جلسه ششم آموزش پنل مدیریت وردپرس

جلسه ششم آموزش پنل مدیریت وردپرس

5/5 - (23 امتیاز)

با ویدیو جلسه ششم آموزش پنل مدیریت وردپرس همراه شما هستیم با موضوع آموزش مدیریت فهرست ها به صورت ویدیویی در آکادمی آژانس دیجیتال ایتروز به بررسی آن می پردازیم.
جلسه ششم آموزش پنل مدیریت وردپرس
شما با مطالعه جلسات گذشته بخش های مهمی از وردپرس را می توانید مدیریت نماید. اگر آنها را مشاهده نفرمودید پیشنهاد می کنیم به دقت آنها را بررسی نماید و سپس با ادامه جلسه ششم آموزش پنل مدیریت وردپرس همراه آژانس دیجیتال ایتروز از قسمت آکادمی باشید.

جلسه ششم آموزش پنل مدیریت وردپرس

در جلسه ششم آموزش پنل مدیریت وردپرس به بررسی و مدیریت فهرست ها می پردازیم. اما فهرست در وردپرس چیست؟

اگر بخواهیم فهرست ها را به طور کلی توضیح دهیم هر منویی که می خواهید در بخش های مختلف قالب نمایش دهید را از این قسمت باید ایجاد نماید.

برای مثال می خواهید در بالای تمامی صفحات یک منوی اصلی داشته باشید که در آن آیتم هایی مانند صفحه اصلی , درباره ما , تماس با ما و غیره باشد.

آن را از طریق قسمت فهرست ها ایجاد می نماید و در قسمت مورد نظر نمایش می دهید.

حال به تفسیر تصویر زیر می پردازیم. در تصویر زیر ما یک منو اصلی که در وردپرس به نام مین منو معروف هست داریم که در آن گزینه های خانه , بسکتبال , فوتبال و غیره وجود دارد.

یک منوی دیگر که در وردپرس به تاپ منو معروف هست با آیتم های درباره ما, تبلیغات, قوانین و مقررات و غیره داریم .

هر کدام از موارد گفته شد یک فهرست جدا گانه است که در وردپرس باید هر کدام را به صورت مجزا ثبت کرد.

همانطور که مشاهده می فرماید در ماین منو برخی از موارد دارای زیر مجموعه هستند مانند خانه که در جلسه ششم آموزش پنل مدیریت وردپرس به صورت ویدیویی طریقه ایجاد زیرمنو در منو ها را به شما آموزش خواهیم داد.

جلسه ششم آموزش پنل مدیریت وردپرس

نکات مهم ایجاد فهرست در وردپرس

ما در جلسه سوم نحوه ایجاد برگه ها و کاربرد آنها را توضیح دادیم. برای ایجاد منو شما باید ابتدا برگه آن را ایجاد نماید.

با ایجاد برگه منوی آن در صفحه اصلی و صفحات دیگر سایت نمایش داده نمی شود. بلکه به صورت جداگانه باید فهرست آن را ایجاد نمود.

بنابراین فکر نکنید اگر برگه ای را ایجاد کردید آن برگه در منو باید نمایش داده شود. در این آموزش می خواهیم به شما بگویم چگونه آن برگه در منو نمایش داده شود.

نکته بعدی که باید بدانید جایگاه منوها هست. جایگاه منو در قالب های مختلف متفاوت است. در برخی از قالب ها شما می توانید تاپ منو داشته باشید و در برخی دیگر نمی توانید.

ما در آموزش ویدیویی که برای شما با کیفیت تصویر و صدای عالی تهیه کردیم به تک تک بخش های فهرست ها پرداخته و آن را بررسی کردیم.

پس از مطالعه این ویدیو شما می توانید برای برگه های ایجاد شده در وردپرس در قسمت های مختلف صفحه منو ایجاد نماید و به کاربران دسترسی به آن صفحه را فراهم نماید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *