مشاهده دوربین مداربسته از طریق سایت

مشاهده دوربین مداربسته از طریق سایت

5/5 - (1 امتیاز)

مشاهده دوربین مداربسته از طریق اینترنت و یا مشاهده دوربین مداربسته از راه دور روشی متداول برای انتقال تصویر دوربین های مداربسته می باشد اما مشاهده دوربین مداربسته از طریق سایت متفاوت است. با ایتروز همراه باشید.

مشاهده دوربین مداربسته

در ابتدا می خواهیم در رابطه با مشاهده دوربین مداربسته توضیحاتی ارائه نمایم. شرکت های امنیتی متخصص در طراحی و پیاده سازی دوربین های مداربسته می باشند. پس از طراحی دوربین های مداربسته در محل جانمایی و نصب می گردند. دوربین های مداربسته به صورت متداول بر روی شبکه های داخلی تنظیم می شود و ( مدیر یا مسئول) مورد نظر می تواند به این تصاویر دسترسی داشته باشد. خروجی گرفته شده از دوربین مداربسته همان تصویری است که شخص مورد نظر می تواند مشاهده کند. تصویر دوربین مداربسته یا بر روی مانیتور قابل رویت است هم بر روی تلویزیون و شخص متقاضی تعیین کننده می باشد. برای مشاهده تصاویر دوربین مداربسته باید در مکان مورد نظر حضور داشته باشید و یا اینکه از تصاویر را بر روی اینترنت منتقل نماید که در ادامه در این رابطه توضیح خواهیم داد. به روشی که دوربین مداربسته تنها در مکان مورد نظر قابل مشاهده باشد مشاهده دوربین مداربسته از طریق شبکه داخلی گفته می شود.

اکثر صاحبان مشاغل و یا افراد با نیاز های متفاوت خواستار کنترل مکانی از طریق دوربین مداربسته هستند و می خواهند آنجا را به صورت آنلاین در هرکجا و هر زمانی مشاهده کنند. حتی در برخی موارد این مدیریت فرای دوربین مداربسته می رود. در این روش اینترنت بستری را فراهم می سازد تا متخصصان شرکت های امنیتی از طریق تنظیمات این امر را میسر ساخته و افراد بتوانند به صورت آنلاین به تماشای محل مورد نظر بنشینند. البته فراموش نکنید این انتقال تصاویر می تواند به صورت امن منتقل شده و یا به صورت نا امن منتقل شود. در این روش کسی که میخواهد تصاویر را دریافت نماید وارد قسمت اختصاصی پنل مدیریت دوربین مداربسته شده و قسمت های مورد نظر را مشاهده می نماید. اکثر انتقال تصاویر برای عموم افراد قابل دسترسی نیست و شخص مورد نظر با تدابیر امنیتی وارد کنترل پنل آن می شود. حال اگر بخواهیم این تصاویر را در دسترس عموم قرار دهیم ؟ اگر بخواهید تصاویر دوربین مداربسته را در سایت خود به نمایش درآورید؟ در ادامه با وبروز همراه باشید. حال به اصطلاحات انتقال تصویر دوربین مداربسته می پردازیم و این بخش را به پایان می رسانیم.

اصطلاحات : انتقال تصویر از راه دور , مشاهده دوربین مداربسته از راه دور , مشاهده دوربین مداربسته از طریق اینترنت

برخی از مشاغل نیاز دارند بخشی یا مکانی را در سایت در دسترس عموم قرار دهن. یا میخواهند در بخش خاصی از سایت این تصاویر مشاهده شود. برای این کار نیاز است وب سایت طراحی شده قابلیت نمایش تصاویر دوربین مداربسته را داشته باشد. بنابراین اولین قدم برای مشاهده دوربین از طریق سایت ایجاد قابلیت مشاهده می باشد. این لازمه از طریق برنامه نویسی و ایجاد بخشی برای مشاهده دوربین به سایت اضافه می شود و نیاز همکاری دو شرکت امنیتی برای نصب و انتقال دوربین مداربسته از راه دور و شرکت طراحی و توسعه سایت برای ایجاد امکان آن در سایت می باشد.

مشاهده دوربین مداربسته از طریق سایت

تیم توسعه سایت وبروز با همکاری شرکت مهندسی آرارات الکترونیک مجری پروژه های ( بانک ملی ایران, صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران, بانک شهر, هواپیمایی ماهان,بانک حکمت ایرانیان و…) مفتخر است در تمامی خدمات فوق شما را یاری نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

منبع » وبلاگ ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *