راه اندازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام

راه اندازی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

5/5 - (4 امتیاز)

با راه اندازی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام با مدت زمان مخشص فروش شما را چند برابر افزایش می دهیم. استفاده از ظرفیت های فضای مجازی با راه اندازی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

چرا کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

طبق آمارها کاربران ایرانی با ۲۴ میلیون هشتمین کشور استفاده کننده از اینستاگرام در جهان هستند و روزانه هزاران پست از طریق کاربران ایرانی منتشر می شود. طی چند سال اخیر این شبکه اجتماعی بین ایرانیان محبوب و بین کسانی که از شبکه های اجتماعی استفاده نمیکنند حتی شناخته شده است و کمتر کسب را می توان یافت که اینستاگرام را نشناسد. اینستاگرام در سال های گذشته پا به عرصه رقابت گذاشت و خیلی سریع توانست رکوردهای فوق العاده ای را ثبت کند و تنها پس از گذشت ۱۹ ماه کاربران این شبکه اجتماعی از مرز ۵۰ میلیون گذشت و درخشش این شبکه اجتماعی با امکانات جذاب باعث شد توسط فیسبوک خریداری شود. می توان گفت اینستاگرام اولین شبکه اجتماعی کاملا تصویری برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم ها با دسترسی های خاص برای امنیت بیشتر حفظ حریم شخصی کاربر پایه ریزی شد و طی سال های گذشته تا به امروز امکانات جالبی به آن اضافه شده که در نوع خود بی نظیر است به همین دلیل امروزه اینستاگرام در سرتاسر جهان مورد توجه قرار می‌گیرد.

پس از اینکه اینستاگرام توسط فیسبوک خریداری شد باعث شد این دو شبکه اجتماعی به نوعی با هم تلفیق شده و کاربران بتوانند از قابلیت های هر دو که از بزرگترین شبکه های اجتماعی جهان هستند بهره‌مند شودند. این امکانات هم به اینستاگرام و فیسبوک قدرت بیشتری برای تعامل کاربران بین دو این شبکه دو شبکه داد هم بسترهایی را برای استفاده بیشتر کاربران از این فضا را فرآهم ساخت.
امروزه کمتر کاربری از اهمیت های شبکه های اجتماعی آگاهی ندارد و اکثر کسب و کارها سعی می کنند از قابلیت های این شبکه های اجتماعی استفاده کنند‌. فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی که بخشی از دیجیتال مارکتینگ در کنار طراحی سایت، تجارت الکترونیک و طراحی اپلیکیشن هستند از مزیت های فرآوانی برخوردارند که در این مطلب سعی شد مهمترین آنها بررسی شود همچنین علاقه کاربران و روند رو به رشد آنها نشاندهنده موفق بودن شبکه های اجتناعی است، بنابراین اگر با مطالعه این مطلب از اهمیت شبکه های اجتماعی آگاه شدید فرصت را از دست ندهید و با ادامه همراه ایتروز باشید.

راه اندازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام

راه اندازی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

همانطور که می دانید استفاده از اینستاگرام رایگان است و برای آن هزینه پرداخت نمی کنیم اما اگر بخواهیم در این بستر پهناور دیده شویم، رشد کنیم و موفق شویم چکار باید انجام داد. اکثر افراد برای گسترش کسب و کار خود با امید فراوان وارد این شبکه اجتماعی شده و به فعالیت می‌پردازند اما پس از مدتی نمی توانند بازدهی آن را افزایش دهند. این مشکلی است که اکثر افراد با آن درگیر هستند و نکته این شبکه اجتماعی دقیقا همینجاست. اکثر افراد این تفکر را دارند که با ساخت اکانت و انتشار پست می توانند کاربران را تبدیل به مشتری نماید و یا حتی برخی با هشتگ گذاری سعی بر افزایش فالوور می نماید و یا روش های دیگر اما در نهایت بازدهی چندانی نخواد داشت. لازمه موفقیت در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام برنامه ریزی، هدف گذاری و پیاده سازی است که در کل استراتژی های ما در دیجیتال مارکتینگ را برای فعالیت حرفه ای شکل می دهد. ایتروز با برگذاری کمپین تبلیغات در اینستاگرام می تواند به صورت هدفمند با استفاده از نیروی متخصص پیشرفت پیج شما را چندین برابر نماید و پس از مدتی این تغییرات برای شما قابل لمس خواهد بود. اگر قصد فعالیت حرفه ای در اینستاگرام دارید فرصت را از دست نداده و همین امروز با کارشناسان ایتروز گفتگو نماید.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *