قیمت بهینه سازی سایت

قیمت بهینه سازی سایت

5/5 - (2 امتیاز)

قیمت بهینه سازی سایت برای رسیدن به صفحه اول گوگل قیمت سئو سایت که به دو بخش قیمت سئو داخلی و قیمت سئو خارجی تقسیم می گردد برای افزایش فروش و معرفی خدمات.

بهینه سازی سایت روشی است که اکثر کسب و کارها برای افزایش فروش و معرفی خدمات از آن استفاده می کنند. سئو  سایت یکی از زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ است از طریق فضای مجازی و موتور های جستجوگر مانند گوگل،بینگ و یاهو انجام می شود. ما در این مطلب می‌خواهیم به صورت تخصصی در رابطه با قیمت بهینه سازی سایت روش های برآورد هزینه برای قیمت سئو سایت در آژانس دیجیتال ایتروز مطالب لازم را در این زمینه مطرح نماییم و به دلیل اینکه یکی از بزرگترین موتور های جستجوگر در جهان گوگل است موضوع صحبت ما قیمت بهینه سازی سایت در رابطه با این موتور جستجوگر می باشد و قیمت سئو سایت در رابطه با آن است.

قیمت بهینه سازی سایت

اگر مطلب سئو سایت را مطالعه کرده باشید می دانید بهینه سازی سایت روش های مختلفی دارد به همین دلیل قیمت سئو سایت نیز کمی پیچیده و قابل بررسی می باشد تجربه ما از کاربران، افراد عادی که در این زمینه تجربه و تخصص ندارند از قیمت ارائه شده کمی گیچ شده زیرا قیمت بهینه سازی سایت قیمتی مشخص و ثابت نیست بلکه با توجه به یکسری تحلیل ها و بررسی ها قیمت ها متغیر می باشد پس لازم دانستیم این مطلب را برای روشن شدن هر چه بهتره قیمت بهینه سازی سایت از طریق آژانس دیجیتال ایتروز منتشر نمایم. به صورت کلی قیمت سئو سایت به دو بخش سئو داخلی و سئو کلمه کلیدی تفکیک می شود که در رابطه با هر کدام در ادامه توضیح خواهیم داد.

قیمت سئو داخلی

در مطلب سئو داخلی کاملاً به این موضوع پرداخته شده است که سئو داخلی چیست و ما می خواهیم در رابطه با قیمت سئو داخلی اطلاعاتی را ارائه نمایم. به صورت کلی سئو داخلی به اجزا قسمت های مختلف سایت ارتباط پیدا می کند مانند سئو در html ، بهینه سازی کدها، بهینه سازی تصاویر و غیره و پس از آن به قول معروف وب سایت شما محبوب گوگل می شود و رباتهای گوگل سایت شما را بهتر می توانند تشخیص بدهند که شما در چه زمینه ای فعالیت دارید و هدف شما برای رسیدن به صفحه اول گوگل چیست.

مطالب دیگر آکادمی :

خوشبختانه قیمت سئو داخلی مانند سئو خارجی یا کلمه کلیدی پیچیده نیست و بستگی به پلتفرمی دارد که از آن استفاده می کنید. ما به طور کلی پلتفرم ها را به دو قسمت کلی تقسیم می کنیم. قیمت سئو داخلی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس و قیمت سئو داخلی برای فریم ورک ها. قیمت بهینه سازی سایت برای هر کدام از این پلتفرم ها متفاوت می باشد. کارشناسان ما با بررسی پلتفرم استفاده شده می‌توانند قیمت سئو داخلی سایت را به شما اعلام نمایند.

قیمت سئو خارجی

قیمت سئو خارجی یا همان سئو کلمه کلیدی بستگی به عوامل زیادی دارد. هر شخصی در کسب و کار خود دارای یک سری کلمات صنعتی است که در آن کسب و کار بسیار مهم هستند. برای مثال یک شرکت تولید کننده رنگ یا فروشنده رنگ های مختلف یکی از کلمات کلیدی مهم می تواند رنگ نسوز باشد که اتفاقاً اگر در گوگل این کلمه را سرچ کنید وب سایت مشاهده شده از طریق آژانس دیجیتال ایتروز بهینه سازی شده است. در سئو خارجی ما می‌خواهیم کلمه کلیدی مورد نظر را به صفحه اول هدایت بکنیم این کار کاملاً با سئو داخلی و قیمت سئو داخلی متفاوت می باشد در آنجا تمرکز بر روی کلمه کلیدی مشخص شده است. شما کلمات کلیدی مهم در صنعت خود را مشخص نمایید و یا کارشناسان ما می توانند با مشاوره این کلمات را برای شما مشخص نمایند پس از آن هر کلمه کلیدی بررسی شده و قیمت آن مشخص می گردد. اگر می خواهید در این رابطه بیشتر بدانید مطلب سئو خارجی را مطالعه بفرماید.

چگونه قیمت سئو سایت مشخص می‌ شود

چگونه قیمت سئو سایت مشخص می‌ شود

تا به اینجا مشخص شد قیمت سئو سایت به دو قسمت تقسیم می شود قیمت سئو داخلی و قیمت سئو خارجی یا کلمه کلیدی اما لازم نیست که شما برای هر دو قسمت هزینه پرداخت کنید. برای مثال اگر می خواهید بر روی کلمه کلیدی خاصی در گوگل در جایگاه اول باشید لازم نیست که حتماً سئو داخلی انجام دهید مگر اینکه وب سایت هایی که در صفحه اول آن کلمه کلیدی قرار دارند سئوی داخلی انجام داده باشند که این اتفاق زمانی می افتد که کلمه های کلیدی یک کلمه رقابتی باشد و نتایج جستجوی بالایی داشته باشد در غیر این صورت میتوان تنها بر روی سئو خارجی یا همان سئو کلمه کلیدی تمرکز کرد.

اما با سئو داخلی به دلیل این که استانداردهای گوگل در وبسایت شما رعایت می شود گوگل اهمیت بیشتری به وبسایت شما داده و در سئو کلمه کلیدی نه تنها در مدت زمان کمتری به نتیجه خواهید رسید بلکه ماندگاری لینک های شما افزایش پیدا می کند بنابراین سئو داخلی شاید به ظاهر بی اهمیت باشد اما برای موتورهای جستجوگر فوق العاده اهمین بالایی دارد و حتی می تواند قیمت سئو سایت را کاهش دهد. اما بدون آن هم می توان به جایگاه اول گوگل رسید اما پیشنهاد تیم دیجیتال مارکتینگ ایتروز فعالیت حرفه ای در این زمینه است برای اینکه بهترین نتیجه با بیشترین ماندگاری حاصل گردد.

در ادامه صحبت مان در رابطه با چگونه قیمت بهینه سازی سایت مشخص می شود باید گفت در مرحله اول پلتفرم وب سایت شما بسیار مهم است سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده می کنید و یا از فریم ورک پس از آن بررسی می گردد که وب سایت شما سئو داخلی شده یا خیر، پس از آن کلمات کلیدی مشخص شده و رقبای شما در آن کلمات تحلیل می گردد و در نهایت قیمت بهینه سازی سایت مشخص می گردد. برای قیمت سئو سایت می توانید با کارشناسان ما گفتگو نماید و نمونه کارهای سئو ما را مشاهده بفرماید.

مطالب مرتبط دیگر :

در نهایت هرگر نگران هزینه سئو سایت نباشید و بهینه سازی سایت را یکی ار فاکتورهای اصلی پس از طراحی وب سایت یا طراحی فروشگاه اینترنتی بدانید زیرا روزانه یک میلیارد جستجو فارسی از طریق گوگل انجام می شود و در کل کشور تنها ده وب سایت شانس دیده شدن در نتایج جستجوی کاربران کل کشور را دارند پس اگر شما هر چقدر به نتایج اول گوگل نزدیک تر باشید شانس بیشتری در این حجم عظیم جستجو دارید و می توانید فروش محصولات و خدمات خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید که در هیچ وبسایت و یا تبلیغات دیگری این شانس را پیدا نخواهید کرد.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *