اپلیکیشن کنترل دمای بدن

اپلیکیشن کنترل دمای بدن

5/5 - (3 امتیاز)

اپلیکیشن کنترل دمای بدن از طریق اثر انگشت. از طریق اپلیکیشن body temperature diary می توانید دمای بدن خود را بررسی نماید و نیازی به حرارت سنج بدن به روش سنتی نیست.

به علت شیوع ویروس کرونا و نیاز افراد به بررسی دمای بدن لازم دانستیم اپلیکیشن body temperature diary را به شما معرفی نمایم تا حد امکان اگر دسترسی به حرارت سنج بدن سنتی ندارید و یا استفاده از آن برای شما دشوار است بتوانید به راحتی از اپلیکیشن body temperature diary برای بررسی و کنترل دمای بدن خود استفاده کنید و تا حد امکان از خانه خارج نشوید.

اپلیکیشن کنترل دمای بدن

لینک اپلیکیشن کنترل دمای بدن به نام body temperature diary را از طریق گوگل پلی قرار داده ایم و شما می توانید پس از نصب از آن استفاده نماید. پس از نصب طی مدت چند ثانیه می توانید درجه حرارت بدن خود را مشاهده نماید. در قسمت زیر مرحله به مرحله استفاده از این اپلیکیشن را به شما آموزش می دهیم.

دانلود اپلیکیشن – لینک از گوگل پلی حذف شد

نصب اپلیکیشن body temperature diary

پس از نصب اپلیکیشن همانطور که در تصویر شماره یک مشاهده می فرماید آیکون آن را در قسمت اپلیکیشن ها لمس کرده تا وارد اپلیکیشن شوید. پس از آن صفحه ای مانند تصویر شماره دو نمایش داده می شود که به این معنی است که در حال وارد شدن به اپلیکیشن می باشید. در تصویر سوم شما وارد اپلیکیشن کنترل دمای بدن شده اید و همانطور که در کادر قرمز رنگ تصویر مشخص شده منویی در قسمت انتهای اپلیکیشن وجود دارد که برای سنجش دمای بدن نیاز است آن را لمس کنید. گزینه اسکن که با فلش نارنجی رنگ مشخص شده را لمس کنید تا وارد صفحه سنجش دمای بدن شوید.

 

اپلیکیشن کنترل دمای بدن

 

نحوه سنجش کنترل دمای بدن

پس از ورود به قسمت اسکن مانند تصویر زیر انگشت خود را بر روی کادر قرمز قرار داده و منتظر بمانید تا پس از چند ثانیه در کادر سبز رنگ درجه حرارت بدن شما نمایش داده شود. به همین راحتی می توانید درجه حرارت بدن خود را بررسی نماید.

 

نحوه سنجش کنترل دمای بدن

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *