افزایش فروش فروشگاه اینترنتی از طریق CUR

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی از طریق CUR

5/5 - (3 امتیاز)

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی از طریق cur روشی برای نگهداری مشتریان وفادار و افزایش مشتریان وفادای می باشد. از طریق برنامه CUR بازاریابی اینترنتی فروشگاه خود را همراه با مطلب ارائه شده از آژانس دیجیتال ایتروز ارتقاء دهید.

در این مقاله می خواهیم در رابطه با افزایش فروش فروشگاه اینترنتی صحبت کنیم. به عنوان صاحب فروشگاه در تجارت الکترونیک اکثر اهداف افزایش فروش است که در کسب و کارهای مخلتف متمرکز می شود. شما به عنوان صاحب کسب و کار آنلاین برای فروش پلن هایی در نظر گرفته اید تا بتوانید مشتری جذب نماید یکی از این پلن ها بهینه سازی سایت یا سئو وب سایت است. پلن دیگر استفاده از تبلیغات پولی برای افزایش فروش و جذب مشتری جدید می باشد که  به رویکرد اینترنتی آن دیجیتال مارکتینگ می گویند. روش های گفته شده برای جذب مشتری جدید موثر می باشند اما برای مشتریان موجود چطور؟

افزایش پنج درصدی مشتریان وفادار می تواند سود متوسط هر مشتری را بیست و پنج درصد تا صد در صد افزایش دهد.

تحقیقات نشان میدهد مشتریان برگشتی یا وفادار ارزش بیشتری نسبت به خریداران بار اول دارند. بنابراین، یک راه مطمئن برای افزایش فروش تبدیل یک خریدار بار اول به مشتری وفادار است!

مطالب مرتبط با این مقاله :

روانشناسی مصرف کننده یا Consumer Psychology

اکنون ، تبدیل خریداران به مشتریان برگشتی آنگونه که به نظر می رسد آسان نیست. خریداران به طور خودکار به خریداران تبدیل نمی شوند. برای بازگشت باید انگیزه هایی را برای آنها فراهم کنید یا آنها را ترغیب کنید. برنامه های اعضا و روانشناسی مصرف کننده یا Consumer Psychology می تواند کمک بسیار زیادی در تحقق این موضوع کند.

شرکت هایی که با رویکرد برنامه های اعضا و روانشناسی مصرف کننده سیاست های فروش خود را پیاده سازی کرداند به نتایج جالبی دست یافتند و به افزایش فروش فروشگاه اینترنتی دست یافتند. طبق آمار از تحلیل چندین فروشگاه با رویکرد فوق مشخص شد:

چهل درصد مشتریان گفتند استفاده آنها از برنامه اعضا صرفا برای دسترسی و اطلاعات فروش محصولات و خدمات بوده است.

چرا برنامه های اعضا یا عضویت اهمیت دارد

Beat the competition یا ضرب و شتم در رقابت: برنامه های عضویت که تخفیف یا پیشنهادات فقط برای اعضا ارائه می دهند، مشتریان را از بررسی گزینه های مختلف در هنگام خرید منصرف می کنند. رقابت شما با دیگران بلافاصله از بین می رود زیرا خریداران می دانند که پیشنهادات “ویژه” دریافت می کنند.

اطمینان از بازدیدهای برگشتی یا Ensure return visits : سیستم پاداش یا امتیازات مجبور به ترغیب مشتریان به بازگشت می شود. این یک وضعیت برنده است. خریداران می دانند با جمع آوری امتیازات وفاداری ، چیزی برای به دست آوردن دارند. صاحبان فروشگاه بلافاصله شاهد افزایش فروش هستند.

افزایش مقدار سفارش متوسط یا Increase Average Order value : پکیج یک راه عالی برای افزایش ارزش سفارش است. و هنگاهی که شما پیشنهاد یک بسته تخفیفی می دهید باید بدانید این پکیج تنها برای اعضا است و به کسانی که عضویت ندارند تعلق نمی گیرد.

افزایش برندسازی یا Increase Branding : شاید زیاد شنیده باشید مردم از تخفیف های شرکت های هواپیمایی برای یکدیگر نق قول می کنند زیرا با پیاده سازی برنامه اعضا مشتریان مروج شما هستند و در مورد شما با دیگران صحبت کرده و این فرصت برای ثبت نام های جدید فراهم می شود. افزادی که توسط مشوق ها به سایت ارجاع داده می شوند اطمینان بالایی نسبت به فروشگاه شما دارند.

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی از طریق CUR

سی یو آر مخفف عبارت Create User Roll است که به CUR شناخته می شود برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی. همانطور که در بالا اشاره شد تمرکز برنامه اعضا بر روی عضویت مشتریان و پیشنهادات ویژه به آنهاست که نه تنها مشتریان به مشتریان وفادار تبدیل شوند بلکه مشتریان خود تبدیل به اهرم بازاریابی و تبلیغاتی فروشگاه شما شوند. اگر علاقه به استفاده از این روش را دارید قطعا می پرسید این روش چگونه امکان پذیر است؟ ما به شما یک راه حل سریع سه مرحله ای را برای شروع پیشنهاد می کنیم.

ایجاد نقش کاربری

به طور پیش فرض نقش مشتری برای خریداران در فروشگاه ها ایجاد می شود. از آنجا که نقش مشتری برای همه مشتریان استفاده می شود، شما باید یک نقش اضافی برای “اعضا” ایجاد کنید ، که از مزایای آن تخفیف های ویژه در محصولات باشد.

دو روش برای این کار وجود دارد ، یکی این است که نقش را برنامه نویسی کنید یا دو (روشی که برای غیر برنامه نویسان توصیه می کنیم) استفاده از افزونه User Role Editor برای ایجاد نقش کاربر جدید است. برای استفاده از پلاگین معرفی شده بر روی آن کلیک کرده و افزونه را دانلود نماید. سپس به کنترل پنل سایت خود رفته و از منو کناری وارد قسمت افزونه ها شوید و از بالای صفحه بر روی افزودن کلیک نماید. سپس فایل دانلود شده را انتخاب و بارگذاری نماید.

ایجاد قیمت گذاری

پس از تعیین سطح برای کاربران و ایجاد سطح ویژه نیاز به ایجاد قیمت گذاری دارید تا تخفیف های ویژه ای را برای اعضای خود تعیین کنید. تمامی فروشگاه ها از جمله ووکامرس گزینه قیمت فروش را ارائه می دهد. اما باز هم ، این برای همه خریداران شما است.

اکنون ، مثل همیشه ، دو رویکرد وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید یک رویکرد توسعه دهنده و دو رویکرد غیر توسعه دهنده یا استفاده از افزونه می باشد. از آنجا که شما یک توسعه دهنده نیستید، ما راه حلی را می دانیم که برای استفاده بسیار مفید باشد. برای ایجاد قیمت گذاری شما نیاز به نصب و استفاده از پلاگین WooCommerce Customer Specific Pricing plugin دارید. با افزونه Customer Specification Pricing می توانید قیمت های مختلفی را برای نقش های مختلف تعیین کنید. بنابراین ، برای یک محصول ، می توانید نقش ویژه ای را برای اعضای خود تعیین کنید.

تعیین قیمت ویژه برای اعضا

افزونه ویژه قیمت گذاری مشتری سه گزینه برای تعیین قیمت اعضای را در اختیار شما قرار می دهد. ساده ترین راه تعیین قیمت برای هر محصول با استفاده از تنظیمات محصول جداگانه است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که نقش کاربر را انتخاب کنید و قیمت آن را برای محصول تعیین کنید.

تعیین قیمت ویژه برای اعضا

روش دیگر استفاده از گزینه ایمپرت است ، برای تعیین قیمت چندین محصول به طور همزمان. اما سریعترین راه و روشی که بیشترین کنترل را در اختیار شما قرار می دهد ، استفاده از قابلیت Pricing Manager functionality است. این یک رابط کاربری بصری برای تعیین قیمت برای چندین کاربر به طور همزمان ، برای چندین محصول با سهولت فراهم می کند.

تعیین قیمت ویژه برای اعضا

از این طریق می توانید قیمت های مختلفی را برای هر محصول ایجاد نماید و به کاربران خاص ارائه دهید. لطفا نظرات و تجربیات خود را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *