قالب فروشگاه اینترنتی Online Shop

قالب فروشگاه اینترنتی آنلاین شاپ Online Shop

5/5 - (5 امتیاز)

معرفی قالب فروشگاه اینترنتی Online Shop یکی از بهترین قالب های فروشگاهی 2020 می باشد. قالب آنلاین شاپ رایگان برای وردپرس که می توانید بدون پرداخت هزینه از آن استفاده نماید. با توضیحات بیشتر همراه آژانس دیجیتال ایتروز باشید.

فروشگاه اینترنتی Online Shop یک قالب وردپرس فوق العاده عالی برای فروشگاه اینترنتی است. نکته ای که بلافاصله در این قالب مشخص می شود منو در سمت چپ صفحه اصلی است. این منو مشابه منوی آمازون است که سالهاست از آن استفاده می شود ، بنابراین می توانید اعتماد کنید که بازدید کنندگان شما این ویژگی را تشخیص داده و بلافاصله نحوه استفاده از آن را می دانند. اگر صدها یا هزاران محصول دارید ، خوب است بدانید که قالب فروشگاه اینترنتی رایگان آنلاین شاپ از ویژگی های ناوبری کافی برای پشتیبانی از فروشگاه شما برخوردار است.

قالب Online Shop همچنین راه های دیگری برای سفارشی سازی طرح دارد. این تم عمدتاً توسط ابزارک ها تهیه شده است، بنابراین می توانید مناطق مختلف ویجت را در صفحه اصلی و در سراسر سایت پیدا کنید. بین ابزارک های پیش فرض ووکامرس و نه ویدجت های سفارشی موجود در قالب آنلاین شاپ، شما کنترل دقیقاً بر روی محصولات مورد نظر برای تبلیغ و به اشتراک گذاری در تمام صفحات سایت خود خواهید داشت.

قالب فروشگاه اینترنتی آنلاین شاپ Online Shop

فروشگاه اینترنتی Online Shop همچنین دارای تنظیمات هدر و پاورقی ، گزینه های چند لایه بندی و موارد دیگر است. اگر می خواهید یک موضوع تجارت الکترونیکی وردپرس بسیار قابل تنظیم و رایگان داشته باشید ، باید آن را بررسی کنید.

قابلیت های فروشگاه اینترنتی Online Shop

تم قدرتمند ، عالی و مدرن برای هر فروشگاه آنلاین ، با ویژگی های بسیار سفارشی و طراحی زیبا. قالب آنلاین شاپ تم مبتنی بر سفارشی سازی است ، گزینه های مختلفی وجود دارد ، بخش ویژه ویژگی های بسیار سفارشی – اسلایدر عمودی و افقی ، منوی ویژه برای نمایش هر دسته یا محصولات ویترین. ابزارک های پیشرفته سفارشی با امکانات گسترده گزینه های طراحی و چیدمان ، همچنین گزینه های کافی برای نمایش محصولات و پست ها دارند. موضوع دارای امکانات بی حد و حصر برای ایجاد فروشگاه آنلاین شما منحصر به فرد و زیبا است.

مطالب مرتبط دیگر :

این قالب کاملاً با افزونه محبوب ووکامرس سازگار است. اگر می خواهید فروشگاه آنلاین خود را بسازید یا از نو طراحی مجدد کنید ، قالب فروشگاه اینترنتی Online Shop بهترین و ایده آل برای سایت شماست. سئو وب سایت مناسب و در رده طراحی سایت ارزان می باشد. سایر ویژگی های قابل توجه این موضوع گزینه های هدر پیشرفته ، گزینه های پاورقی ، گزینه های نوار کناری ، گزینه های کپی رایت ، گزینه های اسلایدی پیشرفته ، پست دسته بندی برجسته ، صفحه ارسال شده برجسته ، گزینه های نوار کناری چسبنده ، گزینه های پست تک ، گزینه های صفحه ووکامرس، گزینه های منو چسبنده ، منوی ویژه گزینه ها ، گزینه های پیشرفته آرم ، گزینه های تبلیغات و موارد دیگر.

برخی از قابلیت های قالب فروشگاه اینترنتی آنلاین شاپ

  • پشتیبانی از زبان فارسی و راست چین.
  • دارای وبلاگ برای ایجاد مطلب.
  • دارای فروشگاه اینترنتی با افزونه ووکامرس.
  • رسیپانسیو و بهینه شده برای دستگاه های مختلف مانند موبایل و تبلت.
  • استفاده از فونت و آیکون گوگل.
  • امکان سفارشی سازی در قالب.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *