربات ها متوجه شوند سایت به صفحه اول گوگل هدایت می شود اما این روش فقط برای مدت زمان کمی جوابگو است و به مرور زمان از صفحه اول خارج می شود و یا اگر سئوکار غیر ارگانیک نرم افزارهای خود را قطع کند جایگاه سایت نیز از بین خواهد رفت اما این تنها بخشی از ضرر و زیان وارده است.

در سئو غیر ارگانیک وبسایت شما وابسته به نرم افزار است و بدون توجه به قوانین و مقررات گوگل در حال دور زدن آن است برای مثال شما می توانید با استفاده از نرم افزار افزایش رتبه الکسا رتبه آن را کاهش دهید اما وقتی نرم افزار را خاموش کنید و از آن استفاده نکنید رتبه به حالت اول بازمیگردد اما مثال گفته شده بخش کوچکی از سئو غیر ارگانیک و برای روشن شدن بهتر مطلب است. سئو کار غیر ارگانیک تنها به دنبال روش هایی هستند که بتوانند به صورت جعلی رتبه سایت را افزایش دهند اما این کار قابل انجام است یا خیر؟

ضررهای سئو غیر ارگانیک

همانطور که پیشتر گفته شود سئوکار غیر ارگانیک سعی دارد از طریق روش های جعلی سایت را وارد صفحه اول گوگل کند اما آیا این امر امکان پذیر است؟ بله و به سرعت. استفاده از نرم افزارها ترافیک مصنوعی را وارد سایت می کنند و تعداد ورودی های جعلی نصبت به ورودی های واقعی بسیار زیاد تر است زیرا در سئو ارگانیک به مرور زمان ورودی ها افزایش پیدا می کند اما در سئو غیر ارگانیک پس از اجرای نرم افزار ورودی ها دریافت می شود و به دلیل حجم بالای ورودی ها بر روی جایگاه سایت در گوگل تاثیر بیشتری می گذارد و با سرعت بیشتری آن تاثیرات نمایان می شود. پس نتیجه خواهیم گرفت سایت شما به صورت غیر ارگانیک در مدت زمان دو‌ماه یا یک ماه وارد صفحه اول گوگل شد خب تا به اینجا فوق العادس اما چه مشکلاتی پیش خواهد آمد؟

یک‌. وبسایت شما زیرساخت لازم برای صفحه اول را ندارد و نه به واسطه بهینه سازی بلکه توسط نرم افزار وارد صفحه اول گوگل شده و خود سایت صلاحیت بودن در صفحه اول را ندارد زیرا بهینه سازی نشده و سئو ارگانیک بر روی آن انجام نشده بنابراین پس از اینکه با سئوکار غیر ارگانیک تسویه کنید و آن نرم افزار های خود را برای سایت شما غیر فعال کند شما از صفحه اول خارج می شوید و شاید کلا از گوگل خارج شوید زیرا سایت شما اعتبارهای لازم را نداشته و وقتی روند سایت عادی می شود به جایگاه اصلی خود باز می گردد.

نتیجه گیری این بخش این است شما هزینه و وقت خود را صرف کردید تا پس از مدتی سایت شما در کلمات کلیدی به صفحه اول برسد اما پس از مدت زمان کوتاهی جایگاه خود را از دست دادید و زمان و هزینه مصرف شده به باد خواهد رفت. اما اگر همکاری خود را با سئو کار غیر ارگانیک ادامه دهید در بلند مدت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ پس از مدتی که ربات های خزنده فعالیت سایت شما بررسی کنند متوجه استفاده از روش های غیر ارگانیک شده و در ابتدا جایگاه لینک ها در گوگل نزول می کند در مرحله بعد اگر فعالیت غیر ارگانیک ادامه دار باشد مشکلاتی در ایندکس شدن و موارد دیگر برای سایت اعمال می شود و در نهایت دامنه جریمه شده و تمامی لینک ها از گوگل حذف می شوند. پس از جریمه شدن سایت توسط گوگل آن دامنه قابل استفاده نمی باشد و باید دامنه جدید برای فعالیت ثبت کرد. بنابراین اگر شما به روش های سئوغیر ارگانیک ادامه دهید تبعات فوق العاده جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

سئو کار غیر ارگانیک را چگونه تشخیص دهیم

اولین نکته برای انتخاب سئوکار ارگانیک بررسی نمونه کارهای آن می باشد. نمونه کارهای سئو کار ارگانیک باید در صفحه اول و یا در صورت عدم فعالیت در کلمات پر ترافیک نهایت در صفحه دوم قرار گیرد. در انتخاب سئوکار ارگانیک بیش از هر چیز نمونه کار فوق العاده اهمت دارد. یکی دیگر از روش ها بررسی سایت های سئو شده توسط آن شرکت و یا آن شخص می باشد زیرا در برخی موارد نه تنها از روش های جعلی در سئو استفاده می کنند بلکه نمونه کارهای معرفی شده نیز جعلی می باشد و سئو کار نمونه کارهای شخص دیگری را جای خود جا میزند.

مطالب مرتبط دیگر :

بنابراین در انتخاب سئو کار باید فوق العاده دقت کرد زیرا سئو مدت زمانی را طول میکشد تا به ثمر نشیند بنابراین برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود در انتخاب سئوکار دقت نماید. شما می توانید نمونه پروژه های بهینه سازی سایت آژانس دیجیتال ایتروز را در قسمت نمونه کارها مشاهده نماید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *