any desk نرم افزار کنترل از راه دور

نرم افزار انی دسک کنترل از راه دور AnyDesk

4.1/5 - (22 امتیاز)

anydesk نرم افزار کنترل از راه دور جایگزین تیم ویور. با دانلود نرم افزار انی دسک شما را قادر می سازد به کامپیوترهای دیگران متصل شوید. محبوبترین نرم افزار کنترل از راه دور در چند سال قبل نرم افزار تیم تیم ویور بود که در حال حاضر برای ایرانی ها غیر فعال است. یکی دیگر از نرم افزار های کنترل از راه دور سیستم انی دسک است که به معرفی آن در آژانس دیجیتال ایتروز می پردازیم.


نرم افزار anydesk چیست؟

anydesk نرم افزار کنترل از راه دور سیستم که با آن قادر خواهید بود از طریق کامپیوتر خود از راه دور وارد کامپیوتر افراد دیگر شوید. از خصوصیات این نرم افزار فایل نصبی کم حجم که به سرعت قابل دانلود می باشد. محیط ساده کار با این نرم افزار را بسیار آسان نموده. همچنین این نرم افزار قابل حمل بوده و بر روی سیستم نصب نمی شود بنابراین به راحتی بر روی هر کامپیوتر قابل اجرا است.


نحوه دانلود انی دسک

برای دانلود وارد لینک زیر شوید و از سایت رسمی این نرم افزار آن را دریافت نماید.

آدرس سایت : www.anydesk.com

پس از ورود به سایت مطابق با تصویر زیر آن را دانلود و اجرا نماید.

نحوه دانلود انی دسک

آموزش استفاده از نرم افزار anydesk

پس از دانلود نرم افزار انی دسک (anydesk) آن را اجرا نماید. پس از اجرا در قسمت any desk address شماره ای نمایش داده می شود. از طریق این شماره کامپیوتر دیگری که بر روی آن هم انی دسک فعال است می تواند با وارد کردن شماره در قسمت remote desk به سیستم شما متصل شود و همچنین برعکس.

 

آموزش انی دسک anydesk

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *