سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی چیست؟

سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی چیست

5/5 - (1 امتیاز)

با سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی در جایگاه اول گوگل قرار گیرید برای دانستن اینکه سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی چیست با ما همراه باشید. اگر می خواهید جایگاه اول را در موتورهای جستجوگر دریافت نماید به این معنی که برای مثال در کلمه کلیدی طراحی سایت لینک بخش طراحی سایت شما در صفحه اول موتورهای جستجو قرار گیرد باید از سئو کلمه کلیدی استفاده نماید.

سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی چیست؟

برای اینکه بدانید سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی چیست باید قبل از آن موتورهای جستجوگر را بشناسید. در چند سال اخیر یکی از بسترهای مناسب برای جستجو هر چیزی موتورهای جستجوگر می باشد. کاربران نیازهای خود را در آنها جستجو می نمایند، از برترین موتورهای جستجوگر در جهان می توان به گوگل، یاهو، بینگ و ام اس ان اشاره نمود.

پس از وارد کردن کلمه مورد نظر در این موتور های جستجوگر نتایجی برای شما ظاهر می شود که از وب سایت های مختلف تشکیل شده یک سری از این وبسایت ها در جایگاه بالاتری و یکسری در جایگاه پایین‌تری قرار دارند آنهایی که در جایگاه بالاتری قرار دارند لینک های بهتری هستند زیرا موتورهای جستجوگر چنین می خواهند به دلیل استانداردهایی که برای خود تعریف کردند اگر هر وب سایت در آن استانداردها قرار داشته باشد رتبه بالاتری در موتور جستجو دریافت می کند.

دیده شدن در موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد زیرا به دلیل راحتی اغلب کاربران نیازهای خود را در آن جستجو می نمایند برای تایید این موضوع می توان به تعداد جستجو که بیش از ۱۰۰ میلیون جستجو در روز است اشاره نمود.

با توجه به علاقه جستجو در موتورهای جستجوگر توسط کاربران هرچقدر جایگاه شما بالاتر باشد احتمال دیده شدن وب سایت بیشتر است.
تا به اینجا در مورد اهمیت موتورهای جستجوگر توضیح داده شد و گفته شد که کاربران علاقه زیادی به جستجو برای یافتن نیازهای خود در این موتورهای جستجو گر دارند بنابراین وب سایت هایی که بیشتر در معرض دید باشند بیشتر موقعیت دیده شدن دارند.

 

سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی چیست؟

 

همین باعث رقابت برای رسیدن به صفحه اول بین وب سایت های مختلف در کلمات مهم شده است و شرکت های مختلف سخت تلاش می کنند تا در بالاترین جایگاه موتورهای جستجوگر قرار بگیرند و این جایگاه را با اینکه رقبا سعی در تصرف آن دارند از دست ندهند.

تا به اینجا به صورت کامل در مورد موتورهای جستجوگر توضیح داده شد اما می خواهیم بگوییم سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی چیست؟ سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی دقیقا کارهایی است که برای رسیدن لینک مورد نظر با توجه به کلمه کلیدی در موتور جستجوگر انجام می گردد.

از مهم ترین موتور های جستجوگر می توان به گوگل، یاهو و بینگ اشاره کرد هر یک از این موتورهای جستجوگر استانداردهای خود را دارند و برای رسیدن به صفحه اول و بهترین جایگاه باید استانداردهای این موتورهای جستجوگر رعایت شود.

اما این استانداردها چیست و از کجا می آید و چه کمکی به کاربران می کند؟

این استانداردها را الگوریتم های موتورهای جستجوگر تعریف می کنند و تمام سعی شان این است وب سایت ها اطلاعات دقیقی را با توجه به استاندارد های لازم به کاربران بدهند و یا به قول معروف وب سایت بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر شوند. هر وب سایتی که این استانداردها را بهتر رعایت کند در جایگاه بالاتری در موتورهای جستجوگر قرار می گیرد و رعایت این استانداردها برای موتورهای جستجوگر بسیار اهمیت دارد.

مطالب دیگر آکادمی :

برخی از کلمات کلیدی که ترافیک بالای ندارند و مطلب در اینترنت درباره آنها زیاد منتشر نشده است حتی با رعایت نکردن این استانداردها پس از مدت زمان طولانی در نتایج موتورهای جستجوگر ظاهر می شوند بنابراین فرض نکنید اگر وب سایت شما این استانداردها را رعایت نکنند هرگز در نتایج موتورهای جستجوگر مشاهده نمی گردد بلکه همانطور که گفته شد بستگی به پارامترهای زیادی دارد، اما به طور قطع در کلمه های پر ترافیک حتماً باید استانداردهای لازم پیاده سازی گردد وب سایتهای رقبا بررسی و سعی در بهبود وب سایت شما برای پیشی گرفتن از وبسایت رقبا امری لازم است.

سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی یا به صورت کلی سئو مهارتی پیچیده باشد زیرا آیتم های زیادی در این زمینه دخیل هستند که باعث پیشرفت وبسایت و برخی باعث پسرفت سایت می شود.  ما در مقاله دیگر به صورت کامل در رابطه با سئوی داخلی یا سئو سایت توضیح دادیم و گفتیم یکی از پیش‌نیازهای سئوی خارجی، سئو داخلی است که تلفیق این ها معنی سئو را بیان می کند.

برآورد قیمت سئو کلمه کلیدی یا سئو خارجی

به دو صورت کلی سئو کلمه کلیدی یا سئو خارجی بررسی می شود.

وب سایت راه اندازی شده باشد
اگر وبسایت راه اندازی شده باشد بخش‌های مختلف آن بررسی می گردد و با توجه به اطلاعات موجود پس از بررسی هزینه کلمات کلیدی برآورد می گردد.

وب سایت راه اندازی نشده باشد
در صورتی که وب سایت راه اندازی نشده باشد برآورد هزینه تقریبی می باشد.

ما توصیه می کنیم قبل از تفکر به سئو وب سایت خود را راه اندازی نمایید و اگر تمایل به طراحی سایت اختصاصی دارید حتماً استاندارد های سئو از ابتدای طراحی در آن رعایت فرمایید و یا اگر پس از طراحی سایت سفارشی بهره مند شدید حتماً پس از آن سئو داخلی را انجام دهید.
در نهایت اولین قدم شما راه اندازی وب سایت و سپس بهینه سازی آن باشد. پس از راه‌اندازی و تکمیل سایت دقیق تر می توان آن را بررسی و برآورد قیمت را اعمال کرد.
کیفیت وب سایت در برآورد قیمت سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی بسیار تاثیرگذار است، اگر آن وب سایت سئو داخلی شده باشد یا برعکس بسیار در برآورد قیمت می تواند تاثیر گذار باشد حتی در مدت زمان تحویل پروژه نیز موثر است.

متخصصان ایتروز که در کلمه کلیدی آژانس دیجیتال یکی از پر ترافیک ترین کلمات کلیدی ایران و جهان با ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریزالت در جایگاه اول موتور های جستجوگر مانند گوگل،یاهو، بینگ و ام اس ان قرار دارد به مشتریان خود و کاربران توصیه می نماید قبل از سئو کلمه کلیدی حتماً بر روی سئو داخلی و عوامل موثر در آن کار کنیم این عوامل تاثیر بسیار زیادی در سئو خارجی و همچنین برآورد قیمت دارد.

سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی چگونه انجام می شود.

اگر وب سایت شما سئو داخلی شده باشد در آن مدت زمان مشخص به صورت تخصصی بر روی کلمات کلیدی مورد نظر کار خواهد شد این فعالیت باتوجه به رقبای شما برنامه ریزی می گردد وقتی که شما می خواهید در کلمه کلیدی خاصی فعالیت نمایید همیشه افرادی هستند که قبل از شما در آن کلمه کلیدی وجود دارد و رتبه اول را کسب کردند بنابراین پس از آنالیز آنها برنامه ریزی برای وبسایت شما شروع می گردد مدت زمان مشخص کارهای لازم انجام می گردد تا به مرور وب سایت شما به صفحه اول هدایت گردد.

سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی چیست؟

سئو در کل کاری زمان بر است ما با توجه به تجربه و آگاهی در زمینه سئو در برخی از پروژه ها توانسته‌ایم در مدت زمان خیلی کم وب سایت مورد نظر را به صفحه اول هدایت کنیم اما تفاوت ها در کسب و کار و کلمه کلیدی باعث می‌شود این قابلیت برای تمامی کسب و کارها و تمامی وب سایت ها قابل اجرا نباشد. برخی از کلمات کلیدی نیازمند زمان بیشتری و برخی دیگر امکان برای به نتیجه رسیدن را دارد.

مطالب مرتبط دیگر :

و باید توجه داشت کلمات کلیدی مانند هم عمل نمی کنند اما ما آژانس دیجیتال ایتروز این اطمینان را به شما خواهد داد با بررسی دقیق و کارشناسان متخصص ما در کمترین زمان و کمترین قیمت وب سایت شما را بهینه سازی رتبه یک در موتورهای جستجوگر هدایت می نماید. ما همیشه در تلاشیم در کمترین زمان بتوانیم شما را به جایگاه اول در موتورهای جستجوگر هدایت نماییم.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

یک پاسخ

  1. سلام. واقعا ممنونیم از اینکه تلاش میکنید محتوای
    خوب و کاربردی به کاربران تون
    ارائه بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *