سئو سایت ارزان

سئو سایت ارزان

5/5 - (2 امتیاز)

سئو سایت ارزان یا بهینه سازی سایت ارزان چیست ؟ در این مقاله به بررسی روش های سئو یا بهینه سازی سایت خواهیم پرداخت. همراه آکادمی ایتروز باشید

همانطور که می دانید سئو سایت یکی ار روش های محبوب بین شرکت ها و … است. در چند سال اخیر محبوبیت سئو از تبلیغ در گوگل ادوارز هم بیشتر شده زیرا شما برای تبلیغ در گوگل باید همیشه هزینه پرداخت کنید و به دلیل تحریم ها هزینه هر کلیک در ایران چندین برابر می باشد و تبلیغ در گوگل در طولانی مدت شامل هزینه گزافی می باشد. اما برای رسیدن به صفحه اول گوگل و دیده شدن کافی است یکبار هزینه کرده و پس از آن برای هر کلمه کلیدی هزینه پرداخت کنید تا در صفحه اول گوگل قرار گیرید.

سئو سایت و قوانین گوگل

قبل از اینکه وارد بحث سئو سایت ارزان شویم بهتر است به بررسی سئو سایت بپردازیم. گوگل بزرگترین موتور جستجوگر دنیا پردرآمدترین بخش خود را گوگل ادوارز معرفی کرده و پس از آن فروش نسخه اندروید. شاید با این گفته به اهمیت موضوع پی ببرید که دیده شدن در صفحه اول چقدر مورد توجه قرار گرفته و همه می خواهند از این بستر بسیار عالی بهره مند شوند. روزانه میلیون ها نفر درخواست های خود را از طریق موتورهای جستجوگر جستجو می کنند و اولین هدف آنها برای ورود وب سایت هایی هستند که در سط بالا صفحات موتورهای جستجو دیده شوند. کاربران به وب سایت هایی که در سط بالاتر دیده شوند اعتماد بیشتری دارند . پس تا به اینجا متوجه اهمیت سئو شده اید.حال روش های بهینه سازی سایت یا سئو را بررسی می نمایم.

سئو داخلی و سئو خارجی

اگر بخواهیم به صورت کلی بگویم چگونه سایت ها به صفه اول گوگل می آیند باید اینگونه بیان کرد. موتوهای جستجوگر دارای الگوریتمی هستند که توسط معرفی سایت به ربات های آنها وب سایت شما مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. گوگل برای اینکه ربات ها بهتر بتوانند وب سایت ها را تحلیل و دسته بندی کنند قوانینی در کدنویسی, ساختار سایت, اسکریپت ها, معماری, تصاویر, لینک ها و خیلی موارد دیگر قرار داده که با رعایت و استاندارد سازی آنها وب سایت شما برای ربات ها محبوب می شود و آنها می توانند هدف شما را تشخیص دهند. توسط سئو داخلی سورس سایت شما بهینه سازی شده و این بهینه سازی باعث می شود کل وب سایت نتایج بهترین در گوگل داشته باشند. در مرحله دوم سئو خارجی است که توسط کلمات انتخابی از فعالیت شما انتخاب می شوند مثلا برای شرکت تجارت الکترونیک یکی از کلمه های کلیدی طراحی سایت فروشگاهی است. پس از انتخاب کلمه کلیدی کارشناسان ایتروز وب سایت شما را نیاز سنجی کرده و طی بررسی های انجام شده راهکارهای لازم را برای رسیدن آن کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل طی مدت زمان مشخص برنامه ریزی می کنند.

در طی این مدت با پیاده سازی روش ها و تحلیل و پیاده سازی وب سایت شما را در آن کلمه کلیدی به صفحه اول گوگل می رسانند. رسیدن به صفحه اول گوگل کاملا علمی و باید با برنامه ریزی و تحلیل صورت پذیرد.

سئو داخلی در سئو خارجی کمک می کند ماندگاری آن کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل بیشتر باشد و تا مدت ها آن سایت در آن کلمه کلیدی با راهکارهای تیم سئو ایتروز در جایگاه خود بماند.

اکثر کلمه های کلیدی که توسط تیم آژانس دیجیتال ایتروز بهینه سازی شده توانسته بین ۶ ماه تا دو سال در جایگاه خود بماند. حال به بررسی سئو سایت ارزان می پردازیم.

سئو سایت ارزان

در سئو سایت ارزان از روش های فیک یا جعلی برای رسیدن به صفحه اول گوگل استفاده می شود که غالبا توسط نرم افزار و سایت ها انجام می شود و به همین دلیل هزینه آن بسیار ارزان بوده و بدون علم بهینه سازی سایت انجام می شود . در این روش ها سعی می شود موتور جستجوگر گوگل را دور زد تا به نتیجه رسید. البته در این روش سایت در آن کلمه کلیدی به صفحه اول می آید ولی چه عواقبی دارد. یکی از عواقب سنگین این کار بلاک کردن دامنه سایت شما توسط گوگل می باشد و اگر گوگل دامنه شما را بلاک کند هیچ راه برگشتی باقی نمی ماند و تمام اطلاعات آن دامنه از گوگل حذف می گردد.

موتور جستجوگر گوگل به دلیل تولید محتوای مطلوب و بهینه سازی وب سایت ها شدیدا با روش های فیک به سخت ترین شکل برخورد می کند و از طریق روش های زیادی می تواند تشخیص دهد که شما از روش فیک استفاده می کنید و یا به روش صحیح سایت را بهینه سازی می کنید.

چند روش را که می توان نام برد: افزایش ناگهانی ترافیک سایت, بررسی ترافیک ورودی (برای مثال اگر شما از وب سایت های افزایش ترافیک استفاده کنید گوگل متوجه می شود که این وب سایت ها لینک های زیادی خروجی دارند و متوجه ترافیک اسپم به سایت شما می شود.) همین روش در نرم افزار ها هم صدق می کند. بررسی کدهای سایت , بررسی سلامت سایت و… گوگل را متقاعد می سازد که وب سایت شما از طریق روش های فیک سعی بر دور زدن گوگل را دارد و دامنه بلاک می شود.

یکی از معایب دیگر دور زدن گوگل یا سئو سایت ارزان ماندگاری بسیار ضعیف آن است به این دلیل که تمامی راهکارها جعلی است مثلا : شما یک وب سایت دارید که برای ربات گوگل محبوب نیست و سعی دارید از روش های جعلی برای سایت ترافیک و بازدید بیارید. وقتی کلمه کلیدی به صفحه اول میرسد شرکت ها و اشخاصی که از این روش استفاده می کنند تا مدت کوتاهی پس از تسویه حساب این ترافیک را بر روی سایت شما اعمال کرده و پس از مدت کوتاهی قطع می کنند. بلافاصله پس از قطع ترافیک وب سایت شما نه تنها به جایگاه اول خود بر میگردد بلکه ضعیف تر از قبل می شود.

اما در سئو خارجی در مرحله اول وب سایت سئو داخلی شده و برای ربات گوگل محبوب می شود. ترافیک واقعی به مرور زمان توسط قوانین و تکنیکهای اشاره شده توسط گوگل انجام می پذیرد و همین باعث می شود وقتی سایت به صفحه اول گوگل می رسد پس از تسویه حساب تا مدتها در صفحه اول گوگل باقی بماند. حتی در روش سئو سایت خارجی تاثیر فقط بر روی یک کلمه کلیدی نیست و تاثیر بر روی کل سایت است.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *