اس ام اس مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ در 1402؟

اس ام اس مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ در 1402؟

5/5 - (4 امتیاز)

اس ام اس مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ هر دو از روش های قدیمی در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی هستند. در سال های اخیر با از دسترس خارج شدن شبکه های اجتماعی بازار این نوع تبلیغات مجدد داغ شده است.

حال به بررسی این دو خواهیم پرداخت که کدام را باید در تبلیغات امروزه استفاده کرد اس ام اس مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ در 1402؟.

البته هم اکنون نیز روش های دیگری نیز برای تبلیغات اینترنتی و مارکتینگ آنلاین وجود دارد که در قسمت بازاریابی اینترنتی به آنها پرداخته ایم.

اس ام اس مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ در 1402؟

اس ام اس مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ در 1402

در گام اول تبلیغات و بازاریابی این سوال برای شما پیش می آید برای تبلیغات بر روی کدام گزینه سرمایه گذاری کنم! اس ام اس مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ.

قبل از اینکه این سوال در ذهن شما شکل بگیرید مهم است شما چه محصول یا خدماتی را ارائه می دهید و بازار هدف شما در چه رنج سنی قرار دارد.

این موضوع تا حد زیادی به شما در جواب این سوال کمک می کند. امروزه با در دسترس بودن گوشی های هوشمند و به همین بهانه اس ام اس مارکتینگ در دسترس بیشتری است.

البته در ایران زیرا در کشورهای دیگر ما بازاریابی به اسم اس ام اس مارکتینگ نداریم و این قابلیت در ایران فراهم است. به هر حال گزینه اس ام اس مارکتینگ در دسترس تر است.

اما افراد دارای کسب و کار و کارمندان شرکت ها و غیره از ایمیل برای انجام فعالیت های روزمره استفاده می کنند.

جمع بندی

بازار هدف شما و پرسونای مشتریان به شدت کمک می کند تا شما نتیجه درست و نهایی را گرفته و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *