طراحی سایت ارزان وردپرس

طراحی سایت ارزان وردپرس و طراحی سایت وردپرس حرفه ای

5/5 - (2 امتیاز)

طراحی سایت ارزان وردپرس با کمترین قیمت طراحی سایت وردپرس حرفه ای خریداری نماید. خدمات تخصصی در آژانس دیجیتال ایتروز.

طراحی سایت وردپرس

با طراحی سایت وردپرس مقاله را شروع می کنیم. امروزه اکثر وبسایت ها از پلتفرم قدرتمند سیستم مدیریت محتوا وردپرس در سرتاسر جهان استفاده می کنند و به این دلیل است وردپرس امکانات زیادی را به کاربران خود می دهد به این سیستم مدیریت محتوا از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است به همین دلیل طراحان سایت و کاربران تمایل زیادی به استفاده از این سی ام اس دارند.

رتبه وردپرس در جهان

در حال حاضر ۲۰ میلیون وب سایت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند که با رقیب خود جوملا ۱۵ میلیون تفاوت دارد یعنی پس از وردپرس جوملا با ۵ میلیون وب سایت در جهان رتبه دوم را در سیستم های مدیریت محتوا به خود اختصاص داده است که به نسبت وردپرس اختلاف زیادی دارد و همین امر نشان دهنده محبوبیت وردپرس در جهان می باشد.

طراحی سایت ارزان وردپرس

ما خدمات زیادی را در زمینه وردپرس در قیمت های مختلف ارائه می نماییم از طراحی سایت ارزان وردپرس گرفته تا طراحی سایت وردپرس حرفه ای که قیمت هر کدام این پلن ها با توجه به صرف زمان متفاوت می باشد اما از آنجا که سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است با هزینه اندک میتوان امکانات زیادی را راه اندازی نمود برای درک این موضوع واجب می دانم توضیحات بیشتری ارائه نمایند.

چرا طراحی سایت وردپرس

همانطور که میدانید وردپرس یک وب سایت داینامیک می باشد به این معنی که شما بدون داشتن علم طراحی سایت می توانید اجزای مختلفی از وب سایت را تغییر و آن را مدیریت نمایید،صفحات،منو ها،اسلایدها،تصاویر جدید ایجاد نمایید و یا آنها را ویرایش یا حذف کنید.

این عمل تنها با داشتن وب سایت داینامیک امکان پذیر می باشد اما اگر شما یک وب سایت استاتیک داشته باشید حتماً طراح سایت باید قسمت های مختلف وب سایت را تغییر دهد بنابراین می توان گفت وب سایت های داینامیک قدرت مدیریت مدیریت وب سایت و توسعه آن را به شما می دهد شما به راحتی می توانید مطالب جدید،محصولات جدید و خدمات جدید به وب سایت اضافه نمایید.

مزیت وردپرس

در وب سایت های استاتیک تنها قالب سایت طراحی می گردد اما در سایت های داینامیک کنترل پنل وجود دارد که شما از طریق آن می توانید به وب سایت خود را مدیریت نمایید و این عمل از طریق برنامه نویسی انجام می پذیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مطلب تفاوت طراحی سایت استاتیک و داینامیک را مطالعه نماید.

مطالب دیگر آکادمی :

حال فرض کنید می خواهید وب سایت داشته باشید که تنها مطالبی را با داشتن عنوان و متن آن مطلب منتشر نماید بنابراین باید پنل مدیریت با توجه به نیاز شما که فعلا منتشر کردن متن با عنوان آن است برنامه نویسی گردد و تمام بخشها خط به خط کد نویسی و برنامه نویسی شود برای انجام چنین کار ساده ای شما باید هزینه زیادی صرف کنید.

به این دلیل که برنامه نویس وب سایت شما را از ابتدا برنامه نویسی می کند دقیقاً عملی که ۱۵ سال پیش انجام شد و قبل از پیدایش سیستم های مدیریت محتوا مشتریان برای طراحی سایت های داینامیک مجبور به پرداخت هزینه‌های زیادی بودند به این دلیل که پنل مدیریت وب سایت از ابتدا باید نوشته می‌شد اما وردپرس چگونه این کار را آسان کرد.

نقطه قوت وردپرس

وقتی ما می گوییم سیستم مدیریت محتوا به صورت عامیانه یعنی یک پنل مدیریت با امکانات از پیش ساخته شده در این سیستم مدیریت محتوا نیاز به برنامه نویسی پنل مدیریت نمیباشد و بخش های دیگر آن از قبل آماده شده است.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس از طریق برنامه نویسان سراسر دنیا پشتیبانی می گردد و روز به روز نسخه های جدیدترین از آن ارائه می گردد بنابراین وردپرس این اطمینان را به شما می دهد این سیستم مدیریت محتوا همیشه به روز بوده و باگ های امنیتی خود را برطرف می سازد و طبق برنامه نویسی روز دنیا پیشرفت می کند یکی از نقاط قوت این سیستم مدیریت محتوا می باشد. به همین دلیل وردپرس می تواند هزینه طراحی وب سایت را تا حد زیادی کاهش دهد.

تفاوت قیمت در طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت ارزان وردپرس به چه عواملی بستگی دارد وب سایت های وجود دارند با اینکه از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند اما هزینه آنها بسیار بالاست و بعضی از وب سایت ها بسیار پایین ما میخواهیم این تفاوت ها را برای شما توضیح دهیم.

یکی از عوامل ارزان بودن طراحی وب سایت وردپرس استفاده از قالب سایت وردپرس می باشد قالب هایی که از قبل طراحی شده و مجدد نیاز به طراحی ندارند و تنها سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر روی هاست بارگذاری‌شده و قالب بر روی آن نصب می گردد در نهایت محتوا و تصاویر مد نظر به آن اضافه می گردد تمامی مراحل مدت زمان کم قابل انجام است.

قیمت طراحی سایت ارزان

یکی از خدماتی که ایتروز را ارائه می نماید طراحی سایت ارزان وردپرس می باشد که در مدت زمان کم و با هزینه اندک می توانید وب سایت خود را راه اندازی نمایید.
به دلیل اهمیت فضای مجازی و دسترسی آسان برای کاربران ما اعتقاد داریم هر کسب و کار با هر بودجه ای باید بتواند وب سایت شخصی خود را داشته باشد بنابراین پلن طراحی سایت ارزان وردپرس را با بیش از ۱۰۰ قالب برتر جهان برای تمامی اصناف در نظر گرفته ایم تا هر کسب و کاری با هزینه اندک بتواند وب سایت خود را راه اندازی نماید.

قیمت طراحی سایت سفارشی

یک مرحله بالاتر از طراحی سایت ارزان، سفارشی سازی سایت وردپرس و یا طراحی سایت سفارشی وردپرس می باشد در این پلن قالب وب سایت شخصی سازی می شود به این معنی که در بخش های مختلف سایت از رنگ سازمانی شما در آن استفاده می گردد و بخش های مختلف با توجه به سلیقه شما تغییر می کند و یا بخش‌هایی به آن اضافه می گردد.

قیمت طراحی سایت اختصاصی

پلن بعدی و یا پلن آخر طراحی سایت اختصاصی می باشد به این معنی که قالب وب سایت تنها برای کسب و کار شما طراحی می گردد و یا افزونه های با توجه به نیاز شما برنامه نویسی می گردد فرق طراحی اختصاصی با طراحی سفارشی این است که در طراحی اختصاصی کدها با توجه به نیاز شما نوشته شده اما در طراحی سفارشی کد ها از قبل نوشته شده است و طراحان قالب برای فروش بیشتر قالب ها و اینکه قالب ها نظر همه را و همه سلیقه ها را جلب کند امکانات بیشتری مانند طراحی مدل های مختلف هدر مدل های مختلف فوتر به آن اضافه می کنند همین امر باعث استفاده از کود های بسیاری شده و در سرعت سایت نقش زیادی دارد اما در طراحی سایت اختصاصی کدها کمتر می باشند به همین دلیل سرعت وب سایت افزایش پیدا میکند.

مطالب مرتبط دیگر :

شاید دیده باشید دو وب سایت دقیقاً از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند اما یکی از آنها به کندی بارگذاری می گردد و دیگری به سرعت و دلیلش را مادر بالا توضیح دادیم. بنابراین تفاوت هزینه های طراحی وب سایت وردپرس به قالب آن و امکاناتی که در آن است مرتبط می گردد و هزینه اصلی را تعیین می کند. شما می توانید برای برآورد هزینه با کارشناسان ما گفتگو نمایید.

طراحی سایت ارزان وردپرس

در نهایت اگر می خواهید وب سایت ارزان و زیبا داشته باشید قسمت قالب های سایت مراجعه کرده که بیش از ۱۰۰ قالب حرفه ای و زیبا در آن قرار دارد آن قالب ها انگلیسی هستند و پس از سفارش برای شما فارسی سازی شده و اطلاعات و تصاویر کسب و کار شما جایگزین محتوا و تصاویر کنونی می گردد.
شما با سفارش طراحی سایت ارزان وردپرس می توانید وب سایت تکمیل شده با اطلاعات و تصاویر خود طی مدت زمان کوتاه تحویل بگیرید.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *