خدمات طلایی طراحی سایت

خدمات طلایی طراحی سایت

3.6/5 - (75 امتیاز)

طراحی سایت آغاز تغییر در کسب و کار است و خدمات طلایی طراحی سایت ثبات کسب و کار شما را تضمین می نماید.

خدمات طلایی طراحی سایت

هدف ما تنها طراحی سایت یا طراحی فروشگاه اینترنتی نیست بلکه یاری شما برای توسعه تجارت و افزایش فروش در فضای مجازی است. از این رو طراحی سایت را به دو بخش سفارشی و پکیج تقسیم نموده ایم. طراحی سایت سفارشی برای کسب و کارهایی که هدف خاصی را دنبال می کنند و نیاز به امکانات سفارشی و خاص داردند. تجربه و تحلیل ایتروز نشان داده نقطه شروع در اکثر کسب و کار تقریبا مشابه است و نیازها و امکانات از هم متفاوت نیست تنها پیاده سازی و اجرای آن است که شرکت های طراحی سایت را از هم مستثنا می نماید. بنابراین ما نیاز های شما را در قالب پکیج های طراحی سایت و پکیج های طراحی فروشگاه در سطح های مختلف جمع آوری نموده تا به راحتی بتوانید تجارت آنلاین خود را آغاز نماید. همانطور که گفته شد پکیج های طراحی سایت شامل سه سطح پایه ، پیشرفته و حرفه ای می باشد که تفاوت پکیج های طراحی سایت در امکانات هر نسخه می باشد. نسخه پایه برای شروع تجارت آنلاین می باشد و نسخه های پیشرفته و حرفه ای برای توسعه و گسترش آن کسب و کار طراحی گردیده.

خدمات طلایی طراحی سایت

خدمات طلایی طراحی سایت پس از اتمام پروژه در نظر گرفته شده تا به راحتی بتوانید تمام تمرکز خود را برای گسترش تجارت خود صرف نماید و در نظر داشته باشید متخصصین ما همواره در کنار شما هستند و شما را در این امر یاری می نمایند. این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

  1. به روزرسانی هسته و پلاگین ها
  2. تست فنی سایت
  3. پشتیبان گیری اطلاعات

موارد فوق به صورت ماهیانه انجام می گردد تا امنیت و سلامت سایت شما هر ماه بررسی و تائید گردد. در غیر از زمان های تعین شده نیز کارشناسان ایتروز به صورت اتفاقی سایت ها را مورد بررسی قرار می دهند تا از روند سلامت سایت ها مطمئن شوند.
وب سایت های طراحی شده توسط ایتروز از کیفیت نرم افزاری و سخت افزاری بالایی برخوردارند و تا به حال موردی از خرابی و مشکل گزارش نشده اما ما همواره در تلاش هستیم تا نه تنها کیفیت محصولات خود را حفظ بلکه آن را ارتقا بخشیم. از خدمات دیگر ایتروز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مشاهده آنلاین روند تکمیل پروژه
  2. ورودی محتوای اولیه
  3. آموزش حضوری پنل مدیریت
  4. یک سال گارانتی سورس سایت
  5. پشتیبانی آنلاین و ارسال تیکت

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *