آموزش بررسی آنلاین و دقیق سئو

آموزش بررسی آنلاین و دقیق سئو رایگان

5/5 - (4 امتیاز)

آموزش بررسی آنلاین و دقیق سئو رایگان برای افزایش رنک و رتبه سایت در موتور های جستجو گوگل و بینگ که از بزرگ ترین موتور های جستجو در جهان هستند.

چرا سئو

بهینه سازی سایت یا سئو باعث افزایش رنک و رتبه سایت و موتورهای جستجوگر می شود. افزایش رتبه به معنی رسیدن به جایگاه اول در موتورهای جستجو که باعث می شود کاربران بیشتری از سایت بازدید کنند و مطالب آن را دنبال نمایند. با سئو و رسیدن به جایگاه اول سایت شما توسط بازدید کنندگان بیشتری مشاهده می گردد.

چرا سئو

چگونه سایت را سئو کنیم

حال شاید بخواهید بدانید وب سایت را چگونه باید بهینه سازی (سئو) کرد. برای سئو کردن سایت باید مواردی که از طرف گوگل و قوانین موتورهای جستجوگر گذاشته شده را بررسی کرد. پس از آن می بایست ساختار سایت برپایه قوانین گوگل و کدنویسی اچ تی ام ال پیاده سازی شده باشد.

قوانین گوگل در بهینه سازی سایت (سئو) کمک می کند سایت به راحتی برای گوگل شناخته شود. این قوانین شامل بخش هایی هستند مانند : بهینه سازی کدها، بهینه سازی اسکریپت ها، بهینه سازی آدرس ها، بهینه سازی تصاویر، پاکسازی کدها و…
با برطرف کردن مشکلات سایت و اضافه نمودن تکنیکهای توصیه شده توسط موتورهای جستجو می توان سایت را به یک سایت پویا و مفید برای نتیجه گیری در موتورهای جستجو تبدیل کرد.

بررسی آنلاین سئو

حال اگر بخواید به صورت کلی بدانید که سایت شما از نظر گوگل چه مشکلاتی دارد ما چند روش را برای شما معرفی می کنیم.
روش اول بررسی آنلاین سئو از طریق دو سایت “سایت چکاپ” و seositecheckup است.
“سایت چکاپ” مشابه سایت خارجی seositecheckup است که هر دو اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهند. برای بررسی آنلاین سئو لازم است وارد یکی از دو سایت شده و آدرس سایت خود را وارد نماید. پس از آن گزارشی از وضعیت سئو سایت در اختیار شما قرار میگیرد. از آن طریق خواهید دانست که مشکلات سایت شما در چه بخشهایی وجود دارد.

بررسی دقیق سئو

در روش اول سایت به صورت آنلاین بررسی سئو می گردد و موارد کلی مورد بررسی قرار می گیرند. برای بررسی بهتر لازم است کارشناسان سئو وب سایت را بررسی نمایند تا وب سایت را با اطلاعات به روز، به دقت و کامل بررسی نمایند. برای بررسی دقیق سئو ، به قسمت بررسی سئو سایت مراجعه فرماید.

برای بررسی دقیق سئو به قسمت بررسی سئو سایت مراجعه فرماید و اطلاعات سایت را در کادر وارد نماید. پس از ارسال اطلاعات متخصصین سایت شما را بررسی و در پایان بررسی نتیجه آن را برای شما ارسال می نمایند.

بررسی دقیق سئو

از دو روش بالا به صورت سریع و یا به صورت دقیق می توانید سئو سایت خود را مورد بررسی قرار دهید. و پس از آن برای رفع مشکل سئو سایت و رسیدن به جایگاه اول در گوگل می توانید با کارشناسان ایتروز در ارتباط باشید. از بخش نمونه کارهای سئو ایتروز بازدید کنید

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *