گزارش نقض کپی رایت به گوگل

3.6/5 - (28 امتیاز)

اگر مطالب سایت شما در سایت های دیگر کپی می شود آن را به گوگل گزارش دهید. آموزش گزارش نقض کپی رایت به گوگل همراه آکادمی ایتروز.

گزارش نقض کپی رایت به گوگل

قانون کپی رایت متاسفانه در کشور به صورت جدی وجود ندارد بنابراین در بسیاری از موارد دیده شده برخی از سایت ها بدون ذکر منبع مطالب سایت های دیگر را با نام خود منتشر می کنند. کپی کردن مطالب بدون اجازه از ناشر به یک امر طبیعی تبدیل شده و بسیار رایج است. اگر چه در دنیای امروزی کپی برداری بدون اجازه انجام می شود و نمی توان جلوی آن را گرفت اما در فضای مجازی با معرفی سایت کپی کننده گوگل پس از بررسی آن مطلب را از لیست جستجوی خود حذف می کند. همراه آموزش گزارش نقض کپی رایت به گوگل با ایتروز باشید.

آموزش گزارش نقض کپی رایت به گوگل

برای گزارش نقض کپی رایت به گوگل ابتدا وارد سایت Copyright removal شوید. پس از کلیک بر روی لینک صفحه ای مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود.

آموزش گزارش نقض کپی رایت به گوگل

 

آموزش تکمیل فرم گزارش نقض کپی رایت به گوگل

در این بخش به شما آموزش خواهیم داد چگونه فرم گزارش نقض کپی رایت به گوگل را تکمیل نماید.

در قسمت Contact Information اطلاعات تماس

First name : نام خود را وارد نماید.

Last name : فامیلی خود را وارد نماید.

Company Name : اگر شرکت هستید نام آن را وارد نماید.

Copyright holder you represent : این گزینه را بر روی self قرار دهید.

Email address : پست الکترونیکی معتبر وارد نماید.

Country/Region : در اینجا کشور خود را انتخاب نماید.

تا به اینجا اطلاعات تماس شما با موفقیت انجام شد حال به تکمیل قسمت بعدی خواهیم رفت.


در قسمت YOUR COPYRIGHTED WORK گوگل اطلاعاتی از شما می خواهد تا گزارش نقض کپی رایت را بررسی نماید.

Identify and describe the copyrighted work: در این قسمت دلیل اعتراض خود را وارد نماید. برای مثال اگر شما می خواهید بگوید مطلب شما بدون اجازه در سایت دیگری منتشر شده از جمله “This website has been violated my article and copy/paste it on his website” استفاده نماید.

Where can we see an authorized example of the work?: در این کادر باید آدرس مطلبی که در سایت شما است را وارد کنید. تا گوگل با مقایسه مطلب شما و سایت های کپی کننده بتواند آنها را با هم مقایسه نماید.

Location of infringing material: در این قسمت آدرس سایت هایی که مطلب شما را کپی کرده اند را وارد نماید. اگر چندین سایت مطالب شما را کپی کردن آدرس آنها را زیر هم در کادر وارد نماید.

Add a new group (Max 10 groups) : اگر بر روی این گزینه کلیک کنید می توانید یک مطلب دیکر را گزارش دهید و تا 10 مطلب را در این صفحه به صورت یکجا می توانید گزارش دهید. برای مثال اگر 4 مطلب شما را در 50 سایت منتشر کرده اند شما می توانید با کلیک بر روی گزینه Add a new group هر کدام از مطالب را گزارش دهید و لینک سایت های کپی کننده آن مطلب خاص را برای هر مطلب مشخص کنید. در این قسمت اطلاعات نقض گزارش کپی رایت تمام شد و به قسمت بعدی می رویم.


در قسمت SWORN STATEMENTS از شما می خواهد ادعاهای خود را تائید کنید.

I have a good faith belief that use of the copyrighted materials described above as allegedly infringing is not authorized by the copyright owner, its agent, or the law : من معتقدم حق کپی رایت که در بالا ذکر شده نقض شده است و انتشار آن به جزء مالک آن مجاز نمی باشد.

چک باکس Please check to confirm را تیک بزنید.

The information in this notification is accurate and I swear, under penalty of perjury, that I am the copyright owner or am authorized to act on behalf of the owner of an exclusive right that is allegedly infringed : اطلاعات اعلام شده دقیق است و من قسم می خورم دروغ نگویم, من مالک حق کپی رایت هستم.

چک باکس Please check to confirm را تیک بزنید.

I understand that a copy of each legal notice may be sent to the Lumen project (http://lumendatabase.org) for publication and annotation. I also understand that Lumen redacts personal contact information from notices before publication, but in many cases, will not redact my name. از شما می خواهد آگاه باشید که یک نسخه از ادعای شما برای سایت http://lumendatabase.org ارسال می شود. و اینکه اطلاعات شخصی شما منتشر نخواهد شد.

چک باکس Please check to confirm را تیک بزنید.


در قسمت SIGNATURE امضا

Signed on this date of: تاریخ روز را وارد نماید » برای مثال : “02/27/2018” | “سال/روز/ماه” را وارد نماید.

Signature: در این قسمت نام خانوادگی خود را به انگلیسی وارد نماید.

و در آخر تیک Im not a robot بزنید و بر روی دکمه submit کلیک نماید. تا اطلاعات برای گوگل ارسال شود.


در نظر داشته باشید چون گزارش نقض کپی رایت به گوگل نیاز به بررسی دارد مدت زمان رسیدگی و تائید آن زمان بر است.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

2 پاسخ

  1. سلام
    وبسایت بنده به دلیل استفاده از قالب کپی رایت دار از نتایج حذف شده
    برای رفع این مشکل چکار باید انجام بدم؟

  2. به نام خدا
    باسلام خدمت شما
    خیلی خیلی متشکر هستم کمک فراوانی کردید خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *