سئو کردن سایت

سئو کردن سایت

5/5 - (1 امتیاز)

سئو سایت و تمامی نکاتی که برای سئو کردن سایت لازم است بدانید را در این مقاله و مقالات مرتبط ارائه نموده ایم تا در نهایت بتوانید پس از سئو سایت بهترین نتیجه را در موتورهای جستجوگر مانند گوگل، بینگ،یاهو و غیره دریافت نماید. سئو کردن سایت شامل بخش های مختلف می باشد تمامی آنها را نمی‌توان در یک مقاله ارائه نمود بنابراین بخش های لینک دار را حتما مطالعه بفرمایید زیرا بهینه سازی سایت مبحثی فوق العاده پیچیده است و نیازمند اطلاع داشتن از بخش های مختلف آن است. برای دانستن سئو کردن سایت همراه آکادمی ایتروز باشید تا تمامی مراحل به صورت عملی و مفهومی طبقه بندی شده به شما ارائه گردد و مطالب تخصصی که خود نیاز به ارائه مطالب جداگانه است برای شما لینک دار شده پس توصیه می کنیم آنها را نیز مطالعه نماید تا در نهایت بتوانید سئو کردن سایت را به صورت کامل یاد گیرید.

سئو سایت چیست؟

در ابتدا می خواهیم بگوییم سئو سایت چیست و چه کاربردی دارد. سئو (SEO) به معنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجوگر می باشد. SEO مخفف کلمه Search engine optimization است که توسط گوگل پایه ریزی شد و بقیه موتورهای جستجوگر نیز این روش را پیاده سازی و استفاده می کنند بنابراین نه تنها در موتور جستجوگر گوگل اگر بخواهید در نتایج اول آن ظاهر شوید باید روش های سئو کردن سایت را بیاموزید بلکه در موتورهای جستجو گر دیگر نیز باید این روشها را آموخته و پیاده سازی نمایید.

اما سئو سایت چه کاربردی دارد به چه دلیل ما وب سایت را باید سئو کنیم؟ همان طور که می دانید موتورهای جستجوگر غول های فضای مجازی و اینترنت می باشند این قدرتی است کاربران به آنها داده اند. امروزه کاربران نیازهای خود را ابتدا در موتورهای جستجوگر جستجو می نماید از راحت‌ترین روش‌های جستجو برای هر چیزی استفاده این موتورها می باشد و کاربران فوق‌العاده علاقه‌مند به آن هستند، ترافیک بالای استفاده از موتورهای جستجوگر باعث اهمیت آن ها در بین شرکت ها شده و همه سعی می کنم در صفحه اول آن باشد. روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون جستجو فقط در ایران از طریق گوگل انجام می شود و این یک نمونه از اهمیت گوگل برای شرکت ها است.

مطالب دیگر آکادمی :

صدها شرکت در اصناف مختلف سعی دارند در نتایج اول گوگل دیده شوند تمام صفحه اول گوگل تنها ده وب سایت را نمایش می دهد بنابراین رقابت برای رسیدن به جایگاه اول و یا دیده شدن در صفحه اول بسیار مهم است زیرا کسب و کار شما با نمایش در صفحه اول گوگل امکان این را دارد که در تمامی دنیا دیده شود شما هیچ کجا این امکان را پیدا نخواهد کرد که در تمامی دنیا دیده شوید همه تبلیغات محدودیت های خودشان را دارند یک مجله در محدوده خاصی توسط افراد خاصی خوانده می شود و دسترسی به آن گاهی امکان پذیر نیست، تمامی تبلیغات دیگر نیز مشکل است اما موتورهای جستجوگر همیشه در دسترس هستند و کاربران در هر جایی می توانند نیاز های خود را در آن جستجو کند اینها دلایلی است گوگل و بقیه را مهم می سازد.

سئو کردن سایت

بخش های مختلف سئو

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت از بخش های مختلفی تشکیل شده است قبل از آنکه در رابطه با سئو کردن سایت توضیح دهیم باید بخش های مختلف آن را شرح دهیم تا برای شما بهینه سازی سایت شفاف تر شود.

بهینه سازی سایت از دو بخش کلی سئو داخلی یا سئو سایت و سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی تشکیل شده است. این دو مورد کاملا مجزا هستند اما در نهایت مکمل هم هستند. سئو داخلی کاملا مربوط به وب سایت و اجزای مختلف آن می باشد که برای شروع باید به محتوا و چگونه محتوا تولید کنیم اشاره کرد. اولین بخش قبل از سئو تولید محتوا است که چگونه تولید کردن محتوا نیز در سئو بسیار اهمیت دارد. پس از آنکه دریافتیم چگونه محتوا تولید کنیم باید به نحوه انتخاب کلمات کلیدی بپردازید. انتخاب کلمات کلیدی با متن شما باید حتما مرتبط باشند که برای اهمیت این موضوع برای هر کدام از آنها مقاله ای جداگانه منتشر کرده ایم. یک مقاله پس از انتشار می تواند بار علمی فوق العاده بالایی داشته باشد اما از نظر سئو می تواند مقاله خوبی نباشد پس اگر می خواهید سایت خود را بهینه سازی کنید باید به موارد سئو در کلمات کلیدی بسیار اهمیت دهید.

مطالب مرتبط دیگر :

پس از آن که متن خود را با توجه به قوانین سئو نوشتید باید به این نکته توجه داشته باشید موتورهای جستجوگر اگر متن شما هرچقدر قوی و طولانی باشد باز آنها را متوجه نخواهند شد و حتماً باید متن شما با توجه به سئو در html بهینه سازی شود زیرا موتورهای جستجوگر کدها را می شناسند نه متن ها را.

سئو کردن سایت

اگر تمامی موارد های گفته شده را رعایت کنید و مطالب مرتبط با این مقاله را مطالعه فرمایید به اهمیت سئو کردن سایت پی خواهی برد و به راحتی می توانید وب سایت خود را بهینه سازی نمایید پس از انجام و اعمال روش های گفته شده پس از مدتی افزایش رتبه، افزایش رنگ و درمی یابید که مطالب شما جایگاه بهتری را در موتورهای جستجوگر پیدا می کند هرچقدر درست کردن سایت و رعایت موارد گفته شده دقت بیشتری کنید جایگاه بهتری در موتورهای جستجوگر دریافت می نمایید. ما سعی می کنیم در آکادمی ایتروز با انتشار مطالب مختلف در رابطه با بهینه سازی سایت و سئو کردن سایت به صورت جزئی تر و با انتشار مقاله های متفاوت اهمیت هر بخش را به صورت جامع و کامل به شما آموزش دهیم بنابراین آکادمی ایتروز در روزها و ماه‌های آتی سربزنید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *