سئو در html

سئو در html

5/5 - (2 امتیاز)

سئو در html افزایش بازدید سایت را همراه دارد و به شما می گویم سئو در طراحی سایت و یا به بیان ساده سئو کردن سایت چه تاثیراتی در افزایش بازدید دارد.
در آکادمی ایتروز به مفهوم چند قسمت خواهیم پرداخت در ابتدا کدهای css و html هستند و سپس ارتباط بین کدهای html و سئو و در نهایت به بررسی سئو در طراحی سایت خواهیم پرداخت. شما باید با دو مفهوم سئو داخلی یا سئو سایت و سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی آشنا شوید تا مفهوم سئو در طراحی سایت برای شما به راحتی قابل درک باشد و در نهایت می آموزید سئو کردن سایت چگونه امکان پذیر است.

بنابراین تا انتهای مقاله سئو در html همراه ما باشید و قسمت های لینک دار شده را برای درک بیشتر این موضوع مطالعه بفرماید زیرا تمامی مفاهیم و موارد سئو یا بهینه سازی سایت در یک مطلب قابل ارائه نیست و از مطالب دیگر آکادمی بهره ببرید. ما در آکادمی ایتروز سعی کردیم در بخش های طراحی سایت، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهیم بنابراین از مطالعه آنها غافل نشوید.

سئو در html

سئو بخش های متعددی دارد یکی از بخش های آن سئو در html می باشد اما قبل از آن به معنا و مفهوم سئو می پردازیم. همانطور که می دانید سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل، یاهو، بینگ و غیره که تعداد آنها زیاد می باشد کاربرد دارد اما از معروف‌ترین آنها می‌توان به گوگل و یاهو اشاره نمود. روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون جستجو فقط از طریق کاربران ایرانی در گوگل انجام می گردد. کاربران از کل کشور و یا هر جای جهان می توانند به زبان خود گوگل جستجو کنند نتیجه جستجوی آنها نمایشی مرتبط با نیاز کاربران می باشد. نتیجه جستجو نمایش وب سایتهای مرتبط است و هر وب سایت که نزدیکتر به اولین جستجو باشد بیشتر در دسترس کاربران است و آن ها ترجیح می‌دهند نتایج اول را بررسی کنیم. نتایج اول گوگل امکان را پیدا می‌کنند تا کاربران را به خود جذب نمایند بنابراین هرچقدر نزدیکتر به نتایج اول باشید امکان دیده شدن سایت شما بیشتر است.

هزاران سایت تلاش می کنند تا در نتایج اول گوگل دیده شوند و صدها سایت در هر صنفی رقابت می کنند تا لینک آنها در صفحه اول گوگل نمایش داده شود اما تمامی آنها جز ۱۰ نفر اول گوگل نیستند و این رقابت در کلمات پر ترافیک بیشتر است به دلیل این که همه میخواهند در صفحه اول گوگل باشد اما ده وب سایت بیشتر نمی تواند در صفحه اول گوگل نمایش داده شود

مطالب دیگر آکادمی :

سئو یا بهینه سازی وب سایت از بخش‌های مختلف تشکیل شده است مانند سئو داخلی یا سئو سایت که شامل بخش های داخلی وب سایت می شود و سئو در html یکی از زیر مجموعه های آن است، قسمت دیگر سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی می باشد. نحوه انتخاب کلمه کلیدی نیز بخش مهمی است که مطالعه آن دور از لطف نیست توصیه می کنیم بخش های لینک دار را حتماً مطالعه بفرماید زیرا سئو مبحثی مفصل است و باید در مورد بخشهای مختلفی از آن اطلاع داشته باشید بهینه سازی وب سایت به صورت کامل درک کنید، در صورت ما در این مقاله به صورت تخصصی در رابطه با سئو در html صحبت می کنیم البته موارد دیگری مانند سئو ارگانیک و سئو غیر ارگانیک نیز وجود دارد که با کلیک بر روی آنها می توانید اطلاعات بیشتری دریافت نماید..

قبل از اینکه وارد مبحث بشویم باید بدانید html چیست و چه کاربردی دارد اگر بخواهیم به صورت کلی در رابطه با html توضیح بدهیم. اچ تی ام ال کدهای سمت هستند در تمامی وب سایت ها وجود دارد و پایه و اساس تمامی وب سایت ها کدهای html است. بدون کدهای اچ تی ام ال وب سایت معنا و مفهومی ندارد. تمامی صفحات وب از کدهای اچ تی ام ال تشکیل شداند. در یک صفحه وب می توان از کدهای css یا اسکریپت استفاده نکرد اما حتماً باید از کدهای اچ تی ام ال برای معنا دادن به صفحه وب استفاده کرد. به همین دلیل است که یک قسمت از بهینه سازی وب سایت مربوط به کدام میشود و بهینه سازی این کدها در سئو سایت فوق العاده اهمیت دارد اما قبل از هر چیز باید گفت سئو حاصل انجام فعالیت های گوناگون در بخش های مختلف وب سایت می باشد و سئو در html یکی از بخش های آن است و حتما برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید تمامی موارد بهینه سازی رعایت گردد وب سایت به صفحه اول شود در غیر اینصورت این عمل امکان پذیر نیست.

سئو در html رابطه مستقیم با کد های آن دارد اما دلیل آن چیست کد ها چه ربطی به بهینه سازی وبسایت دارد؟ در این قسمت باید به ساختار ربات های موتور جستجوگر اشاره کنیم زیرا موتورهای جستجوگر مفهوم مطالب و متن سایت را متوجه نمی شود و از طریق استانداردهایی برای خود دارند با توجه به اهمیت کلمات در متن می شود. این تصور که برای تولید مطالب باید تعداد خط های زیادی نوشت در صورتی موثر است به شما اصول بهینه سازی وبسایت را رعایت کرده باشید در این صورت مقاله نحوه انتخاب کلمه کلیدی فوق العاده اهمیت پیدا می کند و ما در این مقاله دقیقاً به این مهم می پردازیم.

فرض کنید شما مطلبی را نوشتید و می خواهید آن را منتشر کنید، مطلب شما در رابطه با طراحی فروشگاه اینترنتی و در این مقاله به صورت کامل طراحی فروشگاه اینترنتی را توضیح داده اید می خواهی آن را منتشر نماید. پس از انتشار آن به این نتیجه خواهید رسید که مطلب شما در نتایج گوگل جایگاه خاصی پیدا نمی کند زیرا گوگل متوجه منظور شما نشده برای اینکه بفهمد چه کلمه ای مهم است باید از متا تگ ها استفاده کنید.

استفاده از متاتگ ها

استفاده از متا تگ ها برای شناخت کلمات مهم گوگل و موتورهای جستجوگر بسیار اهمیت دارد. دو متاتگ مهم برای موتورهای جستجو در وجود دارد متاتگ توضیحات که شامل توضیح کل مقاله در یک یا دو خط می باشد، بعدی متاتگ کلمه کلیدی که شامل مهم ترین کلمات شما در آن صفحه است.

مطالب مرتبط دیگر :

بنابراین اولین قدم سئو در html ایجاد متاتگ های توضیحات و کلمه کلیدی است پس از آن باید مطلب خود را برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنید تا موتور جستجو با توجه به اطلاعات متاتگ ها متن های شما را بررسی نماید. توصیه می کنیم مطلب تاثیر متاتگ ها در سئو را مطالعه بفرماید.

بهینه سازی متن

برای بهینه سازی متن ابتدا باید متن خود را در پاراگراف قرار دهید. پاراگراف در html با تگ <p> شروع و با تگ </p> بسته می شود و متن شما باید بین آنها قرار گیرد.
سپس عنوان هر پاراگراف با توجه به اهمیت آن باید در تگ های h1 – h2 – h3 قرار گیرد. از این طریق اهمیت بخش های مختلف برای موتورهای جستجوگر مشخص می شود متن شما و کلمات کلیدی مهم برای موتورهای جستجوگر خوانایی بخصوصی دارد به همین دلیل توصیه می کنیم مطالب خود را با توجه به موارد ارائه شده منتشر نماید. اگر بخواهیم روش انتشار اول را با روش انتشار دوم که سئو در html رعایت شده است مقایسه کنیم روش دوم جایگاه بهتری نسبت به روش اول در موتورهای جستجو کسب می نماید.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *