سایت طراحی نکنید

سایت طراحی نکنید

3.1/5 - (35 امتیاز)

طراحی سایت عامل موفقیت در تجارت آنلاین است اگر فکر می کنید چنین است سایت طراحی نکنید ما به شما خواهیم گفت چه عواملی موفقیت در تجارت آنلاین است.

چرا سایت طراحی نکنید

اینترنت بدون شک یکی از انقلاب های بزرگ در عصر حاضر است از دستاوردهای این انقلاب عظیم می توان به ارائه، معرفی خدمات و محصولات از طریق اینترنت اشاره نمود. اگر بخواهیم روش های نوین را با روش های سنتی مقایسه کنیم قطعا اینترنت نقاط مثبتی دارد اما با توجه به تمام این محاسن چرا سایت طراحی نکنید.
طراحی سایت با توجه به روش های سنتی می تواند کسب و کار شما را بدون در نظر گرفتن زمان و صرفه جویی در وقت و هزینه به کاربران بیشماری در سرار کشور یا جهان برای دریافت امکان خاصی سرویس دهی کند و بدون دخالت نیروی انسانی خدمات و محصولات شما را معرفی نماید. از طریق آدرس سایت کاربران می توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایند و هر زمان که بخواهند اطلاعات به روز شده را مشاهده نمایند. همچنین از طریق روش های بازاریابی اینترنتی شما می توانید اطلاعات خود را برای آنها ارسال نماید و با آنها به صورت مستقیم و مفید در ارتباط باشید. اما برای استفاده از ظرفیت های اینترنت و موفقیت در کسب و کار لازم به یک برنامه هدفمند و اطلاعات در این زمینه است اگر بدون هدف و اطلاعات بخواهید سایت خود را طراحی کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم سایت طراحی نکنید.

موفقیت در طراحی سایت

وب سایت های زیادی را روزانه مشاهده می کنیم که در فضای مجازی هستند اما پیشرفتی از این بودن حاصل نمی شود. وب سایت هایی که فقط هستند و مانند کاتالوگ اینترنتی اطلاعاتی به روز نشده و بدون بازدید کننده دارند. با اکثر مالکان این سایت ها وقتی صحبت می کنیم به این اشاره می کنند که سایت ما در حقیقت یک کاتالوگ دیجیتال است تا مشتریان بتوانند با ما آشنا شوند. این جوابی قانع کننده برای صاحبان سایت های مرده است اما برای ما قانع کننده نیست و بلکه هدر دادن وقت و هزینه است. برخی دیگر از صاحبان مشاغل مشابه سایت های گفته شد طراحی کرده اند و وقتی صحبت می شود می گویند آدرس سایت ما روی کارت ویزیت به مشتریان این امکان را می دهد تا با کار ما آشنا شوند که باز هم این تصور غلطی از طراحی سایت است. در یک کلام به صاحبان اینگونه سایت ها باید گفت سایت طراحی نکنید، وقت و پول خود را صرف کاری نکنید که می توانید با هزینه ای کمتر آن خدمات را ارائه دهید. اگر قرار است کاربران از طریق ادرس سایت با محصولات شما آشنا شوند در کنار کارت ویزیت به آنها بروشور کار خود را بدید تا همان موقع با کار شما آشنا شوند چرا سایت طراحی کنید؟ موفقیت در طراحی سایت زمانی محقق می شود که افراد از طریق سایت شما جذب کسب و کار شما شوند و روشی درآمد زا برای شما باشد اگر چنین است شما درک درستی از طراحی سایت دارید. وب سایت های موفق درآمد زا هستند و می توانند بازار شما را در فضای مجازی گسترش دهند که این امر تنها با طراحی سایت محقق نمی شود بلکه برای افرایش سرمایه در فضای مجازی باید هدف داشت. وقتی هدف شما افزایش فروش و خدمات خود در فضای مجازی باشد ملزم به تعریف استراتژی های آنلاین و هدف گذاری های مختلف می شوید و اینگونه می توانید موفقیت در طراحی سایت را بدست آورید.

کسب و کارهای نوین

امروزه وقتی به اطراف خود نگاه می کنیم کسب و کار های نوین زیادی را مشاهده می کنیم که از طریق اینترنت درآمدهای زیادی دارند که شرکت هایی بر پایه روش های سنتی سال های سال اگر تلاش کنند نمی توانند در مدت زمان کم چنین سرمایه خود را افزایش دهند. اما آیا فکر می کنید کسب و کارهای نوین تنها از طریق طراحی سایت به روش های گفته شده چنین سرمایه هایی را رقم زدند. چرا افراد زیادی طراحی سایت فروشگاهی انجام می دهند و در بین هزاران سایت فروشگاهی تعدادی از آنها موفق هستند؟ در نگاه اول تمام این سایت ها فروشگاهی هستند و شاید خیلی از آنها طراحی زیبا و کاربرپسند داشته باشند اما موفق نیستند. خیلی مواقع طراحی بسیار زیبا و استفاده از گرافیک و تصاویر زیاد باعث نابودی آن کسب و کار می شود زیرا با کند شدن سایت کاربر علاقه ای به بازدید آن سایت ندارد و کسی را هم به سایت شما معرفی نمی نماید بنابراین آن سایت محکوم به نابودی است.
اگر می خواهید وارد عرصه تجارت الکترونیک شوید و از ظرفیت های فضای مجازی بهره مند شده سرمایه خود را افزایش دهید به شما پیشنهاداتی داریم . طراحی سایت حرفه ای اولین قدم است. با گفتن طراحی سایت حرفه ای شاید فکر کنید منظور گرانی و یا قیمت های بالا نیست بلکه باید بدانید بابت چه کاری هزینه پرداخت می کنید. هدف از طراحی سایت چیست؟ هدف جذب کاربر و تبدیل آن به مشتری و سپس مشتری وفادار است و یا طبق مثال های بالا خواهید عمل کرد.

کسب و کارهای نوین

شروع کسب و کار نوین

برای شروع کسب و کار نوین هدف افزایش فروش و گسترش کسب و کار در فضای مجازی است پس باید از ابتدا هدف داشته باشید و طبق آن تجارت آنلاین خود را پایه ریزی کنید. اولین قدم در تجارت آنلاین طراحی قالب جذاب برای سایت است. قالب جذاب باید از سرعت خوبی برخوردار باشد تا کاربر تمایل داشته باشد بخش های مختلف سایت را مشاهده نماید و خسته نشود. اگر بخواهید از قالب های آماده استفاده کنید سرعت سایت کاهش می یابد و دلیل آن را در مطلب تفاوت قالب پرمیوم و طراحی سایت سفارشی به صورت کامل توضیح داده ایم. پس می توان گفت قدم اول طراحی قالب زیبا و در عین حال سبک است. قدم بعدی و بسیار مهم ساختار محتوای سایت است محتوا در کنار گرافیک سایت نقش اصلی برای معرفی خدمات و محصولات شما را دارد. هر چقدر پیاده سازی محتوا و گرافیک در سایت از کیفیت بالایی برخوردار باشد درک کاربر از فعالیت شما افزایش می یابد. تا به اینجا با طراحی زیبا و سرعت مطلوب و دادن اطلاعات مفید کاربر را جذب خود کنید اما تا به اینجا طراحی سایت را با موفقیت پشت سر گذاشته اید برای موفقیت در تجارت آنلاین طراحی وب سایت کاربرپسند کفایت نمی کند.
در حال حاضر وب سایت شما تکمیل و آماده بازدید است اما چگونه بازدید کنندگان را به سایت هدایت نمایم . روش های مختلفی برای بازدید کاربر از سایت وجود دارد که یکی از قدیمی ترین آنها درج آگهی در سایت های تبلیغاتی می باشد. در مطلب بهترین سایت های درج آگهی رایگان می توانید در ۱۰۰ سایت برتر ایران تبلیغات رایگان درج نماید و آن تبلیغ را به سایت خود لینک کنید تا کاربران برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایند. همچنین از طریق درج آگهی لینکدار رایگان که لیست سایت ها در ایتروز منتشر شده می توانید به صورت رایگان آگهی لینکدار ثبت نماید. یکی دیگر از روش هایی که بسیار توصیه می شود بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است زیرا حجم زیادی از جستجوی افراد از طریق موتورهای جستجوگر انجام می شود. یکی از بزرگترین موتور جستجوگر می توان به گوگل اشاره نمود. برای اینکه مطالب سایت شما در صفحه اول گوگل ثبت شود و مورد توجه کاربران قرار گیرد باید سایت را سئو نماید. اگر سایت سئو نباشد مطالب سایت شما در نتایج بالای گوگل مشاهده نمیشود. بنابراین با سئو سایت این امکان را به مطالب سایت خود می دهید تا بیشتر در معرض دید کاربران قرار بگیرد. با تولید مطالب تخصصی در رابطه با فعالیت خود می توانید کاربران را توسط موتور جستجوگر جذب نماید. بنابراین قدم بعدی پس از طراحی سایت بهینه سازی آن یا سئو است تا مطالب شما به بالاترین کیفیت منتشر شود و بتواند رتبه مطلوبی در گوگل بدست آورد. حال قدم بعدی مهمترین کلمات کلیدی تجارت شماست مثلا شما در صنف تجهیزات امنیتی فعالیت دارید و قفل ریموتی یک کلمه کلیدی از نوع اهمیت متوسط است و در کنار این کلمه کلماتی با درجه اهمیت مشخص وجود دارد. کلمات کلیدی مهمترین کلمات تجارت شماست که کاربران توسط این کلمات با کار شما اشنا می شودند. پس بهتر است سایت شما در این کلمات کلیدی مهم جزء بالاترین نتایج گوگل باشد تا شانس بیشتری برای ورود کاربر داشته باشیم.

پس برای شروع کسب و کار نوین ابتدا طراحی سایت زیبا و جذاب انجام شد سپس سایت برای موتورهای جستجو بهینه سازی یا سئو شد. در قدم بعدی استفاده از راهکارهایی برای جذب کاربر به مشتری می باشد که می توان به روش های بازاریابی اینترنتی اشاره کرد. این روش ها باعث می شود تعداد دفعات بازدید کاربران افزایش پیدا کرده و تشویق شوند سایت شما را به دوستان خود معرفی نمایند. روش های بازاریابی اینترنتی زیاد است که بر پایه فعالیت شما می توان از روش های خاصی استفاده کرد که این امر با مشاروره متخصصین ایتروز صورت می پذیرد.
آخرین قدم در شروع کسب و کار نوین استفاده از تبلیغات اینترنتی برای دریافت کاربران جدید است. روش های مختلف تبلیغات که در مطالب قبلی مخصوصا مطلب درخت تجارت آنلاین به صورت کامل به تمامی موارد تجارت آنلاین پرداخته از طریق آن می توانید کاربران جدیدی را جذب نماید. از آنجا که روش های تخصصی برای هر کسب و کار متفاوت است برای شروع تبلیغ با کارشناسان ایتروز در تماس باشید.
در این مطلب به صورت سرفصل به مهمترین عوامل موفقیت سایت اشاره شد اما پیاده سازی هر کسب و کار لازمه اطلاع از آن کسب و کار ، تحلیل رقبا و… است بنابراین نمی توان تعریف کلی از موفقیت سایت های اینترنتی داشت اما می توان گفت آمار نشان داده وب سایت های موفق سایت هایی هستند که تمامی موارد جذب مشتری ، تبلیغات و بازاریابی را با توجه به نسخه کسب و کار خود طراحی و پیاده سازی می نمایند.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *