معروف ترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی

معروف ترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی

4.2/5 - (19 امتیاز)

لیست معروف ترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی ارائه روش های افزایش بازدید. بررسی بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی همراه ایتروز

معروف ترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی

اشتراک ویدیو امروزه یکی از روش های محبوب برای افزایش بازدید و جمع آوری مخاطب از سراسر جهان است سایت های زیادی در جهان خدمات اشتراک گذاری ویدیو ارائه می نمایند که لیست بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو فارسی را می توانید مشاهده بفرماید. در میان سایت های خارجی سایت های ایرانی هستند که در این زمینه فعالیت می نمایند که از معروف ترین آنها می توان به یوتیوب اشاره نمود. اما به غیر از سایت اشتراک گذاری ویدیو یوتیوب سایت های دیگری هستند که خدمات عالی به کاربران خود ارائه می نمایند. ایتروز لیست معروف ترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی را در اختیار شما قرار داده تا با عضویت در این سایت ها ویدیو های خود را به اشتراک بگذارید.

افزایش بازدید ویدیو

اگر می خواهید ویدیو منتشر شده شما بازدید بیشتری داشته باشد حتما آن را در تمامی سایت های معروف اشتراک گذاری ویدیو خارجی یا فارسی به اشتراک بگذارید. یکی از مهمترین دلیل های این کار کاربران وفاداری است که در این سایت ها وجود دارد. برای مثال برخی از کاربران تنها از سایت یوتیوب استفاده می کنند و برخی ویمو و غیره. هر سایت طرفداران خاص خود را دارد بنابراین با به اشتراک گذاری ویدئو خود در تمامی سایت ها می توانید مخاطبان مختلفی را به سایت خود جذب نماید.

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی

در لیست زیر نام ۱۴ تا از بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی قرار داده شده که می توانید ویدیو خود را در این سایت ها ثبت نماید.

youtube.com
vimeo.com
metacafe.com
vevo.com
twitch.tv
archive.org
۹gag.com
veoh.com
flickr.com
photobucket.com
d.tube

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *