ویژگی های افراد دورکار چیست؟

ویژگی های افراد دورکار چیست ؟

5/5 - (3 امتیاز)

آیا می خواهید بدانید ویژگی های افراد دورکار چیست ؟ دورکاری برای چه اشخاصی مناسب است و چه کسانی می توانند بهتر دورکاری انجام دهند؟ برای جواب این سوالات همراه مطلب ویژگی های افراد دورکار چیست ؟ آژانس دیجیتال ایتروز باشید.

ویژگی های افراد دورکار چیست ؟

بررسی ویژگی های افراد دورکار توسط تحقیق و تحلیل شرکت های مختلف. یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ توسط دانشکده بازرگانی هاروارد نشان می دهد شرکت هایی که به کارمندان خود اجازه دورکاری داده‌اند در مقایسه با شرکت های مشابه که اجازه دورکاری به کارمندان خود ندادند بهره‌وری بالاتری داشتند و توانستند سالانه ۱.۳ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده آمریکا سود برسانند.

تحقیقات نشان می دهد مجاز کردن افراد به تله کامیوتینگ و امکان برقراری ارتباط از راه دور باعث پس انداز بیشتر و افزایش حفظ کارمندان می شود.

طبق تحقیقات دیگری توسط شرکت سیسکو تخمین زده می‌شود ۹۰۰ میلیون نفر و تقریبا یک چهارم نیروی کار جهان را تشکیل می دهند آنها می ‌توانند از طریق دورکاری وظایف خود را انجام دهند اما چطور برخی از این افراد می توانند دور کاری کنند و برخی شکست می خورند؟

افرادی که علاقه مند به تله ورکینگ هستند باید توجه داشته باشند در صورت نداشتن ویژگی های لازم اقدام به دور کاری نکنند زیرا افراد دورکار افرادی کاملا توانمند،خوداتکا و آگاه به مسائل می توانند کاری انجام دهند. زیرا وقتی شما در محل کار حضور ندارید نمی توانید به صورت مکرر به مسئول مربوطه مراجعه نمایید، نمی توانید به صورت مکرر سوالات خود را مطرح نمایید، بنابراین اگر از آن دسته از افراد هستید که وابسته به محل کار خود می باشید کاری گزینه مناسبی برای شما نیست.

مطالب دیگر آکادمی :

افرادی مناسب دورکاری هستند که کمتر نیاز به نظارت مستقیم دارند و خود اولویت ها را برای خود تعریف می‌کند و می توانند مسائل را مدیریت و حل نمایند اگر این خصوصیات را ندارید ادامه مطلب را با دقت بیشتری مطالعه نماید.

یکی از ویژگی های شخص دورکار این است که بتواند بدون درخواست کمک خودش مشکلات خود را برطرف کنند، سعی در حل کردن مسائل داشته باشد پس قدم اول با خود صادق باشید و سعی کنید این روحیه را در خود پرورش دهید و با صداقت از خود بپرسید آیا می‌خواهید توانایی حل مشکلات را در دست گیرید؟

توانایی مدیریت زمان برای موفقیت در تله کامیوتینگ بسیار ضروری است. از آنجا که در تله ورکینگ کسی شما را کنترل می کند و نمی داند چه زمانی کار را برای صرف ناهار ترک کرده اید، چه زمانی را در شبکه های اجتماعی گذرانده اید، برای انجام فعالیت ها لازم است استاد زمان خود باشید. اگر شما کارمندی هستید که در دفتر کار در مدیریت زمان خود مشکل دارید این مشکل در دورکاری افزایش پیدا میکند.

ویژگی های افراد دورکار چیست؟

برای دورکاری نیاز از مهارتهای لازم را برای استفاده از نرم افزارهای کاربردی دورکاری یاد بگیرید تا قبل از اینکه بخواهید دور کاری کنید آگاهی لازم از آن را داشته باشید. اگر در این زمینه اطلاعات ندارید می توانید آموزش ها، کتاب ها و نحوه دورکاری را از طریق همکارانی که بسیار سازمان یافته هستند مشاوره بگیرید تا بتوانید مهارت های سازمانی خود را بهبود ببخشید و برای دور کاری یک فرد موفق باشید.

مطالب مرتبط دیگر :

طبق تحقیقات انجام شده توسط سیسکو و یک شرکت تحقیقات روانشناختی به نام Pearn Kandola نشان داد موفق ترین افراد در تله ورکینگ افراد برون گرا هستند این تحقیق شاید شما را غافلگیر کند، اما دلیل این امر این است که برونگراها می توانند ارتباط های انسانی را به‌راحتی برقرار کنند اما در افراد درونگرا عکس این است.

افراد دورکار نسبت به جزئیات حساس هستند و دقت بالایی برای فهمیدن موارد مختلف صرف می کنند به همین دلیل اغلب بدون کمک همکاران و بدون نظارت مستقیم می توانند کار ها را انجام دهند.

یکی دیگر از ویژگی های افراد دورکار مستقل بودن آنهاست این سوال را از خود بپرسید وقتی با مشکلی روبه رو می شوید با همکاران خود تماس میگیرید یا سعی می کنید آن مشکل را خودتان حل نمایید. یک شخص دورکار باید به شدت مستقل باشد و توانایی آن را داشته باشد که بدون کمک فوری دیگران بتواند مسائل را حل کند. بنابراین اگر ویژگی های افراد دورکار راندارید سعی کنید آنها را کسب کنید. در ادامه مقاله من شما را بیشتر با دورکاری آشنا خواهم کرد تا در نهایت بتوانید تصمیم درست را بگیرید هم به عنوان کارمند و هم به عنوان کارفرما.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *