تفاوت قالب های سایت رایگان و پرمیوم

تفاوت قالب های سایت رایگان و پرمیوم

3.9/5 - (15 امتیاز)

قالب رایگان سایت و قالب پرمیوم سایت چیست تفاوت قالب های سایت رایگان و پرمیوم از نظر کاربرد و تاثیر آن در طرحی سایت و سئو همراه با آکادمی ایتروز. قالب سایت به ظاهر سایت که شامل گرافیک ، تصاویر و محتوا است گفته می شود. اما چگونه ظاهر سایت به شکل منظم درآمده است. توضیحات کامل در مطلب طراحی قالب سایت گفته شده.

قالب های سایت رایگان

قالب های سایت رایگان به قالب هایی گفته می شود که شما بدون پرداخت هزینه ای به صورت رایگان آن قالب را دانلود می نماید و می توانید از آن استفاده کنید. قالب های سایت رایگان برای سی ام اس ها و فریم ورک های مختلف وجود دارد. هرچقدر فریم ورک و یا سی ام اس معروف تر باشد قالب های سایت بیشتری برای آن وجود دارد.

قالب های سایت پرمیوم

قالب های سایت پرمیوم رایگان نیستند و باید آن را خریداری نماید. البته می توانید از نسخه نال قالب سایت ها هم استفاده کنید که به شما این امکان را می دهد که قالب های پولی را به رایگان دانلود نماید اما مشکلات خود را دارد. اگر درباره قالب های نال شده اطلاعات ندارید حتما مقاله نسخه نال قالب سایت چیست را مطالعه بفرماید.

قالب های سایت پرمیوم توسط شرکت های طراحی سایت تولید و پشتیبانی می شود. قالب های پرمیوم بر خلاف قالب های رایگان طرح های جذاب و زیبایی دارند و مشخص است در طراحی آنها دقت بیشتری شده و از امکانات بیشتری برخوردارند برای مثال در قالب های پرمیوم شما می توانید هدر سایت را به چند طرح تغییر دهید. در طرح اولیه لوگو سمت راست و منو سمت چپ در طرح دوم لوگو سمت چپ و منو سمت راست در طرح سوم لوگو و منو در وسط. در اکثر بخش ها چندین طرح قرار داده شده که شما می توانید یکی از آنها را استفاده نماید. اگر می خواهید سایت شما واید باشد گزینه واید را انتخاب می کنید اگر می خواهید داخل باکس باشد گزینه واید را غیر فعال می نماید، امکان فعال نمودن برخی از قابلیت های سایت و غیر فعال کردن آنها به شما این امکان را می دهد وب سایت خود را به شکل دلخواه پیاده سازی نماید. برای مشاهده بهترین قالب های سایت پرمیوم ۲۰۱۸ کلیک کنید.

تفاوت قالب های سایت رایگان و پرمیوم

قالب های سایت رایگان به نسبت پرمیوم از امکانات کمتری برخوردارند. طراحی سایت های رایگان به زیبایی سایت های پرمیوم نیست و در طراحی سایت های پرمیوم دقت بیشتری شده. امکانات سایت های پرمیوم بسیار بیشتر از قالب های رایگان است و قالب های رایگان بسیار ساده هستند. امکان تغییر بخش های مختلف در قالب های رایگان نیست اما در پرمیوم هست. سئو قالب های پرمیوم به نسبت بهتر از قالب های رایگان است.

در نهایت اگر می خواهید وب سایت با امکانات روز دنیا داشته باشید بهتر است از قالب های پرمیوم استفاده نماید. درست است استفاده از قالب های پرمیوم هم برای سایت های رقابتی توصیه نمی شود و یا اگر توصیه شود همراه با شرایطی است که در مطالب بعدی به آنها خواهیم پرداخت اما قطعا وب سایت های رایگان نه تنها ظاهر زیبایی به آن نمی دهد بلکه امکاناتی را برای شما به همراه ندارد.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *