جلسه دوازدهم آموزش پنل مدیریت وردپرس

جلسه دوازدهم آموزش پنل مدیریت وردپرس

5/5 - (4 امتیاز)

با ویدیو جلسه دوازدهم آموزش پنل مدیریت وردپرس همراه شما هستیم با موضوع آموزش مدیریت فهرست ها به صورت ویدیویی در آکادمی آژانس دیجیتال ایتروز به بررسی آن می پردازیم.
جلسه دوازدهم آموزش پنل مدیریت وردپرس
در جلسات پیش تمامی قسمت های مورد نیاز برای مدیریت پنل وردپرس آموزش داده شد و اگر تمامی آموزش ها را مشاهده کرده باشید می توانید وبسایت وردپرسی خود را مدیریت نماید.

ما در این مجموعه آموزش سعی کردیم تمامی بخش های مهم پنل مدیریت وردپرس را با کیفیت صدا و تصویر خوب به شما ارائه دهیم و شما می توانید سوالات خود را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

در بخش های گذشته به تک تک قسمت های پنل اشاره شد و این آموزش برای افرادی تولید شده که هیچ شناختی از وردپرس نداشته و بدون علم طراحی سایت می خواهند وبسایت خود را مدریت نمایند.

این آموزش در ابتدا برای مشتریان آژانس دیجیتال ایتروز تهیه و به فروش می رسید و با درخواست زیاد کاربران تصمیم گرفتیم این پکیج ارزشمند را به رایگان در اختیار شما قرار دهیم تا همه افراد علاقه مند بتوانند از آن بهره مند شوند پس با ادامه جلسه دوازدهم آموزش پنل مدیریت وردپرس همراه ما باشید.

جلسه دوازدهم آموزش پنل مدیریت وردپرس

این آخرین مطلب از سری آموزش پنل مدیریت وردپرس می باشد اما آموزش های وردپرسی ما اینجا به اتمام نمی رسد. بلکه بخش های پر کاربرد در آینده نیز بررسی و آموزش های لازم در آکادمی ایتروز منتشر خواهد شد.

در این جلسه می خواهیم به قسمت بروز رسانی وردپرس بپردازیم که بخش فوق العاده مهم و مرتبط با قسمت سلامت سایت است.

البته برای بخش سلامت وردپرس نیاز هست یک مطلب جداگانه تهیه شود زیرا بخش فوق العاده مهمی است.

نکات مهم در بروز رسانی وردپرس

در جلسه دوازدهم آموزش پنل مدیریت وردپرس توجه داشته باشید یک بخش عمده ای از عملکرد عالی وبسایت شما به بروز رسانی آن ارتباط دارد. اگر می خواهید وبسایت شما همیشه بدون مشکل در دسترس باشد یکی از راه های آن به روز نگه داشتن وردپرس است.

اما در قسمت بروز رسانی چه قسمت هایی بروز می شوند؟

می توان گفت هر بخشی که نیاز به بروز رسانی داشته باشد مانند ترجمه ها , پوسته, پلاگین ها در این قسمت بروز می شوند.

حتی خود وردپرس هم بروز می شود و خود را به نسخه های جدید تبدیل می نماید.

برای اینکار کافیست به قسمت به روز رسانی وارد شوید تا آیتم هایی که نیاز به بروز رسانی هستند را مشاهده نماید.

اگر آیتمی را مشاهده نفرمودید یعنی آیتمی نیاز به به روز رسانی ندارد.

انواع به روز رسانی

ما دو نوع بروز رسانی کلی داریم. بروزرسانی های رایگان و تجاری

در بروزرسانی های رایگان که توسط خود وردپرس انجام می شود فقط کافیست روش نرمان به روز رسانی را که در ویدیو آموزش میدهیم اجرا و آن را به روز نماید.

اما به روز رسانی های تجاری متفاوت هست. در برخی موارد از طریق پنل به روز رسانی مانند نسخه های رایگان می توانید آن را به روز نماید و در برخی موارد باید نسخه جدید را دانلود و آن را بر روی سایت آپلود نماید تا بتوانید به روز رسانی را انجام دهید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *