نصب اس ال ال رایگان

3.3/5 - (78 امتیاز)

نصب اس ال ال رایگان بر روی سرویس های طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی ایتروز برای ارتقا سئو و امنیت سایت.

گواهینامه اس ال ال SSL چیست

گواهنامه اس ال ال (SSL) مخفف کلمه Secure Sockets Layer می باشد و باعث افزایش امنیت سایت می گردد. گواهینامه اس ال ال یا پروتکل امنیتی SSL ضامن امنیت بخش های مختلف سایت توسط رمزنگاری بخش های مختلف سایت مانند درگاه پرداخت ، پست الکترونیکی ، ساب دامنه ها و بخش های دیگر سایت هستند.

تفاوت وب سایت های دارای گواهینامه اس ال ال در چند مورد است. وب سایت های معمولی دارای http هستند اما سایت های اس ال ال https هستند مانند سایت ایتروز. اگر به آدرس سایت ایتروز در آدرس بار مرورگر دقت بفرماید بعلاوه https یک آیکون سبز رنگ در کنار آدرس سایت نمایش داده می شود که وضعیت نصب و ارتباط سالم پروتکل با سایت است.

گواهینامه اس ال ال نه تنها امنیت سایت را ارتقا می بخشد بلکه در سئو سایت تاثیر گذار است. موتور جستجوگر گوگل امتیاز ویژه ای را به سایت های دارای گواهینامه اس ال ال می دهد زیرا از نظر گوگل این سایت ها معتبر هستند. تقریبا در سال های آینده سایت هایی که بدون گواهینامه اس ال ال باشند اسپم شناخته می شود.

نصب اس ال ال رایگان

از این رو ایتروز نصب اس ال ال رایگان را برای مشتریان خود در طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی اعمال می نماید. از خدمات دیگر ایتروز برای مشتریانی که خواهان نصب اس ال ال تجاری با کیفیت های مختلف هستند می توانند اس ال ال مورد نظر خود را انتخاب نموده و به کارشناسان ما اعلام نمایند. اس ال ال مورد نیاز با بهترین قیمت خریداری شده و به صورت رایگان نصب می گردد. (این امکان تنها برای مشتریان طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی ایتروز اعمال می شود)

انواع گواهینامه اس اس ال

گواهینامه اس اس ال DV

گواهینامه اس ال ال dv مخفف domain validation بر اساس نام دامنه اعتبار سنجی می شود و به بررسی اعتبار سازمان یا صاحب دامنه نمی پردازد.
گواهینامه اس اس ال dv بیشتر برای صاحبان وب سایت که اشخاص عادی یا به اصطلاح شخص حقیقی هستند مناسب است که هدف از تهیه این نوع گواهینامه اس اس ال برای آنها صرفا تغییر http به https بوده است.
این نوع گواهینامه اس اس ال dv مناسب فروشگاه ها و وب سایت های کوچک و متوسط و دریافت نماد ۲ ستاره می باشد.

گواهینامه اس اس ال  OV

گواهینامه اس ال ال ov مخفف organization validated علاوه بر تامین امنیت در صدد تائید اعتبار یک کسب و کار و تجارت اینترنتی است و سطح اعتبار بسیار بالاتری نسبت به گواهینامه اس اس ال dv دارد. گواهینامه اس اس ال ov نیاز به تائید کامل هویت در خواست کننده دارد و تنها برای شرکت ها .سازمان های دولتی .بانک ها و به طور کلی برای اشخاص حقوقی می باشد.
درخواست کننده این نوع گواهینامه اس اس ال ov باید مدارک کامل ثبتی و هویتی شرکت و یا نهاد مربوطه را همراه فرم های در خواستی در مرحله اول به صورت اینترنتی ارسال نموده و پس از قبول درخواست از سمت صادر کننده نسخه ترجمه شده کامل مدارک به همراه مهر برجسته از طریق پست الکترونیکی برای صادر کننده ارسال نمائید.

گواهینامه اس اس ال  EV

گواهینامه اس ال ال ev مخفف entended validation و مانند گواهینامه ov ولی با اعتبار بالاتر و با ارزش تری می باشد. از این گواهینامه اس اس ال ev برای سازمان های بزرگ مثل گوگل استفاده می کنند.
این تائیدیه گواهینامه اس اس ال ev در نوار سبز رنگی که در کنار آدرس سایت در مرور گر نمایش می دهد که موجب جلب اعتماد هر چه بیشتر کاربران به سایت می گردد.
مدارک مورد نیاز برای سفارش این نوع از گواهینامه اس اس ال همانند گواهینامه OV می باشد با این تفاوت که اهراز هویت سازمان و یا شرکت دقیق تر بوده و مدارک بیشتری مورد نیاز است به علاوه هزینه آن بالاتر است برای اعتبار سنجی کلیه اطلاعات از جمله شماره تلفن ها و اطلاعات وب بررسی می شود.
گواهی های امنیتی نوع EV یا Extended Validated SSL Certificate هویت حقوقی درخواست کننده گواهی اس اس ال به طور کامل تایید می گردد.
به دلیل وجود مراحل مختلف تایید هویت و همچنین نمایش نوار سبز رنگ تایید، این نوع گواهی اس اس ال دارای هزینه صدور بالایی می باشند و همچنین بالاترین میزان کسب اعتماد برای سایت شما را به همراه خواهد داشت.

بررسی صحت گواهینامه اس ال ال

برای بررسی نوع گواهینامه ، مدت زمان اعتبار و اطلاعات دیگر می توانید با ورود به سایت بررسی اس ال ال و وارد نمودن آدرس سایت خود از صحت گواهینامه خود اطمینان حاصل نماید.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *