طراحی سایت با فتوشاپ

طراحی سایت با فتوشاپ

3.8/5 - (85 امتیاز)

قبل از اینکه وارد کدنویسی شویم و طراحی سایت را آغار کنیم آن را در فتوشاپ طراحی می نمایم. طراحی سایت با فتوشاپ امکان تغییر را ساده می نماید.

طراحی سایت با فتوشاپ

یک گام قبل از کدنویسی طراحی سایت با فتوشاپ و ارائه نسخه پی اس دی پروژه به کارفرما می باشد.
از آنجا که کارفرمایان به صورت ذهنی نمی توانند سایت خود را تصور نمایند طراحی سایت در فتوشاپ و ارائه آن به صورت تصویر کارفرما را قادر می سازد تا طرح نهایی خود را در ابتدای کار مشاهده نماید همچنین تغییرات با فتوشاپ در زمان کمی قابل اجرا می باشد و سرعت روند پروژه را برای نهایی سازی قالب سایت تسریع می بخشد.

مطالب دیگر آکادمی :

کارفرما از طریق تصویر قالب سایت می تواند تغییراتی که مدنظر دارد را اعمال نماید. پس از نهایی شدن طراحی سایت در فتوشاپ آن سایت وارد مرحله کدنویسی می شود. از آنجا که کدنویسی سایت زمان بر است پس از کدنویسی اگر تغییرات اعمال شود بعلاوه هزینه اضافی زمان بیشتری برای انجام تغییرات لازم است. بنابراین نهایی سازی در ابتدای پروژه و درنظر گرفتن تمام نیازها و امکانات نقش مهمی در پیاده سازی و سرعت انجام پروژه دارد.

روند تکمیل پروژه

روند تکمیل پروژه در ابتدا امکانات مورد نظر نیازسنجی و خواسته های کارفرما بررسی می گردد پس از آن طرح مورد نظر با فتوشاپ طراحی شده و به کارفرما در قالب تصویر ارائه می گردد. پس از تغییرات و تائید کارفرما آن طرح کدنویسی شده و روند تکمیل پروژه به صورت آنلاین قابل مشاهده است. در انتها پس از کدنویسی و برنامه نویسی تغییرات نهایی شامل محتوا و تصاویر تائید شده و باگ ها رفع می گردد.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

2 پاسخ

  1. سلام
    کار کردن با فتوشاپ کمی سخت هست
    در کل ممنون از مطلب کاربردیتون !

    1. سعی می کنیم در پست های آینده روش های آسون تری بهتون معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *