اتوریتی دامنه یا صفحه چیست

اتوریتی دامنه یا صفحه چیست

4.8/5 - (5 امتیاز)

اتوریتی چیست ؟ اتوریتی دامنه یا صفحه سایت چیست و چگونه می توان آن را مشاهده کرد. اتوریتی معیار تاثیر گذار بر روی بهینه سازی سایت سئو می باشد. اگر می خواهید رنک سایت را افزایش دهید بهتر است این مطلب را دنبال نماید.

اتوریتی چیست

در سال های گذشته گوگل رنک معیار سنجش کیفیت دامنه ها بود. گوگل رنک به وب سایت ها از ۱ تا ۱۰ با توجه به فاکتورهایی نمره می داد. برای مثال اگر وب سایت شما با ساختار مورد قبول گوگل طراحی شده بود و محتوای کپی شده تولید نمی کردید و همچنین تولید محتوای هدفمند و مشخصی داشتید در گوگل رنک رتبه خوبی دریافت می کردید.

اما چند سالی است گوگل رنک وب سایت ها را مثل قبل با سرعت مورد بررسی قرار نمی دهد و جای خود را به moz داده. شرکت moz در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده و سعی دارد ما را در بهینه سازی سایت ها یاری کند. روش بررسی شرکت moz با گوگل رنک متفاوت است و از ۱ تا ۱۰۰ به سایت ها عدد می دهد. گرفتن عدد بین ۲۰ تا ۵۰ بسیار راحت تر از گرفتن عدد بین ۷۰ تا ۱۰۰ است و برای گرفتن عدد ۱۰۰باید فاکتورهای بسیاری رعایت شود.

اتوریتی دامنه یا صفحه چیست

می خواهیم بدانیم اتوریتی دامنه یا صفحه چیست . یکی از معیارهای شرکت moz بررسی اتوریتی دامنه یا صفحه سایت می باشد. با بررسی اتوریتی این شرکت به دامنه و صفحه سایت شما رتبه بین اعداد فوق می دهد. حال اگر بخواهیم بگویم پایه و اساس این اعداد بر روی چه معیارهایی است باید به مهمترین آنها اشاره کرد.

  1. طراحی سایت طبق کدهای بدون خطا
  2. استفاده از کدهای مورد علاقه گوگل
  3. لینک سازی داخلی و خارجی سایت
  4. سرعت بارگذاری سایت
  5. استفاده حداقل از کتابخانه ها و اسکریپت ها
  6. تولید محتوای دست اول
  7. به اشتراک گذازی مطالب

تمامی این موارد در اتوریتی سایت بسیار حائز اهمیت و تاثیر زیادی در افزایش آن و سئو سایت شما دارد. باید به این نکته اشاره کرد که اتوریتی دامنه و صفحه سایت با هم متفاوت است. شرکت موز به هر کدام از آنها امتیاز متفاوتی می دهد.

 

منبع » اکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *