چگونه محتوا برای مخاطبان و بهینه سازی سایت بنویسیم

چگونه محتوا برای مخاطبان و بهینه سازی سایت بنویسیم 2020

4.4/5 - (7 امتیاز)

اگر می خواهید مخاطبان سایت را افزایش دهید باید محتوا را هوشمندانه تر بنویسید. ما در ایتروز به شما می گویم چونه محتوا برای بهینه سازی سایت تولید نماید. در مطالب قبل در رابطه با بازاریابی محتوا و همچنین اصول اولیه برای تولید محتوا را آموزش داده ایم همچنین به تولید محتوای جذاب نیز پرداختیم. اما در این مطلب می آموزید چگونه محتوا برای مخاطبان و بهینه سازی سایت بنویسیم که در سال 2020 برای شما کاربردی باشد.

بزرگترین چالشی که وبلاگ نویسان و بازاریابان محتوا با آنها رو به رو هستند نوشتن محتوایی بهینه سازی شده برای موتورهای جستجوگر که در کنار آن محتوا برای مردم نیز جذاب باشد و بتواند سئو وب سایت را نیز افزایش دهد.

و اینها همان چیزی است که شما می خواهید در این مقاله یاد بگیرید:

سئو چیست؟
درک نگارشی
کپی رایت SEO چیست؟
عناصر نوشتن مقاله SEO
نوشتن مطالب مفید برای افراد
تحقیقات کلمات کلیدی برای تولید محتوا
نوشتن نسخه برداری – مردم را به عمل می رساند
بیا شروع کنیم…

سئو چیست؟

همه ما می دانیم هنگامی که یک پرس و جو جستجو را در موتور جستجو تایپ می کنید و به “اینتر” ضربه می زنید: لیستی از نتایج جستجو دریافت می کنید که مربوط به اصطلاح جستجو شما باشند.

این صفحات نتایج در نتیجه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ظاهر می شوند. به طور خلاصه ، SEO روشی است برای بهینه سازی (افزایش اثربخشی) محتوای شما برای موتورهای جستجو ، به منظور کمک به آن در رتبه بندی بالاتر از محتوا از سایتهای دیگر که همان اصطلاحات جستجو را هدف قرار می دهند.

پس قدم به قدم ، سئو زمانی است که:

شما در مورد کلمات کلیدی تحقیق می کنید …
سپس یک کلمه کلیدی خاص را انتخاب کنید و…
برای نوشتن محتوا از آن کلید واژه استفاده کنید …

کدام یک از افراد دیگر در توییتر ، فیس بوک ، وبلاگ های خود و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خوانده و به اشتراک می گذارند.

با توجه به Redevolution ، گوگل صفحات وب را در نتایج جستجوی خود بر اساس اقتدار و اهمیت صفحه نمایش می دهد تا تجربه کاربر را ارتقا بخشد. چگونه قدرت و اهمیت آن را اندازه می گیرد؟

  • گوگل ارتباط صفحه شما را با تجزیه و تحلیل محتوای آن بر اساس چندین عامل مشخص می کند ، از جمله اینکه در کجا و چند بار از کلمات خاصی در آن قطعه استفاده می کنید.
  • گوگل با توجه به تعداد پیوندهای به آن صفحه و میزان اطمینان این پیوندها ، قدرت را اندازه گیری می کند.

در اینترنت پیوندها مانند رأی هستند ، با تفاوت اندک. برنده انتخابات فقط با تعداد آرا تعیین می شود ، در حالی که رتبه صفحه وب شما به میزان پیوندهای ورودی آن (مقدار) بستگی ندارد بلکه به کیفیت آن پیوندها بستگی دارد. شما و تیم بازاریابی خود باید این موضوع را درک کنید.

کیفیت به عامل رتبه بندی شماره یک در گوگل تبدیل شده است ، به ویژه از زمان بروزرسانی های Google Panda و Penguin.

درک نگارشی

درک نگارشی ، هنر و علمی برای ایجاد محتوا است که خواننده / کاربر نهایی را به خرید یک محصول ، مشترک شدن در لیست ، ایجاد یک درایو تست یا انجام برخی اقدامات دیگر ، که به شما سود می رساند ، ترغیب می کند.

بروس بندرجر می گوید ، نوشتن مقاله نوشتن و فروش است. تعریف او از درک نگارشی باعث می شود شما لبخند بزنید:

چه کسی کاربر را هدایت می کند تا اقدام کند؟ یک نویسنده نسخه نگارشی انجام می دهد. نوشتن کپی یک حرفه ای ماهر است که برای تبلیغات ، تبلیغات و جذب مشتری نسخه ای را می نویسد. در دنیای بازاریابی ، اغلب به آنها “خلاق” گفته می شود. یک نویسنده سئو این متن را به محتوای آنلاین اختصاص می دهد.

نویسنده نگارشی کسی است که مردم را درک می کند ، می داند مخاطبانش چه چیزی را دوست دارند و کلماتی را که برای آنها جذاب خواهد بود انتخاب می کند. عنوان ، کلمات ، عبارات ، جملات و پاراگرافهای مورد استفاده در محتوا باید ترغیب شود و باعث شود خوانندگان اقدام خاصی انجام دهند. یک نویسنده سئو همچنین درک می کند که گوگل نسبت به برخی از کلمات و عبارات ، به خصوص عبارات دم بلند ، احساس می کند.

اگر یک وبلاگ نگار ، نویسنده مستقل کارآفرین یا کارآفرین تجارت آنلاین هستید ، می توانید در هنگام ایجاد خلاقیت و ایجاد مهارتهای نوشتاری خود به یک نویسنده متفق القول تبدیل شوید.

اگر می خواهید یک تجارت آنلاین پر رونق بسازید و در این دنیای در حال تغییر سئو زنده بمانید ، کار شما ایجاد محتوای مفیدی است که جالب ، متقاعد کننده و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو باشد – و شما باید این کار را بطور مداوم انجام دهید. این بخشی از تجربه کاربر است که به محض تقاضا محتوای جدید جدید دریافت می کند.

درک نگارشی

کپی رایت SEO چیست؟

از زمانی که گوگل شروع به انتشار به روزرسانی های خود کرد ، نوشتن متن نوشتن سئو تکامل یافته است.

اگر می خواهید محتوای بسیار مفیدی ایجاد کنید که رتبه خوبی در گوگل داشته باشد و همزمان مشتری یا مشتری به مشاغل آنلاین خود پرداخت کند ، باید در مورد مؤلفه های الگوریتم رتبه بندی Google فکر کنید.

نوشتن متن سئو به معنای ایجاد محتوای مفید ، قانع کننده و ارزشمند است که کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار می دهد تا سایر افراد با خوشحالی آن را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند. این باعث افزایش قدرت و اهمیت مطالب شما می شود و رتبه آن در Google را برای کلمات کلیدی انتخاب شده بهبود می بخشد. بنابراین ، هنگامی که شما چیزی را به شدت توصیه می کنید ، گوگل آن را مرتبط می بیند و به نتایج محتوای SEO بیشتر می رسید.

نگارش متن سئو به شما کمک می کند تا مشتریان خود را مورد هدف خود قرار داده و مشکلات خاص آنها را با محتوای خوب تهیه شده حل کنید.

کپی رایت SEO چیست؟

مرحله شماره 1: عناصر نوشتن مقاله در SEO

برخی از عناصر محتوای ارزشمند ، مانند جذابیت بصری و به موقع بودن ، نشانه های فیض نگارشی هستند.

اجرای بهترین شیوه سئو به طور مداوم در طول محتوای شما ، به طور طبیعی محتوای شما را به سمت 10 Google برتر سوق داده و ترافیک شما را افزایش می دهد.

با این وجود عناصری وجود دارند که همیشه به شما امکان می دهند در گوگل بسیار رتبه بالایی داشته باشند و همچنین نرخ تبدیل شما را افزایش دهند. قبل از اجرای عناصر نوشتن متن سئو ، به یاد داشته باشید که مواردی وجود دارد که باید قبل از بهینه سازی در صفحه بیایند.

در اینجا 6 عنصر کپی نویسی SEO در مورد این مهم آورده شده است:

1- سرعت سایت

اگر بیش از 3 ثانیه طول بکشد تا بارگیری کامل انجام شود 40٪ از افراد از صفحه وب خودداری می کنند.
47٪ از کاربران نهایی انتظار دارند که یک صفحه وب در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود.
سرعت سایت از سال 2010 یک عامل رتبه بندی بوده و برای کاربران نیز خوب است. اگر زمان بار شما بیش از 2 ثانیه است ، که زمان بار استاندارد برای سایت ها است ، پس باید برای بهبود آن اقداماتی انجام دهید.

به این دلیل است که اگر محتوای شما مفید و جالب است ، اما بارگیری کامل صفحه شما طول می کشد ، بازدید کنندگان شما ترک می شوند ، زیرا طول مدت توجه آنها کوتاه است. آنها به دلیل تجربه بد کاربر ترک می شوند.

2- عنوان

محتوای شما ممکن است با ارزش باشد ، اما اگر عنوان شما متوسط باشد ، نرخ کلیک شما پایین خواهد بود. کپی ارزشمند SEO را هدر ندهید.

به طور متوسط ، پنج برابر بیشتر افراد عنوان را می خوانند تا متن را بخوانند. به قول دیوید اوگیلوی وقتی عنوان خود را نوشتید ، هشتاد سنت از دلار خود خرج کرده اید.

Impression Marketing خاطرنشان کرد: بسیاری از وبلاگ نویسان و SEO ها 55٪ از وقت خود را صرف بازاریابی محتوا می کنند: ایجاد محتوا ، نظارت بر سیگنال های اجتماعی و واکنش مصرف کننده ، ردیابی آنالیزها و غیره.

در نگارش متن SEO ، تیتر شما باید توجه مردم را به خود جلب کند ، سپس آنها را به کلیک سریع و خواندن بیشتر ترغیب کنید.

همانطور که یاد می گیرید که نویسنده بهتری شوید ، ابتدا به چیزهایی که منجر می شود ، توجه کنید. مانند عنوان.

هنگامی که در رده های بالای 10 گوگل قرار می گیرید ، اگر تیتر شما قابل کلیک و جذاب است ، مهم نیست که رتبه # 1 یا شماره 4 را کسب کنید ، زیرا همچنان بازدید کنندگان ارگانیک را به سایت خود جذب خواهید کرد. به عنوان یک قاعده کلی ، یک نویسنده کپی موفق SEO قبل از انتقال به بدنه مقاله یا پست وبلاگ خود ، تیتر را ایجاد می کند.

توجه: عناوینی که یک پیام خاص یا ایده را به بهترین وجه با کاربران جستجو کار می کنند. مطابق Conversion XL ، عناوین با شماره همیشه برنده هستند ، بنابراین اگر منطقی باشد ، یک رقم در عنوان را درج کنید.

چندین سایت محتوای مرجع از شماره ها در عناوین خود استفاده می کنند. سه تا از 5 عنوان پست از شماره ها در Lifehack استفاده می کنند. سایت هایی مانند Inc ، BusinessWeek ، Mashable و Upwww همگی روانشناسی پشت اعداد را می فهمند.

روانشناسی پشت اعداد

عناوینی که تعداد آنها در آنها وجود دارد ، معمولاً بیشتر در فیس بوک و توییتر به اشتراک گذاشته می شوند. به عنوان مثال ، دومین پست محبوب در HubSpot یک تیتر شماره ای با بیش از 10،000 توییت تا به امروز است. ایده های مقاله را ایجاد کنید: اگر گیر کرده اید و نمی دانید در مورد چه چیزی بنویسید ، می توانید از ابزار Inbound Now برای تولید ایده های بلاگ پست / مقاله قبل از استخدام آن نویسنده SEO استفاده کنید.

منابع مختلفی برای نوشتن عناوین با ارزش و قابل لمس وجود دارد. برای نشان دادن ، بگذارید عناوین تازه ای را در سه صنعت محبوب بنویسیم: تجارت کوچک ، تناسب اندام و روابط.

عناوین مشاغل کوچک قابل کلیک و بهینه سازی:

  • 7 روند تجاری کوچک که بر فروش شما تأثیر می گذارد
  • چگونه یک تجارت کوچک را که مشتریان دوست دارند شروع کنند
  • بودجه مشاغل کوچک: نحوه جمع آوری 20،000 دلار در 60 روز

عناوین تناسب اندام SEO و کاربر پسند:

  • 10 اسرار تمرین برای زنانی که کار می کنند
  • بهترین راه برای از دست دادن 10 پوند پس از بارداری
  • کیت های مربی شخصی: به یک مربی شخصی معتبر تبدیل شوید

عناوین “رابطه” بهینه سازی شده و گیرنده:

  • 3 راه خنده دار برای بازگشت دوست پسر سابق خود
  • چگونه زندگی عشق خود را با همسر خود تجدید کنید
  • چه چیزی لازم است تا یک عروسی افسانه داشته باشد؟

تجزیه و تحلیل نتایج موتور جستجو: بیایید بگوییم که برای “پس انداز پول” در Google جستجو می کنیم. می بینید که اکثر نتایج جستجو دوستانه از نظر سئو (و کلمه کلیدی را هدف قرار می دهند) ، اما برخی از سرفصل ها به خودی خود جذاب نیستند. اضافه کردن یک دم بلند به عنوان ممکن است برای کسانی که سؤالات خاصی دارند ، کمک کند.

کپی رایتورهای جدید و مجرب سئو ، به منظور کمک به بهینه سازی نسخه SEO ، بارگیری Yoast SEO را به عنوان افزونه WordPress توصیه می کنند. پس از یادگیری نگارش SEO ، می توانید مطالبی بنویسید که هم در صفحات نتیجه گوگل رتبه بالایی داشته باشد و هم باعث ایجاد کلیک مشتری یا مشتری می شود.

3- محتوا

مطالب به خودی خود یک عنصر اساسی در نگارش متن سئو است. دلیل اصلی اینکه افراد جستجوها را در گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام می دهند این است که آنها به دنبال محتوای مفید هستند. موتورهای جستجو همچنین از محتوای SEO جدید تغذیه می کنند ، به همین دلیل باید به طور مداوم سایت خود را به روز کنید.

در مدت 6 ماه ماركوس شريدان شركت استخر شنا خود را از كمتر از 10،000 به 80،000 بازديدكننده ماهانه رشد داد و او با وبلاگ نويسي 2 تا 3 بار در هفته ترافيك ارگانيك خود را افزايش داد.

هنگامی که مارکوس شروع به هدف قرار دادن کلمات کلیدی با دم بلند در پست های وبلاگ خود کرد ، همه چیز تغییر کرد. وی گفت: “ظرف چند ساعت از نوشتن مقاله ای با اهداف کلیدی کلیدی ، در صفحه اول گوگل نشان می دادیم.”

اگر می خواهید بهترین مطالبی را که در گوگل رتبه خوبی دارد بنویسید ، باید عبارات کلمات کلیدی را هدف قرار دهید. از پر کردن کلمات کلیدی یا بهینه سازی بیش از حد خودداری کنید. در حالت ایده آل ، کلمه کلیدی را در عنوان خود قرار دهید ، اما اطمینان حاصل کنید که آن برای خوانندگانتان یکنواخت خوانده می شود.

به روزرسانی Google Panda 4.1 4.1 برای جریمه محتوای “نازک” یا کم عمق ، با حفظ محتوای شیطانی از رتبه بالای Google ، طراحی شده است. یک مقاله یا مقاله بلاگ معمولی باید حداقل 1000 کلمه باشد. اما ، طول آن زیاد نیست ، زیرا چندین مقاله مفصل هنوز در رتبه بندی و حفظ جایگاه خود در صفحات نتایج Google تلاش می کنند.

قبل از نوشتن محتوای SEO خود ، درک خواننده خود ضروری است. سپس به یک مسئله ویژه توجه کنید که خواننده با آن دست و پنجه نرم می کند. به جرات می توانید آن مشکل را با محتوای خود حل کنید – این یکی دیگر از اهداف ترکیب SEO و نوشتن کپی است.

هر مطلبی که می نویسید نیاز به یک معرفی قانع کننده دارد. مقدمه بخشی است که بلافاصله بعد از عنوان (و اگر عنوان خود را در محتوای خود وارد کنید) زیر عنوان است. معرفی شما باید حداقل یکی از عبارات کلمات کلیدی مورد نظر شما ، به ویژه یک کلمه کلیدی دم بلند باشد.

با این حال ، درک این نکته ضروری است که نوشتن مقاله نوین SEO فراتر از هدف قرار دادن و قرار دادن کلمات کلیدی است. بهترین روش در حال حاضر نوشتن محتوا است که به قصد کلمه کلیدی است. بعداً در مورد آن خواهید آموخت …

4- توضیحات متا

قبل از نوشتن مطالب خود و دوباره ، قبل از انتشار آن ، از توضیحات متا برای راهنمایی موتورهای جستجو استفاده کنید. توضیحات متا به موتورهای جستجوگر و جستجوگرها کمک می کند تا بدانند موضوع چیست و چرا کلمات کلیدی و عبارات هدفمند شما در محتوا ظاهر می شوند. این جایی است که بنگاههای سئو درآمد خود را بدست می آورند ، فقط به این دلیل که آنها این موضوع را درک می کنند.

MOZ خاطرنشان كرد كه توضیحات متا ویژگی HTML است كه توضیحی مختصر به موتورهای جستجوگر محتوای صفحه شما ارائه می دهد. این برچسب با صفحه <head> </head> در صفحه وب شما محصور شده است. این نمونه کد است:

توضیحات متا

گوگل وقتی افراد به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با صفحه شما می پردازند ، از توضیحات متا در صفحه شما استفاده می کند. این نسخه قطعه همان چیزی است که تعیین می کند آیا شما کلیک می کنید یا خیر ، مهم نیست که چقدر در نتایج جستجو رتبه بندی می کنید. در دو مطلب تاثیر متاتگ ها در سئو و سئو در html به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم.

5- فرکانس کلمات کلیدی

فرکانس کلمات کلیدی به معنای چند بار کلمات کلیدی انتخاب شده شما در صفحه وب است.

به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی هدف شما “بهترین هتل های لندن” است ، چند بار این کلمه کلیدی دقیق در کلمه 300 ، 500 یا 1000+ شما ظاهر می شود؟ در مقابل ، تراکم کلمات کلیدی مربوط به نسبت “بهترین هتل های لندن” به سایر کلمات در همان صفحه است.

فرکانس و تراکم کلمات کلیدی دیگر قبل از شروع گوگل به روزرسانی های مکرر ، دیگر به اندازه گذشته مؤثر نیستند ، اما هنوز بخش های مهمی از محتوای SEO هستند. از اشتباهات بهینه سازی در صفحه مانند پر کردن کلید واژه ها ، درج بیش از حد کلمه کلیدی و پر کردن برچسب هدر خودداری کنید.

با این حال ، تراکم کلمات کلیدی هنوز هم تا حدودی بر رتبه بندی ارگانیک تأثیر می گذارد. طبق گفته برایان دین ، چگالی / فرکانس کلمه کلیدی یکی از 200 عامل رتبه بندی است ، به این معنی که باید آن را همچنان در نظر بگیرید. اما ، سوار نشوید.

6- پیوندهای صفحه

پیوندها بلوک های اصلی ساختن صفحه وب شما هستند. یکی از 10 موردی که گوگل صحیح می داند این است که “همیشه اطلاعات بیشتری در آنجا وجود دارد.”

پیوندهای صفحه به Google می گویند که شما متصل و معاشرت هستید و محتوای مفیدی را در اختیار دارید که افراد بتوانند به جایی دیگر دسترسی پیدا کنند. این محتوا می تواند خود شما باشد یا می تواند از نویسنده یا سایت دیگری باشد.

پیوند دادن به سایتها و صفحات دیگر نشانگر این است که شما برای آنچه دیگران ایجاد می کنند ، ارزش قائل هستید. Google پاداش شما را به دلیل هماهنگی با مأموریت خود: سازماندهی اطلاعات جهان و دسترسی به جهانی آن. یک تیم بازاریابی خوب پیوند مناسب را به شدت توصیه می کند.

با استفاده از روش های فوق می توانید محتوایی مناسب برای مخاطبان بنویسید و سئو سایت خود را افزایش دهید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *