مراکز دورکاری چیست؟

مراکز دورکاری چیست؟

5/5 - (5 امتیاز)

همراه با مراکز دورکاری چیست با مراکز دورکاری در سراسر جهان آشنا شوید. انجام دورکاری از طریق مراکز دورکاری روش نوین انجام پروژه ها در جهان تکنولوژی همراه با آژانس دیجیتال ایتروز.

مراکز دورکاری دفاتری هستند برای انجام فعالیت های تله کامیوتینگ شما از طریق این مراکز می توانید به جای پیمودن مسافت زیادی تا محل کار به مراکز دور کاری مراجعه کنید در آنجا اتاق اجاره کرده و در کنار بقیه افراد به فعالیت خود بپردازید.

مراکز دورکاری چیست؟

مراکز تله ورکینگ مکان هایی هستند متشکل از دفاتر جدا به کارمندان این امکان را می دهد آنها را به صورت روزانه یا ماهانه اجاره نمایند و امکانات لازم را برای برگزاری جلسات، کنفرانس ها و غیره همچنین استفاده از اینترنت پرسرعت و تلفن را در اختیار آنها قرار می دهد. این مراکز معمولاً در مجاورت محل زندگی شما واقع شدند.

مراکز دورکاری چیست؟

WeWork چیست؟

یکی از شرکت های پیشرو که خدمات مراکز دورکاری را در سراسر جهان ارائه می نماید شرکت WeWork می باشد که مراکز دورکاری و خدمات آن را در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، آرژانتین، شیلی، برزیل، کلمبیا، پرو، بلژیک، دانمارک، فرانسه،آلمان، ایرلند، ایتالیا، نیوزیلند، نروژ، روسیه، اسپانیا، انگلیس، اسرائیل، امارات متحده عربی، آفریقای شمالی، چین، هند، اندونزی، ژاپن، مالزی،فیلیپین، سنگاپور، کره جنوبی، تایلند و استرالیا ارائه می نماید.

مطالب مرتبط دیگر :

wework یک شرکت املاک و مستغلات واقع در آمریکا است برای اجاره مکان های اشتراکی. این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده و مقرر آن در نیویورک قرار دارد. wework با طراحی و ایجاد فضاهای اشتراکی برای ارائه خدمات اداری به کارآفرینان، شرکت ها و انجام فعالیت های دورکاری با بیش از ۲۸۰ مکان در ۳۲ شهر در نقاط مختلف جهان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه مراکز تله کامیوتینگ می باشد.

از مزیت استفاده از مراکز دورکاری می توان به صرفه جویی در هزینه های اجاره محل کار، هزینه های رفت و آمد، استفاده از وسایل و لوازم اجاره ای به جای خرید آنها اشاره کرد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از مراکز دورکاری تعامل با افراد جامعه می باشد که یکی از معزلات دورکاری از این طریق رفع می گردد.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *