قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Gem

قالب فروشگاه اینترنتی ایکامرس جم eCommerce Gem

5/5 - (6 امتیاز)

معرفی قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Gem یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس 2020 می باشد. بررسی قالب فروشگاه اینترنتی ایکامرس جم همراه با آژانس دیجیتال ایتروز.

قالب ایکامرس جم از سبک معاصر بسیار خوبی برخوردار است. اطمینان حاصل کنید که چند عکس عالی در دست دارید و قادر خواهید بود با این قالب فروشگاه اینترنتی رایگان ، یک وب سایت زیبا ایجاد کنید.

اسلایدر در بالای صفحه اصلی برای ارائه بهترین پیشنهادات و تبلیغات شما مناسب است. با استفاده از ابزارک ها دقیقاً آنچه را که در صفحه اصلی ظاهر می شود ، سفارشی کنید. برای ایجاد صفحه اول مناسب می توانید از ابزارک های پیش فرض وردپرس و ابزارک های ویژه موجود در قالب eCommerce Gem استفاده کنید.

همچنین ممکن است گزینه های محتوا موجود در عنوان را دوست داشته باشید. افزودن اطلاعات مخاطب خود ، به ویژه شماره تلفن ، می تواند باعث افزایش میزان بازدید کنندگان به سایت شما شود و منجر به فروش بیشتر شود.

قابلیت های قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Gem

قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Gem یک قالب تجارت الکترونیکی چند منظوره رایگان وردپرس است که مناسب برای وب سایت های تجارت الکترونیکی از هر نوع فروشگاه مناسب است. قالب با ووکامرس ، یکی از بهترین افزونه های تجارت الکترونیکی سازگار است و برای صفحات آن کاملاً طراحی شده است. ویژگی های اصلی موضوع عبارتند از: جستجوی محصول با انتخاب دسته ، بخش های مختلف در صفحه اول ، عرض کامل آسان برای اسلایدر، چرخ فلک جدیدترین و برجسته محصول ، تماس با اقدامات ، بخش تبلیغات ، آگهی ها و موارد دیگر.

قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Gem برای فروشگاه هایی نظیر کتاب ، موبایل ، کیف ، پزشکی ، جواهرات ، مصالح ساختمانی ، لوازم آرایشی ، پوشاک و انواع فروشگاه های آنلاین مناسب است. این طرح بندی چند منظوره دارد بنابراین می تواند برای مشاغل ، شرکتها ، نمونه کارها ، آژانس دیجیتال ، وبلاگ و کلیه توسعه وب سایت خلاق مورد استفاده قرار گیرد.

مشاهده و دانلود قالب ایکامرس جم

قالب فروشگاه اینترنتی ایکامرس جم eCommerce Gem

همانطور که در تصویر بالا مشاهد ه می کنید فوق العاده زیبا است. قالب فروشگاه اینترنتی ایکامرس جم زیبا و تکمیل می باشد. استفاده از هسته قدرتمند وردپرس و سیستم فروشگاه اینترنتی ووکامرس. تمامی امکانات خرید و فروش در این سایت وجود دارد. می توان گفت در لیست بهترین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان ۲۰۲۰ یکی از زیباترین قالب ها می باشد.

مطالب مرتبط دیگر :

استفاده از آیکون ها و فونت های زیبا, دقت در طراحی بخش های مختلف قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Gem را از سایر قالب ها متمایز کرده است. ایکامرس جم بر خلاف استور فرانت ظاهر جذاب تری دارد و برای کسانی که نمی خواهند فروشگاه خود را توسعه دهند بسیار مناسب است.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *