طراحی سایت استاتیک

خرید سایت استاتیک

5/5 - (1 امتیاز)

قبل از خرید سایت استاتیک به نکاتی باید توجه داشت. یک مسائله بسیار مهم وجود دارد که حتی کارشناسان طراحی سایت را برای دادن مشاوره به اشتباه می اندازد. شاید شنیده باشید برخی می گویند سایت داینامیک بهتر است سایت استاتیک است. ایتروز متخصص در طراحی هر دو نوع از طراحی سایت است مخصوصا سایت های داینامیک اما ما این صحبت را صحیح نمی دانیم و می خواهیم دلایل آن را با شما مطرح نمایم.

ما در مطالب قبلی ” تفاوت سایت استاتیک و داینامیک ” به صورت کامل این دو تکنولوژی را بررسی نموده ایم و اگر می خواهید درک بهتری از ادامه مطلب داشته باشید بهتر است آن مطلب را مطالعه فرماید. تکنولوژی سایت های داینامیک نسبت به استاتیک پیشرفته تر است و می توانید هر امکانی را در این سایت ها طراحی و پیاده سازی نماید اما این نکته دلیل به بهتر بودن سایت داینامیک برای شما نمی باشد. برای خرید سایت استاتیک یا داینامیک امکانات سایت مهم است اما مهمتر از آن خواسته شما و نیازهای شما از سایت و فعالیت در تجارت آنلاین است.

خرید سایت استاتیک

مهم ترین عامل قبل از خرید سایت استاتیک و داینامیک مشخص نمودن خواسته ها و نیازهای شما از تجارت آنلاین است. این را توجه داشته باشید اینترنت پتانسیل زیادی دارد و هر روز شاهد پیشرفت و جذب افراد بیشتر در این حوزه هستیم پس سرمایه گذاری هوشمند و راه اندازی درست نسخه آنلاین کسب و کار شما می تواند تجارتتان را دگرگون نماید. اما شاید شما بخواهید تنها کسب و کار خود را معرفی نماید و نمی خواهید از پتانسیل اینترنت در کسب و کار خود بهره مند شوید بنابراین می توانید سفارش خرید سایت استاتیک را بدهید. اگر می خواهید سفارش خرید سایت استاتیک را بدهید بهتر است در ادامه مطلب همراه ایتروز باشید.

مشاوره قبل از خرید سایت استاتیک

شما پس از طراحی و بارگذاری سایت استاتیک در اینترنت نمی توانید آن را مدیریت نماید و یا اطلاعاتی به آن اضافه یا حذف نماید. سایت استاتیک پس از طراحی توسط طراحی سایت دیگر قابل تغییر نمی باشد و برای تغییرات لازم است طراح سایت آن را اعمال نماید.

اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی داشته باشید و یا بر روی سایت درگاه اینترنتی قرار دهید , صدور فاکتور و غیره انجام دهید متاسفانه از طریق سایت استاتیک نمی توانید این کارها را انجام دهید. سایت استاتیک فقط و فقط برای نمایش محتوا , تصاویر , ویدئو وغیره به صورت استا است و اکشنی جز رفتن به صفحات مختلف ندارد.

بنابراین اگر می خواهید یک نسخه آنلاین از کاتالوگ خود داشته باشید می توانید با بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است سایت استاتیک می تواند واکنش گرا نیز باشد. اگر با مطالعه این مطلب نظر خود را عوض نموده اید می توانید مطالب زیر را مشاهده نماید :

طراحی سایت داینامیک

منبع » وبلاگ ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *