قالب فروشگاه اینترنتی Storefront

قالب فروشگاه اینترنتی استور فرانت Storefront

5/5 - (4 امتیاز)

معرفی قالب فروشگاه اینترنتی Storefront یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس 2020 می باشد. بررسی قالب استور فرانت همراه با آژانس دیجیتال ایتروز.

قالب Storefront طراحی و پیشتیبانی شده توسط ووکامرس است و کاملا با افزونه آن مطابقت دارد. طراحی ساده و زیبای آن اختیار عمل زیادی به توسعه دهندگان فروشگاه اینترنتی می دهد. قالب فروشگاه اینترنتی استور فرانت احتمالاً محبوب ترین قالب فروشگاه اینترنتی  نیز است. در حال حاضر در ۲۰۰،۰۰۰ سایت وردپرس فعال می باشد.

قابلیت های قالب فروشگاه اینترنتی Storefront

Storefront قالب مناسبی برای پروژه ووردپرس شما است. توسط توسعه دهندگان هسته WooCommerce Core طراحی و ساخته شده است ، دارای یکپارچگی با ووکامرس به علاوه محبوب ترین قالب برای ووکامرس است. طرح های مختلف و گزینه های رنگی برای شخصی سازی فروشگاه شما ، مناطق مختلف ویجت ، طراحی ریسپانسیو و موارد دیگر وجود دارد.

قابلیت های قالب فروشگاه اینترنتی استور فرانت Storefront

قالب storefront قابلیت های زیادی دارد. یکی از بزگترین ویزگی های این قالب فروشگاه اینترنتی پشتیبانی تمام و کمال ووکامرس از این قالب است. طبق بررسی تیم ایتروز قالب استور فرانت در مخزن وردپرس وجود ندارد و آن را باید از سایت ووکامرس دریافت کرد. وقتی به سایت ووکامرس رفتیم طبق ادعای آنها تا به امروز بیش از پنج میلیون دانلود داشته. این نشان دهنده علاقه افراد زیادی به قالب storefront است.

یکی دیگر از قابلیت های بزرگ قالب فروشگاه اینترنتی storefront ظاهر زیبای آن است. یکی از بهترین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان ۲۰۲۰ است. و می توان گفت در لیستی که بهترین قالب ها معرفی شده اند این قالب بهترین آنهاست. هم به خاطر پشتیبانی ووکامرس از آن. هم به خاطر کدنویسی تمیز و طراحی مناسب در ساختار سایت.

قابلیت های قالب فروشگاه اینترنتی استور فرانت Storefront

قالب فروشگاهی storefront با افزونه های بزرگ و کاربردی دنیا بهینه سازی شده و شما به راحتی می توانید امکانات مختلفی را به آن اضافه نماید. و یک نکته دیگه این است که کاملا رایگان است. البته ما وقتی می گویم رایگان در رابطه با هسته قالب صحبت می کنیم. این قالب قابل ارتقا است و می توانید آن را سفارشی سازی کنید یعنی با سلیقه خودتون طراحی را تغییر دهید. این کار توسط کدنویس یا توسعه دهنده سایت انجام می شود.

مطالب مرتبط دیگر :

هسته قالب استور فرانت ساده اما قابل ارتقا می باشد که کاملا رایگان ارزه شده و پشتیبانی قوی از نظر بروزرسانی دارد. طراحان سایت و توسعه دهندگان می توانند آن را توسعه داده و رابط کاربری آن را با سلیقه مشتری مطابقت دهند. قالب های تجاری برای آن وجود دارد که در سایت ووکامرس معرفی شده. شما می توانید به جای سفارشی سازی قالب نسخه آماده آن را خریداری نماید.

قالب های رایگان استور فرانت را می توانید ار طریق این لینک مشاهده نماید و همچنین قالب های پولی و تجاری آن را از طریق این لینک مشاهده نماید. نظرات خودتون را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *