قالب فروشگاه اینترنتی Ecommerce Hub

قالب فروشگاه اینترنتی Ecommerce Hub

5/5 - (7 امتیاز)

معرفی قالب فروشگاه اینترنتی Ecommerce Hub یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس 2020 می باشد. بررسی کامل قالب فروشگاه اینترنتی Ecommerce Hub همراه با آژانس دیجیتال ایتروز.

قالب فروشگاه اینترنتی Ecommerce Hub یک تم ووکامرس رنگارنگ و دارای ویژگی های خاص برای وردپرس است. شما می توانید از آن برای ایجاد هر نوع فروشگاه از مارک پوشاک، فروشگاه آرایشی و بهداشتی ، تجهیزات ورزشی یا فروشگاه تجارت الکترونیک تجهیزات رستوران استفاده کنید.

صفحه اصلی دارای طراحی هوشمندانه ای است که به شما در هدایت مشتریان در کل سایت کمک می کند. این اسلایدر زیبا است و در هر اسلاید فراخوانی برای اقدام دارد ، بنابراین بازدید کنندگان با تبلیغات شما درگیر خواهند شد. همچنین بخش هایی وجود دارد که دسته بندی محصولات شما ، محصولات پرفروش و بهترین پیشنهادات شما را نشان می دهد.

با نسخه رایگان ، یک قالب صفحه اصلی دریافت می کنید ، و سه قالب صفحه مختلف برای استفاده در صفحات داخلی. این نوار لغزنده همانند پیوندها و لوگوی رسانه های اجتماعی قابل تنظیم است.

قابلیت های قالب فروشگاه اینترنتی Ecommerce Hub

قالب فروشگاه اینترنتی Ecommerce Hub یک تم شیک ، رسا ، جذاب ، متنوع و معاصر وردپرس است که با هدف ارائه خدمات متنوع وب سایت های تجارت الکترونیک مانند فروشگاه پوشاک و لوازم جانبی مد ، فروشگاه لوازم آرایشی ، فروشگاه ورزشی ، فروشگاه جواهرات ، خانه مبلمان ، فروشگاه لوازم جانبی و لوازم خانگی ، فروشگاه مواد غذایی ساخته شده است ، فروشگاه دکوراسیون منزل ، فروشگاه آنلاین چند منظوره و موارد دیگر.

این قالب تجارت چند منظوره توسط افزونه ووکامرس پشتیبانی می شود که به بسیاری از چیدمان های فروشگاه زیبا و دروازه پرداخت آسان و ایمن می دهد تا یک وب سایت کاملاً کاربردی را در عرض چند دقیقه تنظیم کنید. این حضور قبل از حضور آنلاین در وب سایت شما را فراهم می کند و به شما کمک می کند تا بدون هیچ گونه هیاهو در دنیای تجارت الکترونیک مستقر شوید.

قالب بسیار آسان برای استفاده با ناوبری صاف در سراسر وب سایت است. رسپانسیو ، سازگار با مرورگر ، چند زبانه ، پشتیبانی RTL و سئو آماده است. نمادهای رسانه های اجتماعی نیاز به تبلیغ وب سایت شما در سیستم عامل های مختلف شبکه را انجام می دهند. برای بدست آوردن سایتی بدون اشکال از ابتدا ساخته شده است.

قالب فروشگاه اینترنتی Ecommerce Hub سخاوتمندانه از بنرها و اسلایدها استفاده کرده است تا سایت را جذاب تر و شیک تر جلوه دهد. این نرم افزار شخصی سازی آسان را از طریق تنظیم کننده تم ارائه می دهد که نیاز به دانش دانش برنامه نویسی را برطرف می کند. اگرچه دارای ویژگی های مختلفی است اما بارگذاری آن بسیار پر نور است.

بررسی و دانلود قالب Ecommerce Hub

پیش نمایش قالب Ecommerce Hub

قالب فروشگاه اینترنتی در دو نسخه رایگان و تجاری به مبلغ 39 دلار ارزه شده است. اگر بخواهیم به نسخه پولی قالب فروشگاه اینترنتی Ecommerce Hub بردازیم می توان گفت این نسخه برای تمامی دستگاه ها بهینه سازی شده و ریسپانسیو می باشد. رابط کاربری قالب با بوتسترپ 3 طراحی شده که یکی از قوی ترین فریم ورک های جهان است و به این معنی است که کار توسعه فروشگاه اینترنتی را راحتر می کند اما از نظر کدهای اضافه می توان گفت به دلیل کتابخانه تکمیل بوتسترپ کدهای اضافه زیادی در حال حاضر در فروشگاه بارگذاری می شود.

مطالب دیگر آکادمی :

از نظر زیبایی قالب فروشگاه اینترنتی Ecommerce Hub خیلی چیز چشم گیری نیست و به نظر من جذاب نیست ولی به خاطر امتیازهای مثبت در زمینه فنی سایت توانسته جزو بهترین سایت های سال بیست بیست باشد و به نظرم برای کسب و کارهایی مناسب است که بخواهند سایت را توسعه دهند و طبق سلیقه خود سفارشی سازی کنند در غیر این صورت ظاهر زیبایی ندارد و توصیه نمی کنیم. شما می توانید قالب Ecommerce Hub را از طریق لینک دانلود نماید.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *