سفارش تاج گل مصنوعی موسسه خیریه برای تسلیت

سفارش تاج گل مصنوعی موسسه خیریه برای تسلیت

5/5 - (7 امتیاز)

با سفارش تاج گل مصنوعی موسسه خیریه برای تسلیت در مراسم ختم به جای گل طبیعی هزینه آن را صرف امور خیر کنیم. تاج گل مصنوعی موسسه خیریه برای تسلیت گزینه ای فوق العاده مناسب جایگزین گل های طبیعی که به سرعت پژمرده شده و از بین می رود اما تاج گل های مصنوعی موسسه خیریه حضرت صدیقه طاهره با ظاهری زیبا مانند گل های طبیعی راه گشای افراد نیازمند است.

تاج گل مصنوعی موسسه خیریه برای تسلیت

شما می توانید با سفارش تاج گل مصنوعی از موسسه خیریه حضرت صدیقه طاهره هزینه آن را صرف امور خیر کنید. از طریق سفارش تاج گل مصنوعی برای مراسم ختم به چندین افراد نیازمند رسیدی می شود و کمکی برای افراد نیازمند است در صورتی که گل های طبیعی به سرعت پژمرده شده و متاسفانه هزینه ای است که به سرعت از بین می رود اما سفارش تاج گل خیریه نه تنها کمکی برای افراد نیازمند است بلکه دعای آنها نیز همیشه نثار روح عزیز از دست رفته می شود.

تاج گل مصنوعی

ظاهر تاج گل مصنوعی بسیار مانند گل های طبیعی است و به سختی قابل تشخیص می باشد. تاج گل های مصنوعی در ابعاد و طبقات مختلف مانند گل های طبیعی قابل انتخاب است. تصاویر تاج گل مصنوعی موسسه خیریه صدیقه طاهره را می توانید در زیر مشاهده بفرماید.

تاج گل مصنوعی خیریه
کد ۰۵(۱/۹۰×۱/۲۰)
تاج گل مصنوعی خیریه
کد ۱۰(در ابعاد۱/۴۰*۲)
تاج گل مصنوعی خیریه
کد ۰۱۵ در ابعاد(۱/۴۰*در۲/۴۰)
تاج گل مصنوعی خیریه
کد ۰۲۵(در ابعاد۱/۵۰*۴)
تاج گل مصنوعی خیریه
کد۰۵۰(در ابعاد ۲/۴۰*۴/۵۰)

سفارش تاج گل مراسم ختم

شما می توانید پس از انتخاب تاج گل مورد نظر کد آن را از طریق شماره تلفن های زیر و یا آدرس سایت موسسه خیریه حضرت صدیقه طاهره با مسوولان این موسسه همانگ کرده و از طریق شماره حساب این موسسه هزینه آن را پرداخت نماید. همچنین بنا به درخواست شما آرم تسلیت از طرف مسوولین این موسسه بر روی تاج گل ها قرار داده می شود. پس از سفارش تاج گل مراسم ختم اطلاعات لازم گرفته و پیش از مراسم تاج گل ها از طریق موسسه در مکان مورد نظر نصب و پس از آن جمع آوری می گردد.

تاج گل مصنوعی موسسه خیریه

تاج گل مصنوعی موسسه خیریه حضرت صدیقه طاهره به تعداد کافی تهیه شده و هدف از آن ایجاد درآمد برای موسسه و پول آن صرف امور خیر می گردد.

۰۲۱۸۸۸۲۳۷۹۱۰۲۱۸۸۸۳۷۳۴۵۰۲۱۸۸۸۲۰۲۶۲
sedighetahere.com

این مطلب صرفا جهت آشنایی شما با موسسه خیریه حضرت صدیقه طاهره است و ایتروز هیچ گونه منفعتی در این زمینه ندارد. جهت سفارش و هماهنگی لطفا با شماره تلفن های موسسه در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *