جلسه اول آموزش پنل مدیریت ووکامرس

جلسه اول آموزش پنل مدیریت ووکامرس

4.7/5 - (13 امتیاز)

با ویدیو جلسه اول آموزش پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی ووکامرس همراه شما هستیم با موضوع آموزش نصب قالب فروشگاهی که به صورت ویدیویی به برررسی آن در آکادمی آژانس دیجیتال ایتروز می پردازیم.

جلسه اول آموزش پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی ووکامرس

این ویدیو آموزشی در انتهای صفحه قرار گرفته و در ادامه به توضیحات محتوای ویدیو آموزشی می پردازیم.

این مجموعه آموزشی ۲۳ درس دارد که در هر درس ما سعی کردیم تمامی موارد ووکامرس را به شما آموزش دهیم.

اگر می خواهی درک که این دوره برای شما راحت تر باشد پیشنهاد می کنیم آموزش پنل مدیریت وردپرس را بررسی و سپس آموزشهای ووکامرس را مشاهده نمایید.
همانطور که میدانید ووکامرس یکی از فروشگاه ساز های محبوب سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که در جهان بسیاری از وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی از آن استفاده می کنند.
شرکت های مختلفی در جهان با این سیستم مدیریت محتوا همکاری و برای آن برنامه نویسی می کنند که یکی از آنها ایتروز است که پلاگین های متعددی مانند پلاگین ساندکلود برای وردپرس نوشته است.

جلسه اول آموزش پنل مدیریت ووکامرس

در جلسه اول آموزش پنل مدیریت ووکامرس به شما یکی از بهترین قالب های فروشگاه اینترنتی را معرفی میکنیم که این قالب تمامی امکاناتی که یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارد را دارا می باشد.
بنابراین آموزش را ما بر اساس این قالب حرفه ای در نظر گرفته ایم اما شما با مشاهده آموزش های ایتروز میتوانید از هر قالبی که دلخواه‌تان است استفاده نمایید و هیچ محدودیتی در این رابطه وجود ندارد.
کیفیت و نحوه آموزش بسیار حرفه ای بوده و این سری آموزش ها به تازگی رایگان و برای علاقه مندان در آکادمی ایتروز منتشر گردیده است.
قالب استفاده شده در آموزش
همانطور که مشاهده می کنید ما از قالب shoppy store استفاده کردیم تا بتوانیم یک دوره آموزشی قوی به شما ارائه کنیم.

آموزش پنل مدیریت ووکامرس با قالب shoppy store

به غیر از ایجاد محصول و دسته بندی های آن بر روی این قالب می‌توانید کد تخفیف،فروش ویژه، اشتراک در خبرنامه و امکانات نامحدودی را به آن اضافه نمایید.
ویدیو جلسه اول آموزش پنل مدیریت ووکامرس را در زیر می توانید مشاهده نمایید

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *