طراحی سایت سفارشی

طراحی سایت سفارشی یا سفارشی سازی سایت

4.9/5 - (33 امتیاز)

طراحی سایت سفارشی ارزان و حرفه ای یا سفارشی سازی سایت همراه با بررسی قیمت و تعرفه های آن در آژانس دیجیتال ایتروز به بررسی آن خواهیم پرداخت.

زیبایی قالب سایت و کاربرپسند بودن آن می تواند مخاطب را سمت هدفی خاص هدایت کند و یا برعکس می تواند آن را از ادامه راه مایوس نماید. تمام این موارد شامل فاکتورهایی مانند سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ، بهینه سازی سایت برای کاربر و استفاده از تکنولوژی های کدنویسی و برنامه نویسی روز دنیا است که با پیاده سازی آن در سایت می توان کاربر را جذب سایت نمود.

برای طراحی سایت سفارشی حرفه ای و کاربردی نیاز به تفکر و پیاده سازی طرحی زیبا و کاربرپسند است همراه با مواردی که در بالا به آن اشاره شد.

طراحی سایت سفارشی یا سفارشی سازی سایت

در طراحی سایت سفارشی یا سفارشی سازی سایت قالب با توجه به نیاز مشتری کاستومایز می گردد. به این معنی است بخش های مختلف وب سایت مانند هدر، فوتر و بادی با توجه به سلیقه مشتری طراحی می گردد. از رنگ سازمانی در رنگ آمیزی وبسایت استفاده می شود. اسلاید ها و تصاویر با توجه به فعالیت کارفرما در وب سایت استفاده می گردد.

شما می توانید از طریق بخش قالب سایت، قالب مورد نظر خود را انتخاب نموده تا ما آن را سفارشی سازی نماییم.

از طریق طراحی وب سایت سفارشی یا سفارشی سازی سایت شما هزینه کمتری برای طراحی وب سایت پرداخت می نمایید و وب سایتی را دریافت می نمایید که کاملاً با سلایق شما همسان است که به آن کاستومایز کردن سایت نیز گفته می شود. ما پلن های متعددی با هزینه های مختلف برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم تا هر کسی با هر بودجه ای بتواند وب سایت خود را راه اندازی و کسب و کار خود را آنلاین نماید. اگر تمایل دارید می توانید بخش طراحی سایت ارزان را مطالعه نمایید.

بعد از طراحی سایت ارزان، سفارشی سازی سایت اقتصادی ترین پلن برای طراحی وب سایت می باشد. زیرا شما هزینه طراحی وب سایت پرداخت نمی نماید و هزینه کاستومایز کردن آن را پرداخت می نمایید به همین دلیل پس از طراحی وب سایت ارزان این پلن کاملاً به صرفه می باشد زیرا هم وب سایتی با رنگ بندی سازمانی خود دارید و هم سلایق خود را در آن پیاده سازی نمودید.

سفارشی سازی سایت یا کاستومایز کردن سایت

یکی از مزیت های سفارشی سازی وب سایت توسعه پذیر بودن آن می باشد ما میتوانیم به قالب مورد امکانات مورد نیاز شما را اضافه نموده و آن را توسعه دهیم همچنین می توانیم آن را بهینه سازی نموده و سرعت سایت را افزایش دهیم.

کاستومایز کردن سایت قابلیت سئوی داخلی و سئو خارجی را دارا می باشد به این معنی که هم وب سایت قابل بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر می باشد و همچنین برای کسب جایگاه اول در گوگل میتوان از این وب سایت ها استفاده کرد و در کلمه کلیدی مورد نظر در موتورهای جستجوگر جایگاه اول را کسب نمود توصیه می کنیم در این رابطه با کارشناسان ما گفتگو نمایید بهترین راهکار را به شما ارائه نمایند.

قیمت طراحی سایت سفارشی

قیمت طراحی سایت سفارشی با توجه به تغییراتی که در سایت اعمال می شود و امکاناتی که به آن اضافه می گردد محاسبه می شود یکی از اقتصادی ترین پلن های طراحی وب سایت حرفه ای سفارشی سازی سایت است زیرا اگر بخواهیم طراحی سایت را به سه بخش تقسیم کنیم طراحی سایت ارزان کم هزینه ترین بخش و طراحی سایت حرفه ای گرانترین بخش می باشد بنابراین نتیجه می گیریم طراحی سایت سفارشی یا کاستومایز کردن سایت روش ای معقول و به صرفه برای ایجاد وب سایت در فضای مجازی است در ادامه توضیحاتی در مورد طراحی سایت حرفه ای و تفاوت آن با طراحی سایت سفارشی ارائه می گردد.

مطالب دیگر آکادمی :

سرعت سایت

سرعت سایت در قالب های اختصاصی با توجه به امکانات استفاده شده در آن با توجه به پلتفرم های دیگر بسیار بالا می باشد. از آنجا که کدنویسی و اسکریپت ها تنها برای نیاز نوشته شده اند و از کدنویسی اضافه و غیر ضروری استفاده نشده همین امر سرعت سایت را افزایش می دهد. قالب سایت ایتروز به صورت اختصاصی طراحی شده این سایت به دلیل تخصصی بودن در زمینه تجارت آنلاین توسط اسکریپت هایی در حال تحلیل و بررسی است با اینکه این اسکریپت ها در سایت های معمولی نیاز به استفاده نیست اما همانطور که در تصویر زیر مشاهده می فرماید با اینکه در صفحه اول از تصاویر ، گرافیک ، فرم و… استفاده شده اما سرعت بارگذاری سایت ۱ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه است.

سرعت سایت ایتروز

اگر به بخش های سایت مراجعه بفرماید می بینید سایت ایتروز دارای بخش های مختلف با طراحی های گوناگون است اما استفاده از آخرین متد روز دنیا در کدنویسی ، برنامه نویسی باعث شده سرعت سایت مورد قبول باشد حتی می توان سرعت آن را به زیر یک ثانیه کاهش داد.

شما در طراحی سایت سفارشی قطعاً سرعت وب سایت حرفه ای را ندارید زیرا در طراحی سایت حرفه ای تمامی کدهای وب سایت با توجه به نیاز کارفرما نوشته می شود اما در سفارشی سازی سایت کد ها نوشته شده است و تنها امکان بهینه سازی می باشد بنابراین وب سایت سفارشی در مقایسه با وب سایت حرفه ای از سرعت بارگذاری بیشتری برخوردار است که این امر در سئو بسیار مهم می باشد.

سئو سایت

در قالب اختصاصی طبق درخواست کارفرما می توان سئو سایت را در بهترین حالت و بیشترین تاثیر افزایش داد. زیرا سایت از ابتدا نوشته می شود و می توان آن را طبق استاندارد کدنویسی و برنامه نویسی کرد. همانطور که در امتیاز دهی سایت معتبر whois.domaintools.com مشاهده می فرماید رتبه سئو سایت ایتروز از ۱۰۰ رتبه ۹۹ درصد را به خود اختصاص داده. یعنی می توان نتیجه گرفت سایت ایتروز تمام فاکتورهای سئو را دارا می باشد. سئو در طراحی سایت سفارشی با موارد گفته شده متفاوت است.

بررسی سئو سایت ایتروز

برای سایت های رقابتی و کسب و کارهایی که می خواهند در فضای مجازی کسب و کار خود را گسترش دهند سئو شدن سایت، رتبه گرفتن در موتورهای جستجو  و کاهش رتبه در الکسا هائز اهیمت است. طراحی سایت اختصاصی همراه با سئو می تواند تاثیر بسزایی در این رابطه باشد.

اگر هدف شما از طراحی وب سایت رقابت با همکارانتان در فضای مجازی است پیشنهاد می گردد از طراحی سایت حرفه ای استفاده نموده و یا از سفارشی سازی وب سایت در صورت مشاوره با کارشناسان ایتروز بهره مند شوید. زیرا تمامی قالب های آماده یا سفارشی سازی شده از سئوی قوی برخوردار نیستند.

طراحی قالب سفارشی برای سی ام اس ها

سی ام اس ها هسته هایی قوی برای اهداف خاص پیاده سازی شدند از معروف ترین آنها در حوزه تولید محتوا می توان به وردپرس و جوملا اشاره نمود. از آنجایی که خود سی ام اس ها اسکریپت هایی به سایت اضافه می کنند که باعث کاهش سرعت آن می شود و همچنین استفاده از افزونه ها هم اسکریپت های دیگری را به قالب اضافه می نماید اگر قالب طراحی اختصاصی نشده باشد سرعت آن بسیار کند است. اما با طراحی سایت اختصاصی برای سی ام اس ها و روش های سئو مخصوص سی ام اس ها می توان سرعت آنها را تا حد زیادی افزایش داد.

بنابراین در نظر داشته باشید در طراحی سایت سفارشی به غیر از اسکریپت هایی که در قالب استفاده شده اسکریپت هایی از سی ام اس و پلاگین های مختلف به آن اضافه می گردد اما در طراحی سایت اختصاصی این اسکریپت ها به حداقل می رسد.

طراحی قالب اختصاصی برای فریم ورک ها

حرفه ای ترین نوع طراحی سایت طراحی قالب اختصاصی برای فریم ورک است زیرا فریم ورک ها از امنیت بالایی برخوردارند و هسته ای سبک و امن را در اختیار برنامه نویسان قرار می دهند. ضریب امنیت در فریم ورک ها بیشتر از سی ام اس بوده و قابلیت های بیشتری را در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد. استفاده از فریم ورک های اختصاصی و اپن سورس می تواند یکی از دلایل امنیت بالای آن سایت ها باشد.

مطالب مرتبط دیگر :

برای طراحی قالب سایت و امکاناتی تخصصی نیاز به طراحی سایت اختصاصی بر روی فریم ورک می باشد در غیر این صورت می توان آن قالب را بر روی سی ام اس ها پیاده سازی نمود. مهمترین تفاوت طراحی سایت سفارشی بر روی فریم ورک و سی ام اس امنیت و هزینه طراحی و برنامه نویسی آن است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و طراحی سایت سفارشی با بخش تماس با ما ایتروز در ارتباط باشید.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *