قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

3.7/5 - (25 امتیاز)

قیمت طراحی سایت استاتیک صفحات وب قیمت طراحی سایت داینامیک یا پویا مانند شرکتی و شخصی، قیمت طراحی سایت فروشگاهی در ایتروز.

قیمت طراحی سایت استاتیک

همانطور که در تعریف طراحی سایت استاتیک گفته شد به وب سایت هایی استاتیک می گویند که تغییرات در آن تنها توسط طراح سایت امکان پذیر است. سایت استاتیک بر پایه کدنویسی اچ تی ام ال و کدنویسی سی اس اس همراه با اسکریپت جی کوئری نوشته می شود. در قیمت طراحی سایت استاتیک بر پایه هر صفحه محاسبه و صفحات مستر از صفحات دیگر قیمت بیشتری دارند. صفحات مستر در طراحی سایت استاتیک صفحات اصلی هر بخش هستند برای مثال صفحه اول سایت یک صفحه مستر به حساب می آید و یا چهارچوب صفحات داخلی یک صفحه مستر به حساب می آیند. در قیمت طراحی سایت استاتیک باید دقیقا مشخص گردد وب سایت از چند صفحه مستر و صفحات داخلی تشکیل شده است زیرا تک به تک صفحات باید به صورت جداگانه طراحی گردند و صفحات داخلی از صفحات مستر الگوبرداری می کنند.
اگر بخواید تمامی وب سایت را بر اساس طراحی استاتیک پایه گذاری کنید داشتن اطلاعات تمامی صفحات مانند محتوا ، تصاویر و… الزامی است زیرا طراح سایت با در اختیار داشتن اطلاعات صفحات را طراحی می نماید. اما می تواند یک وب سایت داینامیک باشد اما برای مثال تنها صفحه اول آن استاتیک طراحی گردد مانند برخی از شرکت ها که از طریق یک صفحه استاتیک بخش فارسی و انگلیسی سایت را با گرافیک زیبا از هم جدا می کنند. البته این کار از نظر سئو بسیار کار اشتباهی است و توصیه نمی گردد. اما در بخش های مختلف سایت های داینامیک هم می توان از طراحی سایت استاتیک بهره برد.

قیمت طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک یا پویا به وب سایت هایی قابل مدیریت گفته می شود. شما بدون علم طراحی سایت از طریق پنل مدیریت می توانید بخش های مختلف سایت خود را ویرایش و تغییر دهید. هر وب سایتی که قابل مدیریت باشد داینامیک گفته می شود که در ادامه به برخی از نمونه های آن اشاره می کنیم. در طراحی سایت های شرکتی وب سایت های داینامیک به دو بخش کلی تقسیم می شوند سیستم های مدیریت محتوا که همان CMS ها هستند و فریم ورک ها. قیمت طراحی سایت داینامیک برای هر کدام از موارد گفته شده متفاوت است.

قیمت سی ام اس

قیمت سی ام اس ها یا سیستم مدیریت محتوا بر اساس طراحی قالب و امکانات آن برآورد می شود. هرچقدر قالب سایت سی ام اس ساده تر باشد و از امکانات کمی برخوردار باشد قیمت سی ام اس کمتر و هرچقدر پیشرفته تر باشد قیمت آن به همان نصبت افزایش پیدا می کند. قیمت سی ام اس ها و یا سایت های داینامیک ثابت نیستند و براساس نیازهای شما برآورد می شوند. برخی از شرکت های طراحی سایت برای مشخص نمودن قیمت سی ام اس آنها را به صورت پکیج ارائه می کنند که هر پکیج طراحی سایت شامل امکانات مشخصی است و می توان به تفکیک مقایسه پکیج های طراحی سایت به بررسی آنها پرداخت. در غیر این صورت نمی توان قیمت مشخصی را برای سی ام اس در نظر گرفت و پس از برآورد نیاز مشتری می توان قیمت را اعلام نمود.

قیمت فریم ورک

قیمت فریم ورک ها در مقایسه با سی ام اس ها پیچیده تر است زیرا قیمت سی ام اس را می توان از طریق پکیج کردن آن برآورد کرد اما در فریم ورک اینگونه نیست. فریم ورک ها غالبا برای اهداف و نیازهای خاص مشتری طراحی می شود. هر مشتری نیازها و امکانات متفاوتی را نیاز دارد بنابراین پس از تعریف پروژه و تهیه پروپوزال از بخش های مختلف آن می توان قیمت فریم ورک را اعلام نمود. برای قیمت دهی فریم ورک نیاز اطلاع دقیق از ساختار سایت و تمامی بخش های آن است.

 

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی مانند وب سایت های فوق داینامیک است. برخی از امکانات سایت های فروشگاهی استاندارد بوده و مشتری موارد مشخصی را درخواست می دهد. اما در بعضی از موارد نیاز افراد باهم متفاوت است. تفاوت در طراحی و امکانات مورد نیاز باعث گردیده قیمت دقیق را نتوان در برای قیمت طراحی سایت فروشگاهی در نظر گرفت. برخی از شرکت ها همانطور که پیشتر گفته شد سایت ها را در قالب پکیج برای مشخص نمودن قیمت آن دسته بندی می نمایند. پکیج های فروشگاه اینترنتی را می توان قیمت دهی کرد که قیمت آنها بسیار متفاوت است. این تفاوت در نحوه پیاده سازی ، آموزس ، پشتیبانی ، خدمات پس از فروش و استفاده از ابزار نرم افزاری و سخت افزاری است. هر چقدر قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان تر باشد کیفیت خدمات در طراحی ، آموزش ، پشتیبانی و… مواردی که در بالا گفته شد کاهش می یابد.

قیمت طراحی سایت شرکتی و شخصی

طراحی سایت شرکتی و شخصی نوع دیگری از سایت های داینامیک می باشند. قیمت طراحی سایت شرکتی و شخصی بر اساس طراحی قالب ، استفاده از سی ام اس یا فریم ورک ، امکانات مورد استفاده در آن برآورد می شود. در پست های بعدی به صورت جداگانه برای قیمت طراحی سایت شرکتی و شخصی مطلب تولید می شود تا بیشتر با نحوه قیمت دهی آن آشنا شوید.

قیمت طراحی سایت

اگر بخواهیم در رابطه با قیمت طراحی سایت به صورت خلاصه و مفید بگویم باید گفته شود فارغ از قیمت در درجه اول مهم کارایی وب سایت که بخش های گرافیکی و محتوا نوک پیکان آن هستند و قالب سایت را تشکیل می دهند بسیار هائز اهمیت است. قالب سایت ویترین سایت و اولین برخورد کاربر با تجارت شماست. هرچقدر دقیق تر و کارآمدتر باشد امکان تبدیل کاربر به مشتری زیاد می شود. قطعا قیمت طراحی قالب زیبا و کاربرپسند با قالب های دیگر متفاوت است اما در نتیجه و بازخورد کاربر بسیار تاثیر گذار است. قسمت بعدی سئو و بهینه سازی سایت است که تاثیر زیادی در کسب و کار شما دارد. البته فاکتورهای زیادی عامل موفقیت و شکست یک سایت است که در حوصله این مطلب نیست و در مطالب بعدی به آنها می پردازیم اما اگر بخواهیم در مورد قیمت طراحی سایت بگویم باید توجه داشته باشید اگر قیمت ملاک اصلی باشد ممکن است به خواسته خود نرسید و موفقیت را فدای قیمت کنید. اما اگر به دنبال افزایش درآمد هستید به صورت حرفه ای و با دید باز وب سایت خود را طراحی کنید. یک سایت حرفه ای و کارآمد زیرا هزینه ای که می کنید در برابر چیزی که بدست می آورید بسیار ناچیز است اما اگر غیر از این باشد پول خود را بیهوده مصرف کردید.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *