بهترین قالب های ریسپانسیو وردپرس 2018

بهترین قالب های ریسپانسیو وردپرس ۲۰۱۸

3.7/5 - (8 امتیاز)

هنگامی که می خواهید برای کسب و کار خود وب سایت ایجاد نماید زیبایی قالب سایت تاثیر زیادی بر روی مخاطبین می گذارد. از آنجا که امروزه بیش از هر چیز دیگری ارتباط افراد با گوشی های هوشمند و تبلت ها می باشد ریسپانسیو بودن وب سایت بسیار حائز اهمیت است زیرا افراد در طیف مختلف دستگاه ها می توانند وب سایت را مشاهده نماید مانند وب سایت ایتروز. بر اساس تحقیق Mobify، بیش از ۱٫۲ میلیارد نفر از ۷ میلیارد نفر کره زمین از طریق گوشی های هوشمند به محتوای آنلاین دسترسی پیدا می کنند. اگر به آمار بالا دقت کنید متوجه خواهید شد وب سایت های غیر ریسپانسیو منجر به کاهش قابل توجه در بازدید و فروش می شوند. خوشبختانه در این مطلب می خواهیم بهترین قالب های ریسپانسیو وردپرس ۲۰۱۸ را معرفی نمایم.

بهترین قالب های ریسپانسیو وردپرس ۲۰۱۸

معرفی ۲۰ تا از بهترین قالب های ریسپانسیو وردپرس ۲۰۱۸ همراه ایتروز باشید.

۱ Ever – قالب ساده و زیبای وردپرس

1 Ever - قالب ساده و زیبای وردپرس

قالب ساده و زیبای Ever وردپرس در طرح های مختلف برای سایت های خبری و شخصی. قالب Ever وردپرس واکنشگرا بوده و یک انتخاب خوب در میان قالب های وردپرس سال ۲۰۱۸ می باشد.

۲ Montserrat – قالب چند منظوره وردپرس

2 Montserrat - قالب چند منظوره وردپرس

قالب زیبای Montserrat وردپرس در طرح های مختلف به شما کمک می کند یک وب سایت قدرتمند و ریسپانسیو طراحی نماید. Montserrat یک قالب مدرن شرکتی و فروشگاهی است که می توانید آن را سفارشی سازی نماید.

۳ adios – قالب وردپرس برای نمونه کار

3 adios - قالب وردپرس برای نمونه کار

adios با قالبی زیبا در طرح های مختلف یکی از مدرن ترین قالب های ۲۰۱۸ می باشد. قالب adios  وردپرس بهینه سازی شده برای مشاهده در گوشی های هوشمند و تبلت ها. قالب adios مختص وب سایت های شخصی می باشد.

۴ Avada – قالب چند منظوره وردپرس

4 Avada - قالب چند منظوره وردپرس

قالب Avada یکی از بهترین قالب های سال ۲۰۱۸ است که دلیل خوبی هم دارد. تنوع در سفارشی سازی و طرح های مختلف آن باعث شده Avada یکی از محبوبترین و پرفروش ترین قالب ها باشد. قالب Avada برای پلاگین های WooCommerce, bbPress و Contact Form 7 بهینه سازی شده و همچنین از طریق پلاگین قدرتمند Fusion Builder می توانید صفحات سفارشی برای سایت طراحی نماید.

۵ Jupiter – سریع, متنوع و ریسپانسیو

5 Jupiter - سریع, متنوع و ریسپانسیو

قالب های متنوع Jupiter ادغام سرعت و خلاقیت در قالب های وردپرسی Jupiter می باشد. اگر به دنبال بارگذاری سریع سایت هستید قالب های Jupiter بهترین گزینه می باشد. Jupiter  با بیش از ۱۶۰ قالب وردپرسی و ۴۹۰ طرح مختلف سریع, خلاق و زیبا می توانید صفحات سفارشی خود را ایجاد نماید. Jupiter  توسط پلاگین Visual Composer سفارشی می شود.

۶ Flatsome – قالب ووکامرس ریسپانسیو

6 Flatsome - قالب ووکامرس ریسپانسیو

اگر می خواهید از پلاگین ووکامرس استفاده کنید و یک طراحی مدرن و ریسپانسیو داشته باشید قالب Flatsome وردپرس مناسب می باشد.

۷ uDesign – قالب کاربرپسند وردپرس

7 uDesign - قالب کاربرپسند وردپرس

قالب کاربرپسند uDesign وردپرس همراه با اسلاید در صفحه اول, صفحه تماس با ما سفارشی, صفحه گوگل مپ می باشد.

۸ Total – قالب چند منظوره وردپرس

8 Total - قالب چند منظوره وردپرس

قالب چند منظوره total وردپرس در طرح های متنوع و ریسپانسیو مخصوص شرکت ها و اشخاص می باشد.

۹ The7 – قالب سفارشی و ریسپانسیو وردپرس

9 The7 - قالب سفارشی و ریسپانسیو وردپرس

قالب The7 وردپرس بهینه سازی شده با پلاگین های WooCommerce, WPML,Yoast SEO. قالب The7 وردپرس بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو.

۱۰ BeTheme – قالب ریسپانسیو فروشگاهی و شرکتی  وردپرس

10 BeTheme - قالب ریسپانسیو فروشگاهی و شرکتی  وردپرس

دهمین قالب وردپرس BeTheme ریسپانسیو و قابل استفاده برای شرکت ها و فروشگاه ها می باشد. BeTheme یکی از قالب های قدرتمند وردپرس با امکانات کامل می باشد. همچنین این قالب قابلیت چند زبانه را دارد.

۱۱ Enfold – قالب ریسپانسیو

11 Enfold - قالب ریسپانسیو

Enfold یکی دیگر از پرفروش ترین قالب های وردپرس می باشد. از قابلیت های این قالب ریسپانسیو می توان به چند زبانه بودن, ووکامرس,فرم های سفارشی تماس با ما و بهینه سازی سایت.

۱۲ X The Theme – ریسپانسیو منحصر به فرد

12 X The Theme - ریسپانسیو منحصر به فرد

قالب X The Theme وردپرس قالب ریسپانسیو منحصر به فرد است. همگام سازی با پلاگین های Layer Slider, ACF Pro, Google Analytics, Envira Gallery برای قالب ریسپانسیو X The Theme.

۱۳ Bridge – قالب زیبای وردپرس

13 Bridge - قالب زیبای وردپرس

تلفیق زیبایی و ریسپانسیو در قالب Bridge. استفاده از پلاگین retina-ready این قالب را برای استفاده سایت های شخصی, رستوران, موزیک و غیره منحصر به فرد می سازد.

۱۴ Oshine – قالب فروشگاهی و شخصی

14 Oshine - قالب فروشگاهی و شخصی

قالب ریسپانسیو Oshine انتخاب عالی برای سایت های شرکتی, فروشگاهی و شخصی می باشد. استفاده از طرح های متنوع چند صفحه ای و تک صفحه ای همچنین بهینه سازی شده برای دستگاه های مختلف و سرعت بارگذاری قابل قبول.

۱۵ Striking – قالب فروشگاهی و شرکتی وردپرس

15 Striking - قالب فروشگاهی و شرکتی وردپرس

قالب Striking یک انتخاب عالی برای قالب های فروشگاهی و شرکتی وردپرس می باشد. همگام سازی قالب Striking با پلاگین WPML باعث شده این وب سایت چند زبانه باشد.

۱۶ Kingsize – قالب تمام صفحه ریسپانسیو وردپرس

16 Kingsize - قالب تمام صفحه ریسپانسیو وردپرس

اگر شما عکاس هستید و یا به وب سایت گالری نیاز دارید حتما قالب Kingsize وردپرس را مشاهده نماید. طرح زیبا و حالت نمایش تمام صفحه زیبایی خاصی را به این قالب داده همچنین با استفاده از پلاگین ووکامرس می توانید آثار خود را به فروش برسانید.

۱۷ Porto – قالب شرکتی ریسپانسیو وردپرس

17 Porto - قالب شرکتی ریسپانسیو وردپرس

قالب Porto را می توان برای سایت شرکتی و یا یک فروشگاه تمام عیار استفاده کرد. به راحتی می توانید این قالب را سفارشی نماید و پلاگین های Visual Composer, Revolution Slider برای این قالب استفاده شده است.

۱۸ Salient – قالب ریسپانسیو شرکتی وردپرس

18 Salient - قالب ریسپانسیو شرکتی وردپرس

قالب Salient یک انتخاب مناسب برای شرکت های بزرگ که می خواهند کسب و کار خود را به زیبایی نمایش دهند.

۱۹ Shopkeeper – قالب فروشگاهی وردپرس

19 Shopkeeper - قالب فروشگاهی وردپرس

یک قالب منحصر به فرد فروشگاهی برای وردپرس. اگر می خواهید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نماید قالب فروشگاهی Shopkeeper را مشاهده نماید.

۲۰ Houzez – قالب املاک و مستغلات وردپرس

20 Houzez - قالب املاک و مستغلات وردپرس

قالب Houzez یک قالب قدرتمند که برای آزانس های املاک و مستغلات طراحی شده است. اگر به دنبال قالب برای آژانس خود هستید houzez بهترین انتخاب برای شما می باشد.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *