طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک

3.1/5 - (57 امتیاز)

طراحی سایت داینامیک چیست ؟ چگونه سایت داینامیک می شود ؟ همراه آژانس دیجیتال ایتروز با بررسی طراحی سایت داینامیک. در طراحی سایت وب سایت های داینامیک از جمله سایت های جذاب دنیای وب هستند چون با قابلیت هایی که دارند به اشکال گوناگونی می توان از آنها بهره برد. بهتر است قبل از شروع در رابطه با سایت داینامیک توضیحاتی دهیم.

سایت داینامیک چیست؟

همانطور که در مطلب طراحی سایت استاتیک گفته شد تکونولوژی وب سایت های استاتیک پایه و اساس تمامی سایت هاست. وب سایت داینامیک به نام سایت پویا نیز معروف هستند. سایت های داینامیک محتوا , تصاویر , ویدئو , لینک , فرم و … را در خود دارد اما تفاوت عمده سایت های داینامیک و استاتیک مدیریت است سایت ها توسط افراد معمولی است. برای ایجاد محتوا و مواردی که در بالا گفته شد نیاز به علم طراحی سایت نمی باشد و مدیر سایت با آموزش های استفاده از پنل مدیریت به راحتی می تواند وب سایت را مدیریت نماید. تولید صفحات نامحدود تغییرات در صفحات و … از تغییراتی است که مدیر سایت بدون علم طراحی سایت می تواند انجام دهد. حال که با ساختار سایت داینامیک آشنا شدید طراحی وب سایت داینامیک را بررسی می نمایم.

طراحی سایت داینامیک

سایت داینامیک دارای دو بخش عمده است

  1. کدنویسی
  2. برنامه نویسی

سایت های استاتیک تنها بخش اول را داشتند و محیط گرافیکی برای مشاهده کاربر فراهم می ساختند اما سایت داینامیک نه تنها به کاربران امکان مشاهده سایت را می دهد بلگه قادر می سازد تا مدیر سایت تغییراتی را در سایت اعمال نماید. بخش دوم توسط برنامه نویسی در طراحی سایت انجام می شود. برای درک بهتر طراحی سایت داینامیک مثالی می زنیم.

فرض کنید می خواهید وب سایت داینامیک طراحی کنید نیاز است اطلاعات و امکانات خود را مشخص نماید. جمع آوری اطلاعات از امکانات راحت تر است همانطور که قبلا گفته شد می توانید جنرال کاتالوگ خود را مرجع قرار دهید و اطلاعات دیگر را از آن طریق جمع آوری کنید. اما چه امکاناتی را نیاز دارید ؟ جواب این موضوع نیاز به بررسی دقیق مطالب و وب سایت های دیگر دارد اما ایتروز در این مورد خدماتی را ارائه می نماید و شما بدون نیاز به موارد گفته شده می توانید امکانات سایت را مشخص نماید. حال به فرض اینکه اطلاعات و امکانات سایت را جمع آوری نموده اید شروع به ساخت پروتوتایپ سایت می کنیم و سپس شروع به ساخت گرافیکی سایت می کنیم. تا به اینجا روند کار مانند سایت استاتیک بود اما بعد از این تفاوت سایت داینامیک مشخص می شود. طبق امکانات درخواستی شما قابلیت هایی به سایت اضافه می شود و یا برنامه نویسی می شود. مثلا می خواهید در بالای صفحه اول سه ستون داشته باشید که هر ستون دارای محتوا , تصویر و لینک باشد. طراحی سایت به شکلی انجام می شود یا برنامه نویسی می شود که شما از طریق کنترل پنل مدیریت سایت بتوانید محتوا و تصویر … را تغییر دهید یا صفحات جدید به سایت ایجاد کنید .

طراحی سایت داینامیک برای شرکت ها و افرادی مفید است که بخواهند سایت را گسترش دهند و اطلاعات جدیدی به آن اضافه نمایند. یا مثل وب سایت های فروشگاهی که لازم دارند وب سایتشان داینامیک باشد تا مشتریان بتوانند خرید از آن انجام دهند.

قابلیت مدیریت سایت طراحی سایت داینامیک را بین اشخاص و شرکت ها محبوب ساخته و کار را برایشان آسان نموده. با اینکه هزینه سایت های داینامیک از استاتیک بیشتر است اما امکاناتی که در اختیار مدیر سایت قرار می گیرد بسیار کاربردی می باشد.

چه وب سایت هایی باید حتما داینامیک باشند؟ وب سایت هایی که بخواهند با کاربر ارتباط برقرار کنند به غیر از سایت های فلش باید داینامیک باشند. مثل فروشگاه های اینترنتی. فرض کنید فروشگاه های اینترنتی استاتیک بودند ! کاربران تنها می توانستند محصولات را مشاهده کنند و نمی توانستند آنها را خریداری کنند یا سفارش دهند . اگر وب سایت های داینامیک بنوده اند امروزه خیلی از سایت های بزرگ مانند گوگل , یاهو , آمازون و… وجود نداشت. پس طراحی سایت داینامیک از طریق برنامه نویسی ساخت هرگونه سایتی را امکان پذیر می نماید.

برای سفارش سایت استاتیک لازم است اطلاعات و امکانات سایت درخواستی خود را بدانید و طبق آنها استعلام هزینه نماید که در این صورت نیاز به تهیه پورپوزال ( اطلاعات کامل سایت به صورت تخصصی و مکتوب ) که هر شرکت یا طراح سایتی بتواند از طریق پورپوزال سایت را برنامه نویسی کند. اما با تجربه ای که ما در طراحی سایت داریم و داشته ایم نشان می دهد خواسته های اکثر شرکت ها به یک شکل است و با توجه به پیشرفت در دنیای تجارت آنلاین امکانات جدیدی را به آن اضافه می نمایند. بنابراین برای راحتی مشتریان پکیج هایی را برای طراحی سایت طراحی نموده ایم که در این پکیج ها تمامی خواسته های شما از ابتدا تا انتها دیده شده. پکیج های ایتروز شامل ۵ پکیج می باشد مثلا در پکیج طراحی سایت ارزان که اولین پکیج ایتروز است نیازهای اساسی شرکت ها و اشخاص دیده شده و در پکیج های طراحی سایت متوسط , خوب و عالی امکانات دیگری به آنها اضافه می شود که در پکیج عالی تمامی نیازهای یک شرکت مانند فروشگاه , فروم و… دیده شده.

حال اگر بخواهید امکانات خاصی را سفارش دهید می توانید امکانات مورد نیاز خود را انتخاب و برای استعلام ارسال کنید تا کارشناسان ما پس از بررسی در اسرع وقت هزینه پکیج سفارشی شما را اعلام بفرمایند. برای مشاهده پکیج ها و قیمت آنها بر روی لینک هر کدام در زیر کلیک کنید.

منبع » وبلاگ ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *