دانلود نرم افزار افزایش رتبه در الکسا رایگان

دانلود نرم افزار کاهش رتبه الکسا رایگان

4.9/5 - (48 امتیاز)

با دانلود نرم افزار کاهش رتبه الکسا رایگان رتبه الکسا را بهبود دهید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید. اگر می خواهید رتبه الکسا را رایگان به شدت کاهش دهید با آژانس دیجیتال ایتروز همراه باشید.

کاهش رتبه الکسا رایگان

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می فرماید رتبه الکسا به دو قسمت منطقه ای و جهانی تقسیم می شود و عدد نمایش داده در رتبه نشان دهنده جایگاه شما در آن نقطه یا جهان است. با پیشرفت سایت شاهد کاهش رتبه الکسا خواهید بود و در غیر این صورت رتبه الکسا افزایش پیدا می کند.

دانلود نرم افزار افزایش رتبه در الکسا رایگان

افزایش اعداد در رتبه الکسا نشانه خوبی نیست. روش های بسیاری برای بهبود رتبه الکسا وجود دارد که برخی از آنها اصولی و توسط متخصصان سئو انجام می شود که نیاز به دانش فنی و علم بهینه سازی سایت (سئو) دارد و پس از دریافت رتبه تغییرات شدیدی احساس نمیشود. اگر بخواهیم بهتر توضیح دهیم وقتی کاهش رتبه الکسا به صورت تخصصی انجام شود وقتی به یک رتبه ای می رسد تا مدت زیادی در آن رتبه باقی می ماند اما اگر واقعی نباشد پس از حذف ترافیک تقلبی سریعا رتبه به شدت افزایش پیدا می کند.

تفاوت بهبود  رتبه الکسا رایگان و پولی

وقتی برای انجام کاری به متخصص آن کار هزینه پرداخت می کنید تا حدود زیاد مطمئن هستید که آن کار به درستی قابل انجام است البته خیلی از به ظاهر متخصصین هم از روش های تقلبی برای افزایش رتبه الکسا استفاده می کنند که متاسفانه از عواقب این کار مطلع نیستند اما یک متخصص حرفه ای با نمونه کار سئو می تواند افزایش رتبه الکسا را تضمین نماید.

روش های کاهش رتبه الکسا رایگان وجود دارد که می توان با جستجو در گوگل آنها را پیدا کنید اما برخی از این روش های برای جذب بازدید بکار می آید و نه تنها باعث بهبود رتبه الکسا سایت شما نمی شود بلکه بر عکس روش های تقلبی شاید در مدت زمان استفاده از آن امکانات مانند نرم افزار بهبود رتبه در الکسا رایگان رتبه الکسا سایت شما بهتر شود اما پس از استفاده نکردن از نرم افزار رتبه به شدت افزایش پیدا می کند برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مطلب روش های سئو اورگانیک و سئو غیر اورگانیک را مطالعه فرماید.

دانلود نرم افزار کاهش رتبه در الکسا رایگان

قبل از دانلود نرم افزار کاهش رتبه در الکسا رایگان ایتروز وظیفه خود می داند در رابطه با عواقب استفاده از روش های تقلبی بهبود رتبه در الکسا توضیحات کامل را ارائه نماید. به غیر از مطالب گفته شده الگوریتم گوگل و ربات های جستجوگر تمامی فعالیت های سایت شما و وردی های آن را بررسی می نماید. ربات های گوگل اگر متوجه ترافیک تقلبی به سایت شما شوند آن را بلاک می کند که به زبان ساده می توان گفت باید کلا آن دامنه را دور بیندازید. حال که از عواقب استفاده از روش های تقلبی بهبود رتبه الکسا مطلع شدید از طریق لینک زیر می توانید به صورت مستقیم نرم افزار کاهش رتبه در الکسا رایگان را دانلود نماید.

دانلود نرم افزار

آموزش نرم افزار بهبود رتبه الکسا رایگان

پس از دانلود مستقیم نرم افزار آن را باز کرده و لینک های مورد نظر خود را به آن اضافه نماید. سپس از طریق منوی سمت راست کشورهای مورد نظر که می خواهید از آنها ترافیک دریافت کنید را وارد نماید. سپس می توانید در مواقعی که نمی خواهید ترافیک به سایت خود ارسال کنید آن را در حالت استاپ و برای استفاده استارت کنید. توجه داشته باشید نرم افزار کاهش رتبه در الکسا رایگان از پهنای باند اینترنت شما استفاده می کند و وارد کردن تعداد لینک در آن بستگی به پهنای باند اینترنت شما دارد.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *