جلسه چهارم آموزش پنل مدیریت وردپرس

جلسه چهارم آموزش پنل مدیریت وردپرس

5/5 - (13 امتیاز)

با ویدیو جلسه چهارم آموزش پنل مدیریت وردپرس همراه شما هستیم با موضوع آموزش مدیریت نوشته ها به صورت ویدیویی در آکادمی آژانس دیجیتال ایتروز به بررسی آن می پردازیم.
جلسه چهارم آموزش پنل مدیریت وردپرس
در ادامه جلسه سوم به مدیریت قسمت برگه ها پرداختیم و ایجاد صفحات اصلی , درباره ما و تماس با ما را از طریق جعبه متن جدید گوتنبرگ و جعبه متن قدیمی کلاسیک بررسی کردیم.

در ابتدای جلسه پیش اشاره ای به قسمت نوشته ها شد و این دو قسمت را مقایسه کردیم. اما قسمت برگه ها را توضیح دادایم. در جلسه چهارم آموزش پنل مدیریت وردپرس قصد داریم به صورت اختصاصی در رابطه با نوشته ها صحبت کنیم.

جلسه چهارم آموزش پنل مدیریت وردپرس

در جلسه چهارم آموزش پنل مدیریت وردپرس به آموزش ایجاد نوشته جدید و همچنین ویرایش آن می پردازیم. تمامی قسمت های آن را بررسی می کنیم.

شما در انتهای این آموزش می توانید یک وبسایت خبری حرفه ای راه اندازی و یا آن را مدیریت نماید.

توصیه می کنیم اگر جلسات قبل این آموزش را مطالعه نفرماید آن ها را مطالعه تا با تک تک بخش های وردپرس آشنا شوید. آموزش های جلسات پیش به شما کمک می کند بهتر بتوانید وبسایت وردپرسی خود را مدیریت نماید.

مدیریت دسته ها

در قسمت نوشته ها و برای ایجاد نوشته جدید لازم است آن نوشته به دسته بندی متصل باشد. به همین دلیل در آموزش توضیح داده خواهد شد دسته بندی ها برای چه منظور ایجاد و چگونه به قسمت نوشته ها متصل می گرداند.

شما می توانید در این قسمت در لابه لای نوشته ها از تصویر و گالری استفاده نماید و یا نوشته خود را لینک به صفحات دیگر کنید. ما در این بخش کار با تمامی اجزای جعبه متن را آموزش خواهیم داد.

مدیریت برچسب ها

پس از توضیح در رابطه با مکانیزم قسمت دسته بندی ها در وردپرس به بخش بعدی که بسیار مشابه با دسته بندی ها است اما کاربرد متفاوتی در ساختار سایت و سئو وب سایت دارد می پردازیم.

جعبه متن گوتنبرگ

در جلسه چهارم آموزش پنل مدیریت وردپرس نیز ما بروز ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار داده ایم. در جلسه پیش برای افرادی که از قبل با وردپرس کار کرده اند و به جعبه متن کلاسیک عادت دارند آموزش کامل داده شد. در این قسمت با جعبه متن گوتنبرگ کار می کنیم.

آموزش وضعیت نوشته ها

در قسمت وضعیت نوشته ها شما می توانید نوشته خود را پس از تکمیل منتشر نکنید و برای بازبینی در سایت قرار دهید و یا آن را پیش نویس کرده و در زمان مشخص منتشر نماید.

جلسه چهارم آموزش پنل مدیریت وردپرس

جمع بندی

در انتهای آموزش می توانید مانند وب سایت های خبری اطلاعات خود را منتشر نماید. تمامی لازمه های اینکار در ویدیو آموزش وردپرس توضیح داده شده و شما می توانید سوالات خود را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *