اولین قدم برای فروش آنلاین موفق چیست؟

اولین قدم برای فروش آنلاین موفق چیست؟

5/5 - (6 امتیاز)

اولین قدم برای فروش آنلاین موفق پس از انتخاب پلتفرم مناسب، پیاده سازی حرفه ای زیر ساخت های آن کسب و کار برحسب موقعیت جغرافیایی می‌باشد که قصد داریم در این مقاله آن را بررسی نمایم بنابراین با آژانس دیجیتال ایتروز همراه باشید.

تحلیل موارد فوق برای شروع یک کسب و کار حرفه ای فوق العاده مهم است. پس از نیازسنجی و برآوردهای لازم، زیر ساخت آن طراحی و پیاده سازی می‌گردد.

استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاریِ با کیفیت از اهمیت بالایی بر خوردار است که برخی از آنها شامل:

  • کانفیگ حرفه ای سرویس های اصلی تا فرعی و امنیت آنها.
  • استفاده از شبکه توضیع و تکنولوژی های بهینه سازی.

همه این موارد اولین قدم برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین موفق در حوزه کالا یا خدمات قبل از لانچ شدن آن می باشد.

اما چرا زیرساخت کسب و کار اهمیت بالایی دارد؟

همانطور که قبلا گفته شد کماکان پادشاه اینترنت موتور جستجوگر گوگل می باشد و اغلب کاربران نیازهای خود را در آن جستجو می نمایند.

روش گفته شده یکی از چندین روش فروش آنلاین موفق در دیجیتال مارکتینگ است که برای کسب و کارهای نوپا از جهات مختلف موثر می باشد.

بنابراین دیده شدن و رتبه اول بودن اهمیت بالایی دارد اما چگونه رتبه اول گوگل باشیم؟

با رعایت استانداردهای گوگل که شامل کدنویسی، برنامه نویسی تا نحوه تولید محتوا می شود و یا به زبان ساده گوگل با استاندارهای خود سعی دارد وب سایت ها برای کاربر عالی باشند.

یک وب سایت عالی از نظر گوگل وبسایتی پویا با سرعت خوب، دسترسی راحت، استفاده از تصاویر و محتوای درست و در نهایت ساختار اصولی در طراحی است.

این بهینه سازی سایت نه تنها شما را در گوگل رتبه یک می نماید بلکه با رعایت استانداردها کاربران بیشتر راغب به استفاده از سایت شما می شوند که به آن سئو گفته می شود.

یکی از اساسی ترین موضوعات در استاندارد سازی سایت برای گوگل افزایش سرعت سایت می باشد که تاثیر زیادی در زیر ساخت یک فروش آنلاین موفق است.

همانطور که مشاهده می کنید در گوگل اسپید تست و جی تی متریکس که دو قطب مهم آنالیز سایت در جهان هست ما توانسته ایم رتبه ۱۰۰ را از ۱۰۰ بگیریم که بالاترین رتبه می باشد.

افزایش سرعت سایت در جی تی متریکس

به این معنی که تمامی استانداردهای سخت افزای، نرم افزاری و تکنولوژی های لازم برای آن کسب و کار درست در نظر گرفته شده.

دریافت چنین رتبه ای می تواند در کاهش هزینه های تبلیغات گوگل ادز و همچنین افزایش رتبه که در نهایت منجر به فروش خواهد شد موثر باشد.

افزایش سرعت سایت در گوگل اسپید تست

این توضیحات تنها بخش کوچکی از فروش آنلاین موفق و شروع یک کسب و کار اینترنتی موفق است که قبل از راه اندازی باید به آن توجه شود.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *