روش های تبلیغات اینترنتی رایگان

روش های تبلیغات اینترنتی رایگان

4/5 - (35 امتیاز)

بهترین روش های تبلیغات اینترنتی رایگان برای پیشرفت در بازاریابی و تبلیغات اینترنتی رایگان

روش های تبلیغات اینترنتی رایگان

اگر می خواهید با حداقل هزینه از روش های تبلیغات اینترنتی رایگان بهره مند شوید ما بهترین روش های تبلیغات آنلاین را به شما معرفی می نمایم. از طریق بررسی بهترین روش های تبلیغات اینترنتی رایگان می توانید در صورت آغاز به فعالیت خود از هزینه های تبلیغات بکاهید اما توجه داشته باشید تاثیر گذاری تبلیغات هدفمند و صرف هزینه ای مشخص هزینه نیست بلکه باعث رشد و پیشرفت کسب و کار خواهد گشت.

ارسال ایمیل انبوه

از گذشته تا به امروز ایمیل مارکتینگ از روش های محبوب بازاریابی و تبلیغات بوده است. اگر علاقه مند هستید بدانید ایمیل مارکتینگ موثر است یا نه این مطلب را مطالعه فرماید. ارسال ایمیل به صورت انبوه می تواند خدمات و محصولات شما را به صورت انبوه به کاربران اینترنت معرفی نماید. اگر استراتژی شما برای ارسال ایمیل انبوه استفاده از تمامی فاکتورها باشد می تواند تاثیر مثبتی بر روی کسب و کار داشته باشد. برای ارسال ایمیل انبوه نیاز به نرم افزار ارسال ایمیل انبوه دارید که ما یکی از بهترین نرم افزار ها را هراه با نسخه کرک و آموزش آن برای شما قرار داده ایم. همچنین نیاز به بانک اطلاعاتی از ایمیل های ایرانی دارید که این پکیج ها در اینترنت با پرداخت هزینه قابل دانلود است اما ما به صورت رایگان برای شما قرار داده ایم. بانک اطلاعات ایمیل و نرم افزار ایمیل انبوه دارای لینک مستقیم دانلود می باشد.

درج آگهی رایگان

وب سایت های تبلیغاتی بستر مناسب برای دیده شدن است. فضای مجازی بسترهای زیادی برای دیده شدن دارد اما اکثر آنها رایگان نیست. درج آگهی رایگان یکی از عواملی است که باعث می گردد تبلیغ شما در سایت های بزرگ تبلیغاتی درج و دیده شود. در ایران سایت های تبلیغاتی زیادی برای درج آگهی رایگان وجو دارد که خیلی از آنها غیر فعال است , بازدید زیادی ندارد , به خوبی مدیریت نمی شودند و مشکلات گوناگون دیگر. به طور کل خیلی از این سایت ها مرده هستند و شما باید در سایت های فعال و پربازدید آگهی ثبت نماید. برای این کار بهترین سایت های درج آگهی رایگان را با توجه به رتبه ای که گوگل به آنها داده دسته بندی کرده ایم تا به راحتی بتوانید در آنها آگهی رایگان درج نماید.

توجه داشته باشید برای درج آگهی رایگان استفاده از تصاویر زیبا و مرتبط با تبلیغ همچنین استفاده از موضوع و متن مختصر اما پرمحتوا تاثیر بیشتری در بازدید از آگهی دارد.

درج آگهی لینکدار رایگان

در بالا تاثیر درج آگهی گفته شد اما متاسفانه قابلیت ثبت لینک سایت و یا شبکه های اجتماعی وجود ندارد و برای درج لینک باید هزینه پرداخت کنید. مهم است اگر کاربران پس از مطالعه آگهی بتوانند به سایت یا شبکه های اجتماعی شما وارد شوند بنابراین ایتروز لیست سایت های آگهی لینکدار رایگان را برای شما قرار داده تا به راحتی بتوانید آگهی لینکدار رایگان ثبت نماید.

ثبت سایت در وب دایرکتوری ها

یکی دیگر از راه های تبلیغات اینترنتی رایگان ثبت سایت در وب دایرکتوری ها است. اگر نمی دانید وب دایرکتوری چیست مطلب “وب دایرکتوری چیست” را مطالعه فرماید. اما به صورت مختصر وب دایرکتوری ها نوع پیشرفته دایرکتوری های دفترچه ای است که اطلاعات مشاغل به صورت دسته بندی شده در آن قرار دارد و شما به نیاز خود مشاغل خاصی را انتخاب می نماید. وب دایرکتوری ها نوع پیشرفته و تحت وب آن است. کاربران از طریق این سایت ها مشاغل مورد نیاز خود را یافت می نمایند. پس کسب و کار خود را در وب دایرکتوری ثبت نماید. ایتروز از قبل لیست 500 وب دایرکتوری معتبر جهان را منتشر نموده که شما با استفاده از این لیست ثبت رایگان لینک در دایرکتوری ها می توانید کسب و کار خود را ثبت نماید.

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی به فعالیت های مبتنی بر وب گفته می شود که در ده های اخیر رشد چشم گیری نصبت به رسانه های جمعی داشته است. رسانه های اجتماعی روش هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا از طریق آن بتوانید خدمات و محصولات خود را به دید عموم بگذارید. یکی از تاثیرگذار ترین روش ها در رسانه های اجتماعی فعالیت در شبکه های اجتماعی است که انواع مختلفی دارد. شبکه های اجتماعی دسکتاپ که از محبوترین آن می توان به فیسبوک اشاره نمود و شبکه های اجتماعی موبایل که اینستاگرام از محبوبترین آن است. تحقیقات نشان داده در ایران اینستاگرام و تلگرام روش های تبلیغاتی نه تنها برای کسب و کارهای کوچک بلکه می تواند بستر مناسبی برای شرکت های بزرگ باشد. اگر بخواهیم شبکه های اجتماعی را تکمیل نمایم محبوب ترین شبکه های اجتماعی فارسی نیز بی تاثیر نیستند. اگر از تاثیرات شبکه های اجتماعی بی خبر هستید توصیه می کنیم مطلب “تاثیر شبکه های اجتماعی از نارضایتی مشتریان” را مطالعه بفرماید.

تولید فیلم های آموزشی

یکی دیگر از روش های تبلیغات اینترنتی رایگان تولید فیلم های آموزشی می باشد. انتشار فیلم های آموزشی امروزه بسیار آسان شده زیرا شما از طریق موبایل خود می توانید فیلم آموزشی در رابطه با خدمات و محصولات خود تولید نماید و با اپلیکیشن های تدوین ویدئو نام و شماره تماس خود را روی آن درج نماید. برای انتشار فیلم های آموزشی می توانید آنها را در سایت های اشتراک ویدئو درج نماید که در آینده لیست این سایت ها توسط ایتروز دسته بندی و منتشر می گردد. همچنین در وبلاگ و شبکه های اجتماعی آن ویدئو ها را قرار داده یا از لینک آن استفاده نماید. تولید این فیلم ها باعث شده افراد مختلفی از طریق سرویس های اشتراک ویدئو و گوگل خدمات و محصولات شما را مشاهده کنند.

فعالیت در انجمن های تخصصی

آخرین روش های تبلیغات اینترنتی رایگان که در این آموزش مطالعه می فرماید فعالیت در انجمن های تخصصی می باشد. فعالیت در انجمن های تخصصی باعث تولید محتوا و نمایش آن در گوگل شده همچنین متقاضیان شما را یک فرد متخصص در زمینه فعالیت خود می دانند و اعتماد بیشتری دارند. شما می توانید با جستجو در گوگل انجمن های تخصصی مرتبط با فعالیت خود را یافت و در آنها فعالیت نماید.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *