طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر

3.7/5 - (12 امتیاز)

فروش آنلاین با طراحی سایت طلا و جواهر همراه با فروشگاه اینترنتی باعث فروش گسترده محصولات می گردد.

چرا فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر

استفاده از فناوری های روز و بهره مندی از روش های نوین تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می تواند افق روشنی از آینده کسب و کار شما را رقم بزند. امروزه با استفاده از پتانسیل های فضای مجازی می توانید تغییر شگرف در تجارت خود ایجاد نماید. تجارت آنلاین به معنای استفاده از این پتانسیل ها می باشد. دنیای نامحدود اینترنت بستر مناسبی برای معرفی و فروش گسترده محصولات در سرار کشور و یا صادرات آن را مهیا میسازد. در روش های سنتی برای فروش محصولات محدودیت هایی وجود داشته که امروزه با بهره مندی از فضای مجازی اکثر این محدودیت ها کنار گذاشته شده و می توان از نقاط قوتی که اینترنت باعث پدیدار شدن آن شده بهره برد. اگر بخواهیم به برخی از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی اشاره کنیم باید اول به دسترس بودن برای کاربران اشاره کرد. امروزه مخاطبان و طرفداران محصولات شما به راحتی از طریق گوشی های هوشمند و یا رایانه های خود می توانند در هر ساعت از شبانه روز آخرین محصولات تولیدی شما را مشاهده نمایند. در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زمان مشاهده محصول معنی ندارد و کاربر هر وقت بدون اینکه بخواهد زمانی را صرف رفت و آمد کند می تواند به محصولات دسترسی داشته باشد. در این امکان هم در زمان و هم در هزینه های مخاطبین و طرفداران برند شما صرفه جویی می شود. با روش های بازاریابی شما می توانید آخرین محصولات و یا اطلاعیه های خود را برای طرفداران خود از طریق های مختلف اطلاع رسانی کنید و تمامی مخاطبین خود را در جریان تولیدات خود قرار دهید.

اما باید توجه داشته باشید هدف بازاریابی و تبدیل کاربران به طرفداران وفادار قدم دوم تجارت آنلاین شما می باشد. هدف اول طراحی فروشگاه اینترنتی زیبا و کاربردی برای افزایش درآمد در فضای مجازی است. وب سایتی کاربردی که بتوانید از طریق آن به اهداف خود رسیده و بازار خود را در فضای مجازی گسترش دهید. پس توجه داشته باشید تنها راه اندازی فروشگاه اینترنتی باعث افزایش درآمد شما نمی شود بلکه طراحی فروشگاه اینترنتی کارآمد با توجه به داشتن فاکتورهای لازم می تواند در توسعه کسب و کار شما در فضای مجازی مفید واقع گردد.

فروش اینترنتی طلا و جواهر

فروش اینترنتی طلا و جواهر بازار نامحدودی را برای شما به واسطه اینترنت به تمامی نقاط ایران فراهم می سازد. باز اگر بخواهیم با روش های سنتی مقایسه کنیم در روش های سنتی فروش انبوه و سراسری از طریق بنکداران صورت می گرفت اما امروزه به صورت مستقیم می توانید بازار سراسری خود را در دست گرفته و ارتباط مستقیمی با خریداران برقرار کنید. اگر در کنار فروش سراسری از روش های بازاریابی اینترنتی استفاده کنید قطعا مشتریان شما مشتریان دیگری را معرفی می نمایند که این خود از بهترین و تاثیر گذار ترین روش های فروش در جهان است. در فروش اینترنتی طلا و جواهر تمامی قسمت ها مانند سفارش و پرداخت آن از طریق اینترنت انجام می شود و این امر باعث می شود کاربر در هر زمان بتواند سفارش خود را ثبت و در آینده آن را مدیریت نماید. ثبت سفارشات بدون دخالت انسانی باعث شده به صورت نامحدود بتوانید سفارشات را ثبت نماید و از طریق روش های مختلف مانند پست و پیک آن را به دست مشتری برسانید.

فروش اینترنتی طلا و جواهر

طراحی قالب سایت فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر

همیشه زیبایی عاملی جذاب برای مخاطب بوده و هست در کنار محصولات جذاب ظاهر سایت که همان قالب آن است تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. هرچقدر قالب سایت زیباتر باشد تصور مشتری از کسب و کار شما زیباتر است. در روانشناسی طراحی قالب به این اشاره شده که طراحی قالب سایت ویترین کسب و کارهاست و مخاطب با دیدن قالب سایت به مواردی مانند دقت، توجه،حساسیت، مسئولیت و موارد دیگر که مسوولین آن برند خط مشی آنها را مشخص می کنند پی میبرد و حس اعتماد در مخاطب با رعایت موارد فوق بیشتر خواهد شد. بنابراین طراحی زیبا یکی از عوامل جذب مشتری می باشد. اما باید توجه داشت استفاده از قالب زیبا اما سنگین می تواند نتیجه عکس را بدهد. استفاده از تصاویر گرافیکی و اسکریپت های زیاد و یا استفاده از قالب های آماده که در مطلب تفاوت قالب پرمیوم و طراحی سایت سفارشی به صورت کامل به آن پرداخته شده نمی تواند تاثیر گذار باشد. زیرا سرعت سایت یکی از عوامل جذب مشتری می باشد. اگر مشتری زمان زیادی برای بارگذاری سایت صرف کند به سرعت خسته شده و در نهایت از آن سایت خارج می شود اما اگر صفحات سایت به سرعت باز شود علاقه مشتری برای مشاهده محصولات دیگر بیشتر شده و می تواند محصولات بیشتری را انتخاب نماید. برای برطرف کردن این مشکل پیشنهاد به طراحی سایت سفارشی می شود تا وب سایت با سرعت هر چه بیشتر برای بررسی مشتری باز شود.

یکی دیگر از مواردی که در طراحی قالب سایت فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر بسیار هائز اهمیت است کاربرپسند بودن قالب است. هر چقدر کاربر بتواند با سرعت بیشتر و به راحتی به خواسته خود برسد احساس رضایت بیشتری از خرید خود دارد. برای مثال وب سایت های دارای پاپ آپ که با ورود در هر صفحه ، صفحه تبلیغاتی باز می شود و یا شلوغی وب سایت انقدر زیاد است که بخش ها در ذهن کاربر تفکیک ناپذیر است دلایلی برای فروش ناموفق است. وب سایت هایی که به دلیل طراحی ضعیف و یا استفاده از اسکریپت های غلط باعث شوند وب سایت کاربرپسند نباشد نباید انتظار فروش و پیشرفت از آن را داشته باشند. هدف اصلی در طراحی سفارشی فروشگاه اینترنتی طراحی سایت کاربرپسند و سریع برای رسیدن کاربر به اهداف خود در کمترین زمان ممکن می باشد.

تاثیر سئو در طراحی فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر

همانطور که در مطالب قبلی به کرار به نقش سئو در پیشرفت سایت ها اشاره شده اگر بخواهیم موتور جستجوگر گوگل را نادیده بگیریم بخش بزرگی از بازار اینترنتی را از دست خواهیم داد. امروزه افراد برای جستجو نیازهای خود آن را در موتور جستجو که بزرگترین آن گوگل است جستجو می کنند و وب سایت هایی که در ربته های اول مشاهده شوند شانس بالایی برای بازدید کاربران دارند. حجم جستجوی کاربران باعث شده نتایج جستجو فضای رقابتی بین کسب کارها باشد بنابراین سئو نقش اساسی برای جذب کاربران در موتور جستجو را دارد. ما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید به صورت حرفه ای به افزایش درآمد اینترنتی خود فکر کنید و آن را گسترش دهید حتما از ابتدا وب سایت را با دید سئو طراحی نماید تا پس از لانچ شدن سایت و تولید محتوا بتوانید بیشترین تاثیر را برای جذب مخاطب و کیفیت صفحات داشته باشید.

تاثیر سئو در طراحی فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر

یکی از برندهای مطرح بازار طلا و جواهر که به تازگی تصمیم به فروش حرفه ای از طریق اینترنت گرفته مدیاگلد است. این برند با توجه به اینکه مدت کوتاهی از فعالیتش میگذرد توانسته با هوش و درایت مغذهای متفکر این مجموعه رشد خوبی را داشته باشد. پایه و هدف اصلی این برند فروش اینترنتی و استفاده از پتانسیل های اینترنتی می باشد که مشاهده می شود در این امر موفق بوده. مدیاگلد نمونه کوچکی از کسب و کارهای اینترنتی است که توانسته اند بازار خود را در اینترنت گسترش داده و رونق بیشتری به آن بیفرایند. البته از این دست مثال ها کم نیست که اگر شما در صنف طلا و جواهر باشید حتما هر روز اسم آنها را خواهید شنید پس چرا شما این فرصت را از دست داده و وارد بازار اینترنتی نشوید. تجارت آنلاین یک فرصت عالی برای کسب درآمد و افزایش فروش از طریق اینترنت است که روز به روز کسب و کارهای بیشتری را به خود جذب کرده و افراد زیادی موفق به افزایش درآمد از این طریق شده اند. اما تنها با طراحی فروشگاه اینترنتی این امر محقق نمیشود.

برای داشتن وب سایت درآمد زا باید فاکتورهایی را رعایت و از ابتدا برای آنها برنامه ریزی کرد. طراحی سایت با درنظر گرفتن افزایش فروش و کسب درآمد نه تنها طراحی سایت برای داشتن وب سایت. بهینه سازی سایت یا سئو برای جذب مخاطبین و بهرمندی از تمام ظرفیت های وب سایت. داشتن استراتژی فروش اینترنتی در قالب تبلیغات و بازاریابی اینترنتی هدفمند مختص فعالیت شما که توسط مشاوره کارشناسان ایتروز به صورت کامل و جامع بررسی و گفته می شود.

فرصت را از دست ندهید و امروز برای داشتن اهداف بزرگ در آینده و گسترش کسب و کار خود توسط اینترنت فروشگاه اینترنتی حرفه ای و هدفمند خود را پیاده سازی بفرماید. در این راه ایتروز همراه حرفه ای شما در تمام مراحل شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری می نماید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *